Tampere, keittiöliikkeet

Nirppis3546789

Heipsan!

Täälä eräs nirsoilija haluaisi välttämättä jostain löytää mallikeittiön, missä ovet olisi pyökkiä ja taso tumman harmaa tai edes jotain sinne päin. Oletteko nähneet moista Tampereella?

Kyllä se vaan mieli muuttuu kun näkee malleja "livenä" kun se että vain katselee kuvista. Ennen minäkin himoitsin kokonaan valkoista keittiötä, jonka olin jo Ikean nettisivuilta bongannut. Nyt kävin paikanpäällä, eikä tule kuuloonkaan, että sellaisen kotiini laittaisin. Lähinnä tulee mieleen opiskelija-asuto. Ei kiitos.
Lisäksi ongelmana on se, että lähes kaikissa mallikeittiöissä on joko valkoinen taso tai valkoiset ovet. Ja minä en halua enää MITÄÄN valkoista!

7

934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai sitten ei

Ei aavistustakaan... mutta kokeile Pirkkalan rajalla (en tiedä kummalla puolella oikeasti), siinä liikekeskittymässä, jossa on mm. Bauhaus, siellä on Keittiömaailman liike. Niillä on paljon mallikeittiöitä. Oma käyntikokemus on varmaan toissa vuodelta, joten on ehkä mallit muuttuneet, mutta silloin siellä muistaakseni oli aika kivasti "jokaiselle jotain" (en muista, oliko pyökkiä missään). Voipi tietty jossain olla vielä laajemmat mahdollisuudet, mutta tuonne itse suunnistaisin ekana valikoimia ja värejä katseleen.

• ja luulen

vika ei ollut värissä.kukapa sen ikean keittiön kotiinsa haluaa.

• Nirppis3546789
        ja luulen kirjoitti:

vika ei ollut värissä.kukapa sen ikean keittiön kotiinsa haluaa.

No minulle on periaatteessa aivan se ja sama mistä puljusta keittiön ostan. Ikean keittiöissä kuitenkin 25 vuoden takuu, joka minulle riittää ihan hyvin :) Ja juu, vika oli (ja on edelleen) väreissä. Ei ole Ikea ainoo paikka missä ollaan käyty kattoon, mutta sielä ainakin oli paljon malleja toisin kun pienissä keittiökaupoissa.

Ja juu, kiitti vinkistä! Taidan heti huomenna lähteä poikkeileen Bauhaussilla :D

• Moskaa
        Nirppis3546789 kirjoitti:

No minulle on periaatteessa aivan se ja sama mistä puljusta keittiön ostan. Ikean keittiöissä kuitenkin 25 vuoden takuu, joka minulle riittää ihan hyvin :) Ja juu, vika oli (ja on edelleen) väreissä. Ei ole Ikea ainoo paikka missä ollaan käyty kattoon, mutta sielä ainakin oli paljon malleja toisin kun pienissä keittiökaupoissa.

Ja juu, kiitti vinkistä! Taidan heti huomenna lähteä poikkeileen Bauhaussilla :D

Eipä näytä olevan Ikean takuu minkäänlainen. Takuu korvaa sen, mitä Ikea näkee hyväksi korvata, siis ei mitään konkreettista. Laatikoidenkin kantavuus murto-osa siitä mitä monet muut kantavat. Pitää lukea tarkkaan "takuuehdot" ja faktat.

• sinne siis
        Moskaa kirjoitti:

Eipä näytä olevan Ikean takuu minkäänlainen. Takuu korvaa sen, mitä Ikea näkee hyväksi korvata, siis ei mitään konkreettista. Laatikoidenkin kantavuus murto-osa siitä mitä monet muut kantavat. Pitää lukea tarkkaan "takuuehdot" ja faktat.

Pirkanmaan keittiökalustetukku ylöjärvellä paljon mallikeittiöitä esillä. Meneppä sielä katton josko löytyis väriyhdistelmiä..

• ite..
        sinne siis kirjoitti:

Pirkanmaan keittiökalustetukku ylöjärvellä paljon mallikeittiöitä esillä. Meneppä sielä katton josko löytyis väriyhdistelmiä..

... jos meet Ylöjärvelle niin käväise Kristinallakin. Siellä oli näköjään poistomyynnissä malliryhmä jossa on kirsikan väriseksi petsatut pyökkiovet.

• jepsistäjee
        ite.. kirjoitti:

... jos meet Ylöjärvelle niin käväise Kristinallakin. Siellä oli näköjään poistomyynnissä malliryhmä jossa on kirsikan väriseksi petsatut pyökkiovet.

Kannattaisi etsiä tällaista eilispäivän yhdistelmää esim Porin alueelta. Siellä on aika vanhanaikaista muutoinkin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1749
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      240
      1553
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1356
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1025
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      918
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      908
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      894
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      852
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      829
    Aihe