Loppusuora

runo64

Peili kuvastaa
kalpeita kasvojani väsyneitä
jotka ei enää mistään kiinni saa

ei sinustakaan

jota ei sitten kuulunutkaan
kanssani satuun liittymään
yhteistä tarinaa kirjoittamaan ...

Katselen maisemaan
jonka halki kahlasin ja taistelin
palava tuli sydämessäni
lopulta soihtua sinulle tarjoten

mutta sitä viesti kapulaa
et maaliin kuljettanutkaan
kaikki jäi kuin ilmaan riippumaan
hidastettuihin hetkiin roikkumaan

ja voittajien malja
katkeran kalkin pikariksi vaihtui
minun kumoamaksi ...

6

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielihyvämekanismi

      "Onni- epäselvä haavekuva oli liukunut pakenevana ohi.
      Elämä oli hopeaisten kalojen pyydydystämistä paljain käsin
      pettävästä vedestä. Kalat kimalsivat ja liukuivat pakoon
      tyhjien käsien välistä, saattoi tuntea vain liukkaitten suomujen
      kosketuksen ja hipaisun kaiken luistaessa pois"

      http://www.youtube.com/watch?v=-8EMEqL87JU

      Niin joskus viestikapula ei saavu maaliin, vaikka olisi voittajatyyppiä. Näin jalkapallon MM-kisahuuman yltäkylläisyydessä maisemasi toi kaivattu vaihtelua ilman hidastuksia ;)

      • runo64-1

        ... se on niin lähellä
        että pelkää käsiään kuljettaa
        vielä todemmaksi kaikkea tehdä
        kun se jo liukuu pois
        katoaa
        jättäen ihmetyksen
        ikävän ...

        ehkäpä tämä oli kuvailua siitä
        kun aina silloin tällöin tuntuu
        että kaikki tökkii ...

        kiitokset vierailusta
        hyvän viikonlopun toivotukset myös.


    • *saaga*

      meissä paljon
      salaisuuksia,joita ymmärrä milloin?

      Onni mistä löytyy tuo
      niin mystinen tunne
      ulkopuoleltani
      vai itsestäni
      sinussa ja minussa se
      asuu
      kun vain huomaamme sen

      • runo64-1

        ... aina jossain lähellä on
        mutta liittyvätkö ne mukaan kertomukseen
        jota sydän sydämelle mielellään kirjottaisi
        - tuskin koskaan ...

        tiet vievät halki myrskyjen
        jättävät tuntemuksen siitä
        että selvittiin
        vaan jouttuakseen seuraavaan
        joka lopulta nujertaa ...

        kiitoksia sanoistasi tarinoiden tarina
        ja olkoon päiväsi hyvä ja kaunis
        myös sydämellesi.


    • Ihmiset loukkaavat toisaan eniten,välinpitämättömyydellään..Ei osata paneutua, toisen ihmisen tunteisiin ,mukaan.. Erokaan ei olisi niin vaikeaa,jos asiasta puhuttaisiin, kerrottaisiin omista tuntemuksista ja syistä..
      Pahinta on,kun toinen liukenee pois.. Jättää tyhjyyden jälkeensä ja huonommuuden tunteen..
      On ymmärrettävää,kun on erilaisia ihmisiä,niin ei aina henkilö-kemiat kuitenkaan sovi yhteen ja tulee eroja..Hyvä niin,koska loppupeleissä,ei olisi varmaankaan kestänyt suhde.. Kun yhdessä pohditaan asioita,ei tunnu erokaan pahalta.. .. Tällaisia mietteitä ,sain runostasi..Oikein hyvä runo..siinä oli ajatusta.. eron tuskaa,surua.. Seuraavaksi kirjoita iloisempi runo..Nyt on ollut monta niin surullista ja alakuloista runoa..
      No,ulkona sataa ja kesä antaa odottaa itseään,joten ei pysy iloinen mieliala..Kyllä se tästä lähtee rullaamaan..
      Kiitos, kaikesta kauniista,mitä lähettelet minulle.. Lämmittää sydäntäni,todella! Mukavaa ,tätä pyhäpäivää..
      Huomenna on Kesäpäivänseisaus.. Ei kuitenkaan menetetä toivoa kesän suhteen.. Vielä se lämpeneekin!
      Iloista mieltä ja voi hyvin! t.Irkku

      • runo64-1

        ... sana sinulla palautteessasi - liukenee
        kuin toinen menee myrskyyn
        ja sen jälkeen veden pinnalla ei näy jälkeäkään
        vain ikävä sisimmässään
        loputon kaipuu ...

        no sinulla on myös totuuden sanoja
        sillä niinhän se menee
        tai pitäisi mennä
        ainakin sinne päin.

        kiitos vierailustasi rakas ystävä
        niinpä pääsen toivottamaan symppiksille
        hyvää alkavaa uutta viikkoa
        ja olkoon se sellainen josta syntyy muistoja
        niitä kultaisia ja rakkaita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      24
      447
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe