tällä hetkellä laitan kotilolleni ruuan semmoselle kertakäyttöpahvilautaselle.. ja se perskules syö vain sitä lautasta, eikä ollenkaan sitä ruokaa mitä siinä on (eli kurkkua ja salaatinlehtiä)
onko siitä ollut haittaa kotilolleni (viinimäki) että se on syönyt vain pari päivää pelkkää paperia?
Viinis syö pahvia!
4
784
Vastaukset
- Neparina
Kotilot saattaa nälissään syödä vaikka mitä. Paperia, pahvia, puuta, turvetta ja jopa muovikasveja. Mutta kuulostaa kyllä vähän oudolta, että syö mielummin sitä lautasta kuin itse ruokaa.
Ei se pahvi terveellistä ole ja pahimmassa tapauksessa se voi aiheuttaa kotilolle suolitukoksen. Eli ota se pahvilautanen pois ja vaihda johonkin muuhun tai jätä ruoka vain maahan. - -------------------|
miksi akaatille pitäisi tarjoilla ruoka lautasella ?
- zamzung
Ei akaatti lautasta tarvi.Meillä syödään kädestä,sormissa on salaatinlehti ja kotilo repii sitä vihasesti tuntosarvet pyörien.Mun kotilo saa tuntosarvet pyörimään ja se vasta hauskaa on.Olen ruokkinut niitä illalla tv:n ääressä minulla on tavallinen lautanen.
- olitok
zamzung kirjoitti:
Ei akaatti lautasta tarvi.Meillä syödään kädestä,sormissa on salaatinlehti ja kotilo repii sitä vihasesti tuntosarvet pyörien.Mun kotilo saa tuntosarvet pyörimään ja se vasta hauskaa on.Olen ruokkinut niitä illalla tv:n ääressä minulla on tavallinen lautanen.
Kiitos vastauksesta. Otin lautasen pois käytöstä. Sitä oli vain niin helppo käyttää; ruoka oli helppo ottaa pois ja vaihtaa jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232926- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52715