Loppusuora

runo64

Peili kuvastaa
kalpeita kasvojani väsyneitä
jotka ei enää mistään kiinni saa

ei sinustakaan

jota ei sitten kuulunutkaan
kanssani satuun liittymään
yhteistä tarinaa kirjoittamaan ...

Katselen maisemaan
jonka halki kahlasin ja taistelin
palava tuli sydämessäni
lopulta soihtua sinulle tarjoten

mutta sitä viesti kapulaa
et maaliin kuljettanutkaan
kaikki jäi kuin ilmaan riippumaan
hidastettuihin hetkiin roikkumaan

ja voittajien malja
katkeran kalkin pikariksi vaihtui
minun kumoamaksi ...

6

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielihyvämekanismi

      "Onni- epäselvä haavekuva oli liukunut pakenevana ohi.
      Elämä oli hopeaisten kalojen pyydydystämistä paljain käsin
      pettävästä vedestä. Kalat kimalsivat ja liukuivat pakoon
      tyhjien käsien välistä, saattoi tuntea vain liukkaitten suomujen
      kosketuksen ja hipaisun kaiken luistaessa pois"

      http://www.youtube.com/watch?v=-8EMEqL87JU

      Niin joskus viestikapula ei saavu maaliin, vaikka olisi voittajatyyppiä. Näin jalkapallon MM-kisahuuman yltäkylläisyydessä maisemasi toi kaivattu vaihtelua ilman hidastuksia ;)

      • runo64-1

        ... se on niin lähellä
        että pelkää käsiään kuljettaa
        vielä todemmaksi kaikkea tehdä
        kun se jo liukuu pois
        katoaa
        jättäen ihmetyksen
        ikävän ...

        ehkäpä tämä oli kuvailua siitä
        kun aina silloin tällöin tuntuu
        että kaikki tökkii ...

        kiitokset vierailusta
        hyvän viikonlopun toivotukset myös.


    • *saaga*

      meissä paljon
      salaisuuksia,joita ymmärrä milloin?

      Onni mistä löytyy tuo
      niin mystinen tunne
      ulkopuoleltani
      vai itsestäni
      sinussa ja minussa se
      asuu
      kun vain huomaamme sen

      • runo64-1

        ... aina jossain lähellä on
        mutta liittyvätkö ne mukaan kertomukseen
        jota sydän sydämelle mielellään kirjottaisi
        - tuskin koskaan ...

        tiet vievät halki myrskyjen
        jättävät tuntemuksen siitä
        että selvittiin
        vaan jouttuakseen seuraavaan
        joka lopulta nujertaa ...

        kiitoksia sanoistasi tarinoiden tarina
        ja olkoon päiväsi hyvä ja kaunis
        myös sydämellesi.


    • Ihmiset loukkaavat toisaan eniten,välinpitämättömyydellään..Ei osata paneutua, toisen ihmisen tunteisiin ,mukaan.. Erokaan ei olisi niin vaikeaa,jos asiasta puhuttaisiin, kerrottaisiin omista tuntemuksista ja syistä..
      Pahinta on,kun toinen liukenee pois.. Jättää tyhjyyden jälkeensä ja huonommuuden tunteen..
      On ymmärrettävää,kun on erilaisia ihmisiä,niin ei aina henkilö-kemiat kuitenkaan sovi yhteen ja tulee eroja..Hyvä niin,koska loppupeleissä,ei olisi varmaankaan kestänyt suhde.. Kun yhdessä pohditaan asioita,ei tunnu erokaan pahalta.. .. Tällaisia mietteitä ,sain runostasi..Oikein hyvä runo..siinä oli ajatusta.. eron tuskaa,surua.. Seuraavaksi kirjoita iloisempi runo..Nyt on ollut monta niin surullista ja alakuloista runoa..
      No,ulkona sataa ja kesä antaa odottaa itseään,joten ei pysy iloinen mieliala..Kyllä se tästä lähtee rullaamaan..
      Kiitos, kaikesta kauniista,mitä lähettelet minulle.. Lämmittää sydäntäni,todella! Mukavaa ,tätä pyhäpäivää..
      Huomenna on Kesäpäivänseisaus.. Ei kuitenkaan menetetä toivoa kesän suhteen.. Vielä se lämpeneekin!
      Iloista mieltä ja voi hyvin! t.Irkku

      • runo64-1

        ... sana sinulla palautteessasi - liukenee
        kuin toinen menee myrskyyn
        ja sen jälkeen veden pinnalla ei näy jälkeäkään
        vain ikävä sisimmässään
        loputon kaipuu ...

        no sinulla on myös totuuden sanoja
        sillä niinhän se menee
        tai pitäisi mennä
        ainakin sinne päin.

        kiitos vierailustasi rakas ystävä
        niinpä pääsen toivottamaan symppiksille
        hyvää alkavaa uutta viikkoa
        ja olkoon se sellainen josta syntyy muistoja
        niitä kultaisia ja rakkaita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe