Penkkiä alemmas

ghvh

Mihin 900-1300cc japsiperus/nakupyöriin saa penkinmadallussarjoja?

Nimimerkillä; pitkä mies, metriä vailla kaks metriä.

7

2439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bikerbeibe

      Mulla honda cbr 600f, pyörää madallettiin hommaamalla säädettävä "koiranluu", se oli portaattomalla säädöllä. Penkkiin ei koskettu. Tosin kyll ajettavuus kärsi aika paljon,varsinkin mutka ajossa ja tietty maavara putos. Mut nyt, kun ajovarmuutta on tullu lisää,niin korkeus on nostettu normiin,varpailla pidän pyörää pystyssä tai "lenkottamalla" toisella jalalla ;)

      • montaa kokeillu

        eiköhän olisi viisainta etsiä sellainen malli/merkki jolla pystyy ajamaan ilman viritelmiä,
        ominaisuudet kärsivät melkoisesti alkuperäisestä, nimenomaan huonommaksi kuten edellä mainittiin.

        mulla on 650xvs yamaha ja sen oon havainnu suht sopivaksi.
        niin oon muuten puoltoista metriä pitkä mies


      • virkamies too
        montaa kokeillu kirjoitti:

        eiköhän olisi viisainta etsiä sellainen malli/merkki jolla pystyy ajamaan ilman viritelmiä,
        ominaisuudet kärsivät melkoisesti alkuperäisestä, nimenomaan huonommaksi kuten edellä mainittiin.

        mulla on 650xvs yamaha ja sen oon havainnu suht sopivaksi.
        niin oon muuten puoltoista metriä pitkä mies

        Jossain foorumeissa tätäkin on puitu. Ainakin isoissa jammuissa satula säädettävissä, samoin Hondissa. Bemarissa kanssa. Muuten ovat "höylänneet" satulasta täytettä. Käsittääkseni päällinen irti, hiotaan tarvittava määrä ja kiinnitetään päälinen takaisin. Itse tai suutariliikkeessä. Voi kysyä esim mp- liikkeistä näitä paikkoja. Joihinkin malleihin löytyy matalampia satuloita kysy liikkeistä?


      • turhaa hommaa
        virkamies too kirjoitti:

        Jossain foorumeissa tätäkin on puitu. Ainakin isoissa jammuissa satula säädettävissä, samoin Hondissa. Bemarissa kanssa. Muuten ovat "höylänneet" satulasta täytettä. Käsittääkseni päällinen irti, hiotaan tarvittava määrä ja kiinnitetään päälinen takaisin. Itse tai suutariliikkeessä. Voi kysyä esim mp- liikkeistä näitä paikkoja. Joihinkin malleihin löytyy matalampia satuloita kysy liikkeistä?

        niillä saa vain jokusen sentin alemmas, monesti se ei vielä riitä
        ja kovalla on paha istua pitkiä matkoja.


    • jotain vain

      "Moottoripyörien korkeus saattaa aiheuttaa ongelmia varsinkin lyhyemmille henkilöille
      ja etenkin paikallaan käsittely voi olla hankalaa.
      Käsittelyn vaikeuden minimoimiseksi Yamaha-moottoripyöriin on saatavissa madallussarjoja.
      Muun muassa seuraaviin malleihin on sarjoja saatavissa: YZF-R125, FZ - 1, YZF-R6, YZF-R1, XT660R, XT660X, FJR1300, WR 125 X ja R, XJ 600."

      kysele jälleenmyyjältä

    • Kitos vastauksista

      Hei. Mulla suzuki gxr 600 -4 mutta hieman liian korkea.
      Miten saadaan muutama sentti alemmas?
      Kuulin että voisi satulaa madaltaa niin saisi joitain senttejä, mitähän maksaa suurinpiirtein madaltaminen penkilla.
      Jokunen ehdotti joitain koiran luita vaihdettvaksi?Miten homma toimii, pitääkö laittaa lyhyemmät vai pitemmät ns luut ja voiko sellaisen homman tehdä itse ja mitä maksaavat noin. Yksi ehdottaa takajousen säätöä alemma, toinen etu iskareiden laittoa alemmas. Kolmas sanoo että ei kannata maksaa luista kun voi tehdä rosteri latikasta iah toimivat, ovatkohan ihan toimivat jos latikasta tekee (iskä osais)
      Mikä tuntuu halvimmalle ja helpoimmalle ja sais niitä senttejä pois yli 5 ainakin et yltää tassut maahan. Nyt vaan varpaat.

      • low profile

        Käy kysymässä sinun paikkakuntaasi lähimpänä sijatsevasta autoverhoomosta, ainakin osa autoverhoomoista muotoilevat myös moottoripyörien satuloita. Joihinkin moottoripyöriin on myynnissä myös valmiita madallus satuloita(englanniksi "low profile seat")


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      888
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe