Hei sitten palsta!

Tähtisilmä **

Kiitos kaikesta mitä olen saanut, voikaa hyvin, toivon, että edes jotakin olen voinut palstalle antaa.heippa...

16

268

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • X amateus

Et kai Sinä voi jättää tätä palstaa,ainoa ilopilleri ja osallistuja.Sinulla on aina sana jokaiselle kirjoittajalle jos lähdet Sinä niin lähtee moni muukin,kaiketi kuppi tullut täyteen tätä saastaa jota ihmiset suoltaa,siis ihmiset

• Tähtisilmä **

en vaan jaksa nyt kun, olen pahoittanut mieleni, kun Ruuneperi on antanut minulle pakit, niinkuin joku kirjoitti tuolla. En kai sitten ole sen arvoinen ´, että voisin enään olla tärkeä tälle palstalle.

Kai minut on punnittu ja köykäiseksi havaittu. Pärjäile Amateus, niin yritän minäkin.

• Tähtisilmä ** kirjoitti:

en vaan jaksa nyt kun, olen pahoittanut mieleni, kun Ruuneperi on antanut minulle pakit, niinkuin joku kirjoitti tuolla. En kai sitten ole sen arvoinen ´, että voisin enään olla tärkeä tälle palstalle.

Kai minut on punnittu ja köykäiseksi havaittu. Pärjäile Amateus, niin yritän minäkin.

Mihinkä sinä nyt täältä lähtisit!
        Aika moni on saanut siipeensä, ollut nuupallaan ja jatkanut taas.
        Jatka sinäkin.

• X amateus
        Tähtisilmä ** kirjoitti:

mutta olet kyllä mielestäni väärä henkilö ottamaan hatkat niinsanotusti.Älä mee,eihän meille jää kuin kahvipirtti haloo

• Tähtisilmä **
        Venlastiina kirjoitti:

Mihinkä sinä nyt täältä lähtisit!
        Aika moni on saanut siipeensä, ollut nuupallaan ja jatkanut taas.
        Jatka sinäkin.

et tiedä miten vaikea on ollut tämä päivä.
        Olen tosi iloinen kun kirjoitat, olen aina pitänyt kirjotuksistasi, mutta nyt on jotenkin mitta täysi, en jaksa tätä ... vaikka se luovuus minussa protestikin tätä vastaan. Lähden nyt kuitenkin Itäsuomeen kiertomatkalle ihan oman itseni takia. ---voi kiitos kun kirjoitit Venlastinttu, olet ollut aina kannustava ihminen.

• Ts **
        X amateus kirjoitti:

mutta olet kyllä mielestäni väärä henkilö ottamaan hatkat niinsanotusti.Älä mee,eihän meille jää kuin kahvipirtti haloo

Täytyy minunkin ajatella itseäni. Niin pä olen pakannut matkalaukkuni ja lähden seuralaiseni kanssa Savonrantaan
        Ehkä taas saan uusia uloittuvuuksia jatkaakseni seuraelämää kanssanne. Moi moi...

• Tähtisilmä ** kirjoitti:

Muistan kyllä kieltäytyneeni jostain pyytämästäsi. Miksikään palstarakkaaksi en rupea kenenkään kanssa.

Pohjavireesi on kyllä hyvinkin ystävällinen mutta jotenkin olet ikäänkuin jakautunut. Kirjoittele mutta "kuppi kuivana".

• Tähtisilmä **
        Ruuneperi kirjoitti:

Muistan kyllä kieltäytyneeni jostain pyytämästäsi. Miksikään palstarakkaaksi en rupea kenenkään kanssa.

Pohjavireesi on kyllä hyvinkin ystävällinen mutta jotenkin olet ikäänkuin jakautunut. Kirjoittele mutta "kuppi kuivana".

Palstarakkauksista viis, sehän ei olekaan tärkeää, vaan tuosta jakautumisesta mistä puhut.

Sanoit epäileväsi minun olevan joidenkin ilkeyksien takana, jotka sinuun on kohdistettu,---- se todella loukkasi, kun en ole koskaan sellaista harrastanut.

Ei ole sen arvoista kirjoitella, kun ihminen jota olen arvostanut lausuu epäilyksiä henkilöstäni.

On tainut jäädä se kuvitelma päälle vieläkin, kun viittaat johonkin jakautumiseen. Voippa hyvin sittenkin!

• *Kukkahame*
        Ruuneperi kirjoitti:

Enpä ole ehtinyt lukea vielä mitään muuta ketjua, ja illalla olin kovin väsynyt, en tiedä mitä kaikkea täällä oikein on kirjoiteltu, alankin sitten tämän jälkeen tutkimaan.

Ihmeissäni olen minäkin tuosta käänteestä.
        Miten sinä tunnet noin, onhan tässä tullut kuraa silmille yhdelle jos toiselle, mutta noihin ala-arvoisiin kirjoituksiin ovat syyllisiä vielä ala-arvoisimmat kirjoittajat, eivät ne joita morkataan.
        Pidät lomaa tulet sitten takaisin!
        Hyvää Päivää sinulle ja Onnistunutta matkaa!

• Hattuunko nousi
        Ruuneperi kirjoitti:

Et kuulunut viisaisiin miehiin alunperinkään.

• Lorena*
        Hattuunko nousi kirjoitti:

Et kuulunut viisaisiin miehiin alunperinkään.

Ihmettelen infoasi ts*, sama juttu vähän väliä ja kuitenkin ilmaannut kuin sadekuuro takaisin palstalle. Ilmoita mieluummin olen jonkin aikaa poissa. Varsin hienohipiäinen on, jos loukkaantuu näistä jutteluista joita täällä saitilla on, ei pdä lukea kaikkia negatiiviseen sävyyn. Palstan päämäärän näen olevan uusien näkemysten saaminen, jutuista voi tehdä ja todeta monenlaisia päätelmiä kitjoittajasta ja kirjoituksista, jotka voi pitää omana tietonaan.

Ei aina ole fiilistä olla aktiivinen kirjoittaja. Osallistuu silloin kun haluaa ja tarvetta siihen ilmaantuu.
        Kauniita kesäisiä päiviä sinne Savonrannan maisemiin, siellä voi ihailla siintäviä vetten selkiä, mikä parasta rentoutua ja olla kuin herran säämiskäisessä kukkarossa.

• luonikast reissuu !
        Tähtisilmä ** kirjoitti:

Tuo on jo tervehtymisen merkki, kun alat huomata ettet olekaan tärkeä tälle palstalle. Yrittäisit edes pitää poistumis lupauksesi pidemmän aikaa kuin yön yli.
        Naurettavaksi ja epä uskottavaksi teet itsesi kerjätessäsi huomiota. Pahasti sitten petyt kun nuolemisestasi huolimatta saa erityis huomiota. Terve menoa vaan, äläkä hetikään ilmesty taas tänne satuilemaan.

• Makriina ek
        Lorena* kirjoitti:

Ihmettelen infoasi ts*, sama juttu vähän väliä ja kuitenkin ilmaannut kuin sadekuuro takaisin palstalle. Ilmoita mieluummin olen jonkin aikaa poissa. Varsin hienohipiäinen on, jos loukkaantuu näistä jutteluista joita täällä saitilla on, ei pdä lukea kaikkia negatiiviseen sävyyn. Palstan päämäärän näen olevan uusien näkemysten saaminen, jutuista voi tehdä ja todeta monenlaisia päätelmiä kitjoittajasta ja kirjoituksista, jotka voi pitää omana tietonaan.

Ei aina ole fiilistä olla aktiivinen kirjoittaja. Osallistuu silloin kun haluaa ja tarvetta siihen ilmaantuu.
        Kauniita kesäisiä päiviä sinne Savonrannan maisemiin, siellä voi ihailla siintäviä vetten selkiä, mikä parasta rentoutua ja olla kuin herran säämiskäisessä kukkarossa.

Aikaisemminkin olen ajatellut, että luodessamme virtuaalisen nimmarin, saa se henkilöllisyyden omissakin silmissämme. Nimmari elää omaa elämääns ja keskustelee muiden nimmareiden kanssa.
        Sitä ei sa loukata.
        Anna nimmarillesi kuitenkin vielä tilaisuus!

• samat sanat
        luonikast reissuu ! kirjoitti:

Tuo on jo tervehtymisen merkki, kun alat huomata ettet olekaan tärkeä tälle palstalle. Yrittäisit edes pitää poistumis lupauksesi pidemmän aikaa kuin yön yli.
        Naurettavaksi ja epä uskottavaksi teet itsesi kerjätessäsi huomiota. Pahasti sitten petyt kun nuolemisestasi huolimatta saa erityis huomiota. Terve menoa vaan, äläkä hetikään ilmesty taas tänne satuilemaan.

äläkä tule heti huomenissa uuden itsees imartelevan nikin kanssa.Hyvä että on juhannus seuralainen, täältä palstaltako löytyi kun sitä kuulutit ?

• edellinen
        samat sanat kirjoitti:

äläkä tule heti huomenissa uuden itsees imartelevan nikin kanssa.Hyvä että on juhannus seuralainen, täältä palstaltako löytyi kun sitä kuulutit ?

viesti.

• ihmettelijä*

hyssykät sentään!!!
      Kuinkahan monta kertaa olet lähtenyt ja sillä kerjännyt myötätuntoa itsellesi. Aina kuitenkin palannut olet. Koskahan todella pidät sen, mitä lupaat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      257
      8870
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      307
      6176
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      66
      1320
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1277
    5. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1091
    6. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      75
      923
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      847
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      758
    9. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      310
      680
    10. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      666
    Aihe