Mistä ilmainen koira?

doggy.

Maatilalle, rodulla ei väliä kunhan lyhyt karvainen ja keskikokoinen.

Koira pääsisi siis luonnon rauhaan.

31

4584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------

      Ensinnäkin jos terveen koiran haluat niin todennäköisesti joudut korvaamaan ainakin eläinlääkärikulut (madotukset, rokotukset ym.). Ja toiseksi, miksi haluat juuri ilmaisen koiran? Jos syynä on se ettet halua tuhlata koiraan rahaa oletko miettinyt loppuun asti? Koiran ruuat, eläinlääkärikäynnit ja muut tarpeelliset maksavat eli ei riitä että koiran saa ilmaiseksi.

      • onko...

        eläinlääkärillä käymätön koira mielestäsi automaattisesti sairas?


      • ............
        onko... kirjoitti:

        eläinlääkärillä käymätön koira mielestäsi automaattisesti sairas?

        Jos koira ei ikinä käytä eläin lääkärin palveluksia, on omistaja vastuuton. Vähintään rokotukset on annettava, samoin matokuurit. Sekaannun viestiketjuun, koska kysymys on typerä. Toivottavasti tämä kysyjä tarkoitti vain eläinlääkärin tarkastusta pennulle. Eläinlääkäriä eivät tarvitse vain sairaat koirat. Eläinlääkärin merkitys on myös ennaltaehkäisevä, ihan kuin ihmiselläkin. Ja esimerkiksi rokottamattomuus ei ole vain oma valinta, vaan se on valinta kaikkia koiria ja eläimiä vastaan. Mutta uskoisin, että maatilalla tämän merkitys kyllä hyvin ymmärretään.


      • Anonyymi
        onko... kirjoitti:

        eläinlääkärillä käymätön koira mielestäsi automaattisesti sairas?

        idiots.


    • tu.ja

      KÄYTTÖLINJAISET siperian huskyt ovat aika terveitä. Keväisin pitäisi löytyä nuoria yksilöitä, jotka eivät sovellu hyvin vetämiseen, mutta sitäkin paremmin kotikoiriksi.

      Kannattaa tiedustella koiraa oheisen keskustelualueen osto- ja myyntipalstalta:
      http://www.siperianhusky.info/keskustelu/

    • hiukan väärin

      Kuten jo tulleista vastauksista olet voinut havaita niin näitä pilkunnus... eiku -paikanviilaajia riittää. Annoit kovasti vähän ylipäätäänkin tietoja millaista haluat ja mitä voit tulevalle koirallesi tarjota. Vaikka sinänsä se ei mulle nyt mitenkään kuulukaan niin monet varmasti kuvittelevat (toivottavasti turhaan) että olet jotenkin vastuuton ihminen kun et mitään tietoja anna.

      Kysymykseen yksi hyvä vastaus on: http://www.lemmikkipalstat.net/cgi-bin/apula/apula.pl?1 , josta voisi löytyä juuri oikea lemmikki sinulle. Voit myös laittaa oman ilmoituksen jossa kerrot toiveesi ja kerrot millainen koti koiralle on tarjolla, tänne: http://www.lemmikkipalstat.net/cgi-bin/apula/apula.pl?7

      Toivottavasti nyt löydät toiveidesi mopen noista...

    • Information?

      Kerro tarkemmin, millainen koti on koiralle tarjota. Mihin tarkoitukseen? Vain pihakoristeeksi vai perhekoiraksi? Onko muita eläimiä? Onko muuta erityistä, mitä pitäisi lahjoittajan tietää?

    • sekarotuusii !!!!!!!

      Meillä on sekarotuisia mustia keskikokoisia koiria ! ja myös norjaan harmaan hirvikoiran sekarotuisia pentuja musta äiti mustat pennut :) toiset on luppa korvii tai sit keskipystykorvat :) ja tosel taas pystytkorvat tai keskipystykorvat =) sit meil o maatiais kissan pentui kertokee jos ootte kiinnostunu ! ja annetaa tutuil ilmaseks ja tuntemattomille maksaa saa vähä mut jos hauva ei mitää kesäkjää tai sit ne ulkomaalasii olla :)

      • PJN1934

        Jos vielä on jäljellä koira, niin mielelläni hankkisin sellaisen. Koska olen jo ikämies 78v ja aina koiran kanssa elänyt, haluaisin koiran, mikä ei sotkeutuisi jalkoihin, siis paino 20 kg päälle täyskasvuisena. Asun vaimon kanssa kahdestaan Porvoossa rivitalossa metsän vieressä ja tarvitsen päivittäisen metsäpolkujen kaverin. Edellinen sairastui ja oli pakko luopua siitä. Jos löytyisi, niin mitä maksaisi ja kuinka kaukana tällä hetkellä asustaa. - Juhani Nyström 019-668444 tai [email protected]


    • koira rakas perhe

      mistä sais halvan noin 50-150 euroa maksavan koiran?Koiran pitäs mielellää olla semmonen pieni tai keskikokonen :) Jos ois mahollista löytää semmonen lapsi ystävällinen ja että se tulis muitten koirien kans toimeen nii ois kyllä unelma

    • koira ihminen

      en nyt haluais puuttua tähä mutta ehkä toi koira rakas perhe meinas etttä jostai sais koira halvalla.... Mutta siis ruokaa on pakko koiralle ostaa se on iha ihtestää selvää ... Kallis koirahan noilla on aikasemmi ollu rodust päätellen ! Minä oon paljo näitte koira ihmisen kanssa nii olen varma että 50-100eurolla jostai koiran saa. Eräs tuttu sai ajokoiran ilmaiseksi ja eräs naine sai Bouvierin 50 eurolla koska niille piti saada äkkiä koti .

    • pilkunviilaajatstop

      aiheen aloittaja tarkoitti varmasti sitä, että itse koiran osto ei maksaisi mitään! kai nyt 8 vuotiaskin ymmärtää että koiran pito ei ole ilmaista! hyvät ihmiset, älkää takertuku pikkuasioihin vaan yrittäkää edes auttaa asiassa!

    • 2 v vanha

      Eiköhän aloittaja ole jo kahdessa vuodessa löytänyt itselleen oman perheenjäsenen.

    • uusimaa

      Minulla on6 vuotias narttu koira ja maksoin 20 eur rokotukset olen hoitanut ja matokuurit'

      • etitään

        Minkä kokoinen, rotu ? sisäsiiti ? kiltti lapsillekin ? kerro lisää , ikä ?


    • ..............

      olisi ihan kiva saada tännekkin ilmainen koira

    • Koira fani

      Osta myy.com sieltä näkyi löytyvän rokottettuja ja hyvin hoidettuja koiria

    • Anonyymi

      Täällä taas näitä koirilla rahastaja myyjiä vinkumassa joka puolelle, jotka tekee vaan pentupisnestä saadakseen rahaa elävistä olennoista kuten autokauppiaat konsanaan.

      Sitähän se ei tarkoita ettei jolla kulla ole varaa ylläpitää koiraa, jos periaatteiden takia ei rahaa maksa elävästä olennosta kuin jenkit mustista orjista aikoinaan bisneksen takia. Hyi helkkari millasia kuvotuksia nämä myyjät on.

      • Anonyymi

        Näkökanta tuokin.Jos joku lahjoittaa koiran, kuten monet tekee, niin onhan se hyvä että ottaja löytyy.
        Mutta ottajalla on oltava rahaa hyvään ruokaa ja eläinlääkärikuluihin.Niitä tulee aina.Rokotteet, jos loukkaa, jos sairastuu jne.

        Valitettavaa on, että joillakin käy niin.Että kun se koira sairastuu, ja tarvitsisi viedä eläinlääkäriin.Niin apua sairauteen kysytään täältä, eikä ole aikomustakaan viedä lääkäriin, koska kokevat sen rahan haaskaukseksi joku sanoi ettei halua maksaa kiskurihintoja.
        Eli, sitten käy niin, ettei koira saakkaan hyvää hoitoa, jos se sairastuu.Kun omistaja ei hslua sijoittaa rahojaan kooran eläinlääkärikäynyeihin, vaikka ne olisivat välttämätyömiä.
        Minä, olen sitä mieltä.Että jos ei ole sikomustakaan viedä koiraa lääkäriin jos se loukkaantuu, sairastui, tarvitsee rokotteen, tai pysyvän lääkityksen, leikkauksen jne.Niin sellaisen ihmisen, ei pidä ottaa edes sitä halpaa tai ilmaista koiraa.Koska, koira on se joka kärsii huonosta omistajasta, joka ei halua maksaa eläinlääkärikuluja koiran sairastuessa.Se, on iso ongelma.Ja se näkyy keskusteluissa täällä.Luulevat että joku toinen kirjoittaja voi ihmeparantaa lääkäriä tarvitsevan koiran.Se on turhan kärsimyksen aiheuttamista, julmaa ja sairasta.


    • Anonyymi

      Terve koira ei eläinlääkäriä kaipaa. En ole itse käynyt lääkärissä aikuisiällä, enkä ole koirianikaan vienyt. Rokotukset pilaavat kaikkien terveyden. Koirilla ikää jo 13 ja 14 ja edelleen hyväkuntoisia. Salaisuus on luonnollinen ruokavalio sekä onnellinen elämä.

      • Anonyymi

        Niin minäkin luulin koirani olevan terveen, mutta perustarkastuksissa rokotuksen yhteydessä röntgenissä selvisi vakava-sateinen spondyloosin ja vaikea nivelrikko. Niin paha, että jäi sille tielle, vaikka ei vielä näkyvästi oireillutkaan.

        IKINÄ ei voi koiran sanoa olevan terve ellei se ole tutkittu päästä varpaisiin!

        Ja aloitukseen, vaikka vanha onkin, niin tuleville miettijöille. Rodulla on AINA väliä! Jos et liiku pihaa kauemmaksi, ei missään nimessä mitään aktiivista rotua esim husky. Jos et handlaa laumanvartijaa, ei ikinä sellaista. Jos et osaa vielä koiraa kunnolla kouluttaa tai et harrasta lenkkeilyä kummempaa, ei ikinä esim malinoisia. Rodulla on siis aina suuri merkitys.


    • Anonyymi

      Ai mistä limainen koira? Vittu kaikkihan ne on ja jakaa limansa omistajiensa kanssa

    • Anonyymi

      Mullekin ilmainen koira tai muitakin eläimiä voi tarjota.

    • Anonyymi

      Meille hankittiin ensin virallisilta kauppiailta netin kautta. Jouduimme palauttamaaan sen. Oli viety S-marketin vierestä kun odotti omistajaansa hihnan päässä. Kannattaa kysyä yliopiston koe-eläin laitokselta, sieltä nykyinen koiramme on hankittu.

    • Anonyymi

      Minäkin tarvitsisin rukkasaineksia, kesällä tulee Aasiasta ammattilaisia, saa keittolihat samalla.

      • Anonyymi

        Voisikohan ukrainalaisille tarjota koiranlihaa kun noita aasialaisia ei nyt nähtävästi saakaan Suomeen. Tuskinpa suomalaisetkaan mitään eroa huomaa kun mureaksi keittelee.


    • Anonyymi

      minä etsi pentu koira

    • Anonyymi

      Bordercollie, Kelpie, Malinois, Collie, Sakemanni(narttu), Holsku...

      Tässä lista, jolla pääsee alkuun ja koirista myös on johonkin eli ne osaavat juosta ja toimia myös luonnossa eli eivät aivan hulluna metsästä. Sakemanneista löytyy edelleen hienoja koiria, jos viitsii hieman tutkia taustoja Malikat ja Holskut ovat aivan mahtavia seuralaisia. Samoin kaikki Colliet.

      • Anonyymi

        Osaavat juosta? Fiddu miten ihmeellisiä koiria!


    • Anonyymi

      Kyllä me tytölle haimme ihan kaupan edestä molemmat. Ensimmäisen myimme, oli senverran rotukoira, tulihan siitä jokunen euro. Toinen oli enemmäin sekarotuinen, mutta kyllä tytttö siitä kovasti piti. Eivätkä maksaneet mitään.

      • Anonyymi

        Parhaat koirat saa kalleimpien kaupunginosien kauppojen edestä. Esimerkiksi Helsingissä erirsldtrn kauppojen edustat on hyviä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe