metropol

tuuli-maria

Hei.
Olen lähdössä eokuussa ensimmäistä kertaa marmarikseen,millainen hotelli on metropol,sitä kovin kehuttu...?

26

2245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimmu-69

      vähän haisee, mut meno on kova!

      ´Vittu oikeesti.

      • ....

        Olen pari kertaa asunut Metropolissa (käynyt Marmariksessa 15 kertaa) ja muillakin kerroilla on täytynyt aina käydä moikkaamassa mukavaa henkilökuntaa. Hotellin isäntä Beco on tosi ystävällinen ja puhuu aivan täydellistä suomea. Hotelli on pieni ja siinä on vain suomalaisia, huoneet vaatimattomat mutta siistit, itse olin ainakin ihan tyytyväinen kun en mitään luxusta vaadi. Hotellissa järjestetään myös kaikenlaista ohjelmaa jos sellainen kiinnostaa, mm. grilli-iltaa, karaoke jne. Sijainti hyvä! Oikein hyvää matkaa, varamasti viihdytte!


      • lomalortto

        saako mahtimelaa valtavaan tussuuni?


    • hanrrrrwe

      olen käynyt viettänyt siellä muutaman viikon...ei minun juttu..suomalaisia suomalaisia ja huh, onneksi aika kullannut muistot.
      sijainti ihan ookoo..

      • panojuttuja

        Odotan täällä niitä jo kyrpä pystyssä.


      • Suosittelen
        panojuttuja kirjoitti:

        Odotan täällä niitä jo kyrpä pystyssä.

        omaan arvoonsa noi typerät kommentit, niin muutama sana Metropolista. Olimme kesäkuussa 3 vk ja majoituimme Metropoliin, ensimmäistä kertaa. Kokonaisuudessaan ihan ok hinta-laatusuhde. Ei luksusta, vähän kulunutta, mutta ihan toimivaa ja siistiä. Henkilökunta todella mukavaa. Kaikki tarpeelliset välineet kokkaukseen löytyi, mutta aamupala/ruokailumahdollisuus myös Metropolissa. Omaa keittiötähän heillä ei ole, mutta ruoka tilataan Karakasista (vastapäätä, kadun toisella puolella oleva hotelli)) ja on hyvää. Kävimme myös siellä syömässä. Siivous toimi erinomaisesti ja palvelu pelasi todella hyvin. Esim. kuljetus ns. melkein minne vaan järjestyi. Beko piti hyvää vaihtokurssia, joten rahaakaan ei tarvinnut lähteä muualle vaihtamaan. Kurssi oli parempi kuin valuuttapisteissä. Meidän aikana 1.9 kun "virallinen" kurssi oli 1.86-1.87. Karaokea kahdesti viikossa, joka toinen viikko ti turkkilainen ilta, jossa mm. maan parhaat breikkarit esiintyivät. Bingo niin ikään kahdesti viikossa. Markkinapäivänä to kebab maistui. Porukka oli kivaa ja iltaisinhan Metropoliin tulee porukkaa myös muista hotelleista iltaa istumaan (kuljetus myös järjestyy mennen tullen). Suomen keilellä siis toimitaan, joten jos ei sitä halua, ei kannata Metropoliin majoittua. Jos jotain miinusta täytyy sanoa, niin viereisen englantilaisten kansoittaman hotellin meteli kuuluu joskus jopa ärsyttävän kovaa. Vaikka musiikki loppuu klo 24 tienoilla, älytön lasten kirkuminen jatkuu joskus jopa kahteen kolmeen aamuyöhön. Meidän aikanamme ei sattunut mitään ryyppyporukkaa paikan päälle, joten sen suhteenkaan ei ole valittamista. Sijaintihan on mitä parhain, mutta "ihan hiljainen" paikka ei kyllä ole. Voin suositella ja aiomme itsekin valita Metropolin jatkossakin majapaikaksi sen verran erinomainen kokemuksemme oli.


    • no more

      Mielestäni Metropol-hotellissa ei ole muuta vikaa kuin joka lomalla kohdalle osuneet juopottelevat vanhemmat, joiden alaikäiset lapset pyörivät baarissa ja koittavat tappaa parhaansa mukaan aikaa vanhempien ryypätessä. Sitä menoa on todella paha katsella ja siksi jätimmekin tänä vuonna väliin vierailut Metropolissa. Turkissa kun rahan tekeminen on kaiken a ja o, niin tällaiseen toimintaan ei siellä millään lailla puututa vaan alkoa kannetaan pöytään niin kauan kun joku on sen verran tolpillaan, että saa kaivettua lompsasta liiroja. Ja lapsethan siinä kärsivät.

      • Hyvin meni

        sanoa, että vanhemmat olisivat juhlineet lasten kustannuksella. Kukaan ei temponut viinaa kaksin käsin ja lapset, joita toki oli jonkun verran, otettiin kaikkien taholta hyvin huomioon. Sattui olemaan sopivasti jotakuinkin samanikäisiä, joista oli seuraa toisilleen. Mielestäni lapset viihtyivät omissa leikeissään eikä kukaan roikkunut inisemässä tai kiehnäämässä vanhempien luona. Olen samaa mieltä, että jos lasten kanssa lähdetään matkaan, ollaan lasten ehdoilla.


      • 1-7-5-0
        Hyvin meni kirjoitti:

        sanoa, että vanhemmat olisivat juhlineet lasten kustannuksella. Kukaan ei temponut viinaa kaksin käsin ja lapset, joita toki oli jonkun verran, otettiin kaikkien taholta hyvin huomioon. Sattui olemaan sopivasti jotakuinkin samanikäisiä, joista oli seuraa toisilleen. Mielestäni lapset viihtyivät omissa leikeissään eikä kukaan roikkunut inisemässä tai kiehnäämässä vanhempien luona. Olen samaa mieltä, että jos lasten kanssa lähdetään matkaan, ollaan lasten ehdoilla.

        Ollaan turkissa olleet monesti, ja metropolissa käydään melkein joka ilta, vaikka emme olekkaan majoitusta ottaneet.

        Todella mukava paikka, mutta suomalaisia vain kaikki :)

        Omistajakin on todella mukava!


      • 5AIKUISEN LAPSEN ÄIT
        1-7-5-0 kirjoitti:

        Ollaan turkissa olleet monesti, ja metropolissa käydään melkein joka ilta, vaikka emme olekkaan majoitusta ottaneet.

        Todella mukava paikka, mutta suomalaisia vain kaikki :)

        Omistajakin on todella mukava!

        kysyithän hotellista vai hotellin asukkaista siis muista lomailioista.hotelli on vaatimaton ja pelkistetty
        uima-allas pieni.ehkä alkuyöstä meluisa.siainti on erinomainen.huoneet siivotaan hyvin.ja aamusin tuoksuu puhdas pyykki hotellin narulla kuivuessaan tosi hyvälle.palvelu on hyvää ja mutkatonta.henkilökunta avuliasta ja asiallista.olen majoittunut useita kertoja niin 5:denS(silloin vielä lapsia) lapsen kanssa kuin mieheni kanssa kaksin.enkä voi HOTELLIA MOITTIA.



        p.s syy ei ole hotellin jos vanhemmat juo tai lapsen aika ei kulu. ei henkilökunta tuo viinaa alaikäiselle ilman että joku tilaa ja jos joku on lapsi itse niin vanhemmat kertoo tarjoilialle että meidän lapsille ei myydä viinaa.vastuu lapsensa viinanjuonnista on vanhemmilla kuin myös omasta. ei hotellilla!
        (ei se tien vika ole jos kengässä kivi on )


        minun hotellivalintani olisi metropol .siintä on hyvä liikkua ympäri kaupunkia,rantoja,satamaan,ynm...


      • W
        5AIKUISEN LAPSEN ÄIT kirjoitti:

        kysyithän hotellista vai hotellin asukkaista siis muista lomailioista.hotelli on vaatimaton ja pelkistetty
        uima-allas pieni.ehkä alkuyöstä meluisa.siainti on erinomainen.huoneet siivotaan hyvin.ja aamusin tuoksuu puhdas pyykki hotellin narulla kuivuessaan tosi hyvälle.palvelu on hyvää ja mutkatonta.henkilökunta avuliasta ja asiallista.olen majoittunut useita kertoja niin 5:denS(silloin vielä lapsia) lapsen kanssa kuin mieheni kanssa kaksin.enkä voi HOTELLIA MOITTIA.



        p.s syy ei ole hotellin jos vanhemmat juo tai lapsen aika ei kulu. ei henkilökunta tuo viinaa alaikäiselle ilman että joku tilaa ja jos joku on lapsi itse niin vanhemmat kertoo tarjoilialle että meidän lapsille ei myydä viinaa.vastuu lapsensa viinanjuonnista on vanhemmilla kuin myös omasta. ei hotellilla!
        (ei se tien vika ole jos kengässä kivi on )


        minun hotellivalintani olisi metropol .siintä on hyvä liikkua ympäri kaupunkia,rantoja,satamaan,ynm...

        En halua moittia sinun mielipidettäsi mitenkään enkä riitelemään halua alkaa aiheesta.
        Mutta kyllä minun mielestä on hotellilla myös vastuu myykö viinaa alaikäiselle.
        Eihän suomessakaan odotetaan että vanhemmat tulee baariin sanomaan, että minun lapselleni ei saa myydä viinaa.


      • Nähty on
        W kirjoitti:

        En halua moittia sinun mielipidettäsi mitenkään enkä riitelemään halua alkaa aiheesta.
        Mutta kyllä minun mielestä on hotellilla myös vastuu myykö viinaa alaikäiselle.
        Eihän suomessakaan odotetaan että vanhemmat tulee baariin sanomaan, että minun lapselleni ei saa myydä viinaa.

        Huonosti ymmärrät jos olet saanut sen käsityksen, että Metropolissa lapsille myydään viinaa.
        Ja kaiken kaikkiaan viinan kanssa örvellystä ja päihtyneille myymistä näkee Suomessa enemmän kuin Marmariksessa.


      • buariin
        Nähty on kirjoitti:

        Huonosti ymmärrät jos olet saanut sen käsityksen, että Metropolissa lapsille myydään viinaa.
        Ja kaiken kaikkiaan viinan kanssa örvellystä ja päihtyneille myymistä näkee Suomessa enemmän kuin Marmariksessa.

        riippuu missä suomessa käyt baarissa,ei suomessa voi anniskella pitemmän päälle ihmisiä kantokuntoon,luvat lähtee ja pian.


      • Kokemusta on
        buariin kirjoitti:

        riippuu missä suomessa käyt baarissa,ei suomessa voi anniskella pitemmän päälle ihmisiä kantokuntoon,luvat lähtee ja pian.

        Eri tasoisia paikkoja on Suomessa niinkuin Turkissakin.
        Suomessa yleinen näkymä kaikenlaisilla paikkakunnilla on kaljakuppiloissa ja niiden ympärillä örveltävät likaiset, oksentelevat ja kuseskelevat miehet ja naiset. Ikähaarukka on laaja.
        Suuri osa asiakkaista on jo alunperin rappiokunnossa, mutta heille myydään. Isommissa kaupungeissa kuppiloita on kymmeniä.
        Suomessa alle teini-ikäiset lapset kulkevat kaljakasseineen kaduilla, puistoissa ja leikkikentillä.
        Jälki on karmeaa. Lasten vanhemmat usein hyväksyvät tämän menon.

        Turkissa olen asunut joka vuosi kuukausia. Puheena olevassa Metropolissa olen myös asunut useita viikkoja sekä muuten poikennut satoja kertoja.
        Edellä kuvattua menoa siellä tai yleensäkään Turkin lomakohteissa en ole huomannut.


      • Totta totta
        Kokemusta on kirjoitti:

        Eri tasoisia paikkoja on Suomessa niinkuin Turkissakin.
        Suomessa yleinen näkymä kaikenlaisilla paikkakunnilla on kaljakuppiloissa ja niiden ympärillä örveltävät likaiset, oksentelevat ja kuseskelevat miehet ja naiset. Ikähaarukka on laaja.
        Suuri osa asiakkaista on jo alunperin rappiokunnossa, mutta heille myydään. Isommissa kaupungeissa kuppiloita on kymmeniä.
        Suomessa alle teini-ikäiset lapset kulkevat kaljakasseineen kaduilla, puistoissa ja leikkikentillä.
        Jälki on karmeaa. Lasten vanhemmat usein hyväksyvät tämän menon.

        Turkissa olen asunut joka vuosi kuukausia. Puheena olevassa Metropolissa olen myös asunut useita viikkoja sekä muuten poikennut satoja kertoja.
        Edellä kuvattua menoa siellä tai yleensäkään Turkin lomakohteissa en ole huomannut.

        joka sana. Miksihän useilla on sellainen käsitys, että kahden-kolmen tähden hotelleissa remutaan ja juodaan viinaa, käyttäydytään muutenkin sikamaisesti? Ei se niin ole! Kyllä hotellin valintaan vaikuttaa a) henkilökunta, b) siisteys, c) sijainti d) hintataso. Metropolissa nämä kaikki kriteerit täyttyvät, joten miksi maksaa enemmän huonosta palvelusta, neutraalista ilmapiiristä, kukkoilevista ja epäkohteliaista muista turisteista?? Jos ei lähde luksusta hakemaan, Metropol on hotelli paikallaan.


      • onneton raukka
        Totta totta kirjoitti:

        joka sana. Miksihän useilla on sellainen käsitys, että kahden-kolmen tähden hotelleissa remutaan ja juodaan viinaa, käyttäydytään muutenkin sikamaisesti? Ei se niin ole! Kyllä hotellin valintaan vaikuttaa a) henkilökunta, b) siisteys, c) sijainti d) hintataso. Metropolissa nämä kaikki kriteerit täyttyvät, joten miksi maksaa enemmän huonosta palvelusta, neutraalista ilmapiiristä, kukkoilevista ja epäkohteliaista muista turisteista?? Jos ei lähde luksusta hakemaan, Metropol on hotelli paikallaan.

        helvetin idiootti valitsee hotellin sen HENKILÖKUNNAN mukaan?

        Koskaan ei ole liian myöhäistä yrittää hankkia itselleen welämää...


      • virsiä vaan veisataa
        Totta totta kirjoitti:

        joka sana. Miksihän useilla on sellainen käsitys, että kahden-kolmen tähden hotelleissa remutaan ja juodaan viinaa, käyttäydytään muutenkin sikamaisesti? Ei se niin ole! Kyllä hotellin valintaan vaikuttaa a) henkilökunta, b) siisteys, c) sijainti d) hintataso. Metropolissa nämä kaikki kriteerit täyttyvät, joten miksi maksaa enemmän huonosta palvelusta, neutraalista ilmapiiristä, kukkoilevista ja epäkohteliaista muista turisteista?? Jos ei lähde luksusta hakemaan, Metropol on hotelli paikallaan.

        kyllä se turkki on ihmeellinen paikka, siellä tuntuu käyvän vain kirkkokuoron jäsenet yhdessä pyhäkoululasten kanssa. Kukaann ei koskaan ole nähnyt, ehkä huhuja on kuullut, että joku suomalainen olisi joskus juonut alkoholia. Kukaan ei koskaan laula eikä melua, korkeintaan vienolla äänellä virsiä veisataan.

        Mikä ihmeen hinku, on sulkea silmät totuudelta. Turkissakin on suomalaisia jotka juovat ja räyhäävät, onko paljon, tuskin mutta on. Ei se kohteen maine parane sulkemalla silmät tosielämästä.


      • On elämää
        virsiä vaan veisataa kirjoitti:

        kyllä se turkki on ihmeellinen paikka, siellä tuntuu käyvän vain kirkkokuoron jäsenet yhdessä pyhäkoululasten kanssa. Kukaann ei koskaan ole nähnyt, ehkä huhuja on kuullut, että joku suomalainen olisi joskus juonut alkoholia. Kukaan ei koskaan laula eikä melua, korkeintaan vienolla äänellä virsiä veisataan.

        Mikä ihmeen hinku, on sulkea silmät totuudelta. Turkissakin on suomalaisia jotka juovat ja räyhäävät, onko paljon, tuskin mutta on. Ei se kohteen maine parane sulkemalla silmät tosielämästä.

        ihan riittävästi selvillä juomisestakin, mutta ei pidä mustamaalata kaikkia sen perusteella jos joku örveltää tarapeettoman paljon. Mitä tulee sitten näihin juttuihin suomilortoista totean vain, etten seuraile kenenkään tekemisiä enkä nimittele ketään etenkään luulon perusteella. En ole mielestäni helvetin idiootti enkä onneton raukka vaikka pidänkin tärkeänä hotellin henkilökunnan käyttäytymistä. Kyllähän ne on joka päivä kohdattava, joten onhan sillä mekitystä. Elämää on ollut ja on ihan riittävästi kokemuksista puhumattakaan, joten älä ole huolissas. Jotkut nyt vaan osaa käyttäytyä (suurin osa) ja toiset eivät sitäkään opi milloinkaan. Niin, että jatka sitä haukkumistas kun et muuta osaa.


      • Suomessa ja Turkissa
        virsiä vaan veisataa kirjoitti:

        kyllä se turkki on ihmeellinen paikka, siellä tuntuu käyvän vain kirkkokuoron jäsenet yhdessä pyhäkoululasten kanssa. Kukaann ei koskaan ole nähnyt, ehkä huhuja on kuullut, että joku suomalainen olisi joskus juonut alkoholia. Kukaan ei koskaan laula eikä melua, korkeintaan vienolla äänellä virsiä veisataan.

        Mikä ihmeen hinku, on sulkea silmät totuudelta. Turkissakin on suomalaisia jotka juovat ja räyhäävät, onko paljon, tuskin mutta on. Ei se kohteen maine parane sulkemalla silmät tosielämästä.

        En ota kantaa minkään valtakunnan paremmuuteen toiseen nähden. En kommentoi kirkkokuorolaisten veisuuta tai pyhäkoululaisten lauluja, mutta silmät minulla on aina ulkona liikkuessa auki.

        Olin alkukesästä kolme viikkoa Marmariksessa.
        Joka päivä johonkin aikaan myös tässä maagisessa Maxwell-Anatolia-Metropol-kolmiossa. Siellä syötiin, juotiin ja laulettiinkin ravintoloissa. Vieraisiin makuuhuoneisiin en kurkistellut. Se ei minulle kuulu enkä kurkistele Suomessakaan

        Koko kolmen viikon aikana en nähnyt yhtään jaloillaan pysymätöntä tyyppiä. En nähnyt yhtään tappelua kadulla tai ravintolassa. En kuullut riidan haastamista tai haistattelua. Kertaakaan ei kukaan terassilla tullut pöytäni viereen oksentamaan eikä kukaan tullut kuselle pöytäni kulmasta kiinni pidellen.
        Yleinen siisteys noilla kulmilla oli hyvä. Aamuisin ei näkynyt tyhjiä ja rikottuja pulloja eikä muutakaan törkyä kaduilla.
        Huonoa asiakaspalvelua ei kohdalleni osunut.

        Kotimaassani nuo kaikki edellisessä kappaleessa kuvatut asiat tapahtuivat jo ensimmäisen kesäpäivän aikana.
        En edelleenkään puhu kenenkään paremmuudest tai arvioi mikä on hyvä ja mikä on paha. Tämän asian kohdalla tilanne kuitenkin on tällainen.


      • mutta kun
        Suomessa ja Turkissa kirjoitti:

        En ota kantaa minkään valtakunnan paremmuuteen toiseen nähden. En kommentoi kirkkokuorolaisten veisuuta tai pyhäkoululaisten lauluja, mutta silmät minulla on aina ulkona liikkuessa auki.

        Olin alkukesästä kolme viikkoa Marmariksessa.
        Joka päivä johonkin aikaan myös tässä maagisessa Maxwell-Anatolia-Metropol-kolmiossa. Siellä syötiin, juotiin ja laulettiinkin ravintoloissa. Vieraisiin makuuhuoneisiin en kurkistellut. Se ei minulle kuulu enkä kurkistele Suomessakaan

        Koko kolmen viikon aikana en nähnyt yhtään jaloillaan pysymätöntä tyyppiä. En nähnyt yhtään tappelua kadulla tai ravintolassa. En kuullut riidan haastamista tai haistattelua. Kertaakaan ei kukaan terassilla tullut pöytäni viereen oksentamaan eikä kukaan tullut kuselle pöytäni kulmasta kiinni pidellen.
        Yleinen siisteys noilla kulmilla oli hyvä. Aamuisin ei näkynyt tyhjiä ja rikottuja pulloja eikä muutakaan törkyä kaduilla.
        Huonoa asiakaspalvelua ei kohdalleni osunut.

        Kotimaassani nuo kaikki edellisessä kappaleessa kuvatut asiat tapahtuivat jo ensimmäisen kesäpäivän aikana.
        En edelleenkään puhu kenenkään paremmuudest tai arvioi mikä on hyvä ja mikä on paha. Tämän asian kohdalla tilanne kuitenkin on tällainen.

        "Kotimaassani nuo kaikki edellisessä kappaleessa kuvatut asiat tapahtuivat jo ensimmäisen kesäpäivän aikana"

        Onko pakko asua köyhien sekakäyttäjien kanssa lähiössä.


      • 34
        mutta kun kirjoitti:

        "Kotimaassani nuo kaikki edellisessä kappaleessa kuvatut asiat tapahtuivat jo ensimmäisen kesäpäivän aikana"

        Onko pakko asua köyhien sekakäyttäjien kanssa lähiössä.

        sieltähän ne turkin tulevat, mistä muualta kuvittelet turkinturistien tulevan kuin sekakäyttäjistä lähiöissä. sellaisia työ kait ootta


      • j
        34 kirjoitti:

        sieltähän ne turkin tulevat, mistä muualta kuvittelet turkinturistien tulevan kuin sekakäyttäjistä lähiöissä. sellaisia työ kait ootta

        tutkimukseen tuo tieto mahtaa perustua?


      • pahaa tekköö nähdä
        j kirjoitti:

        tutkimukseen tuo tieto mahtaa perustua?

        katsoo vaan ympärilleen marmariksessa niin niin seura on löytänyt kaltaisensa ja hki-vantaallakin tunnistaa sen joukkion tulot ja lähdät hyvin. äänet ja hajut paljastavat.


      • Hyvä, hyvä!!!
        mutta kun kirjoitti:

        "Kotimaassani nuo kaikki edellisessä kappaleessa kuvatut asiat tapahtuivat jo ensimmäisen kesäpäivän aikana"

        Onko pakko asua köyhien sekakäyttäjien kanssa lähiössä.

        Sitähän minä juuri tarkoitin, että Marmariksen Metropol-hotellin liepeillä ei tarvitse sekakäyttäjiä eikä muita öykkäreitä katsella.
        Siellä kohtaavat fiksut suomalaiset ja hyvä turkkilainen palvelu.


      • Sekaisin kaikesta
        34 kirjoitti:

        sieltähän ne turkin tulevat, mistä muualta kuvittelet turkinturistien tulevan kuin sekakäyttäjistä lähiöissä. sellaisia työ kait ootta

        jäädä lääkitys ottamatta. Jos sitä ei ole, niin kehoitan hankkimaan jotain sellaista mikä hillitsee tuota villisti laukkaavaa mielikuvistustas. Juu olen sekakäyttäjä, täytyy myöntää. On pilleriä verenpaineeseen ja sydämen vajaatoimintaan ja kolesteroliin ja rekfluksitautiin ja diabetekseen vielä piikki, niin että sekaisin käytän kaikkia. Sitten sen lisäksi vielä otan oluttakin ja viinaakin joskus. Mutta niin sekaisin en ole kuitenkaan vielä mennyt, että ihan noin lööperiä olis tullut tälle palstalle kirjoitettua. Terveisiä vaan sinne sudettisavoon vai mistä vienankarjalasta sitten lienetkin.


      • ei vastuussa

        tai jokin muukin hotelli on syytön siihen, jos suomi turisti kännää koko lomansa ja lapset norkoilee baarissa. Kyllä se on vanhemmilla vastuu tekemisistään ja miten lapsensa hoitavat. Totta hemmetissä pojat tarjoaa niin paljon viinaa, kuin liiroja riittää tai pää kestää....markkinatalous. Jos vanhemmat tosiaan haluaa vaan ryypätä, niin kandeis jättää lapset kotimaahan luotettavalle hoitajalle. Ikävä kyllä, näitä vanhempia löytyy tosi paljon, lapset omissa hoteissaan ja iskä ja äippä dokaa. Olen ollut kerran Metropolissa, ja tällainen vastaava perhe sattui samaiseen hotelliin. Oli todella surullista katsottavaa, mutta kiitos pitää antaa myös hotellin henkilökunnalle, sillä he yrittivät kiireensä keskellä "viihdyttää" nitä pieniä reppanoita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe