G C INGLES

pavi

no niin,kun nää ilmat on tämmösii kun on,
niin tilasin lennot Barcelonan kautta 1 välilasku,onks muita
menossa samalle lennolle sk.6463 SAS Blue 1 3/10 klo 7.05
lento aika 8 t 30 min .388€ ei paha ,on mukavaa jaloitella,kun
toi selän alaosa tahtoo kenkkuilla...
3/10 07:05 Vantaa>>Barcelona >> Las Palmas 13.35 ja
66:sella Jumbon pysäkille...

Keski-Suomes on kylmää ja sateista ja tuulee tuolt
järveltä niin pirusti,,katoin eilen Inglesin säätä,
iltapäivällä 28.3
et kohtahan täss alkaa syksyä oottelemaan,
vähiä rahojaan tuhlaan "kalliiseen" G.C. kun ei pääse Thaivaaseen.........

yst.terv. Pavi E-Mail : [email protected]

22

688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vilperi57

      hinta myös pallun ja miten ne lentoajat ovat sitten sen suhteen?

      Täällä Kangasalan sektorilla on nyt siedettävä keli; 18 ja aurinkokin vilkuilee pilvien lomasta. :)
      Kesäterveisin Vilperi

      • pavi

        kyllä 388.14 € meno/ paluu,Las Palmasiin...
        lentoajat : mun varaus Travelstart : 3/10 lähtö 7.05 Vantaa,
        tulo La Pa 13:35 1 vaihto Brc
        paluu 28/04 : La PA 14.20,, tulo Vantaa 01:20
        2 vaihtoo Brc ja Köpis

        näkyi kait jo edellisessä viestissä,,, mutta jäi toi paluulennon aika

        täälkin on jo 21.2 puolipilvistä
        kait se kesä tulee...ehkä


      • pavi kirjoitti:

        kyllä 388.14 € meno/ paluu,Las Palmasiin...
        lentoajat : mun varaus Travelstart : 3/10 lähtö 7.05 Vantaa,
        tulo La Pa 13:35 1 vaihto Brc
        paluu 28/04 : La PA 14.20,, tulo Vantaa 01:20
        2 vaihtoo Brc ja Köpis

        näkyi kait jo edellisessä viestissä,,, mutta jäi toi paluulennon aika

        täälkin on jo 21.2 puolipilvistä
        kait se kesä tulee...ehkä

        Terve Pavi ja samalla moikat myös Vilperille!

        Ihan fiksulta vaikuttaa hinta. Meidän rehellisessä ulkomittarissa oli äsken 15, mutta nyt näyttäisi keli selkiintyvän. Pavi, kun juteltiin siitä merianturasta, satuin lukemaan eilen netistä, että täkäläisissä ravintoloissa tarjotaan turskaa merianturana. No perhana, se joka on syönyt lenguandoa, erottaa kyllä kalat toisistaan, eli törkeää huijausta.

        Kyllä on syksy monestakin syystä erilaisten odotusten kera mielessä. Ensin nyt vietetään naapurimaan häät ja sitten seuraava etappi onkin Jussi. Muuta merkittävää ei matkan varrelle mahdukkaan, paitsi tietysti Jazzit ja sitä ennen naapurikunnassa tapahtuva kuulun kaljaasi Ihanan vesille laskeminen.

        Kesäsesonki saarilla on käynnistymässä, mutta ainakin Puertossa on vielä ollut hiljaista. Kovin moni tuntuu suunnittelevan erilaisia asumismuotoja ja ainakin suorien lentojen osalta Teneriffa on aika buukattu, kuten olen kertonutkin. Mahdollisilla tulevilla matkoilla pitää miettiä tarkkaan noita yhdistelmiä varsinkin, jos on pidempään reissussa. Muuten pelkästään suorat.


    • Terve Pavi! Mennään näköjään samalla lennolla lokakuun kolmantena Barcelonan kautta Las Palmasiin. Ainakin lentoajat ovat samat. Itse ostin vain menomatkan SMT:n nettisivuilta muutama viikko sitten ja maksoin vähän reilut 200€. Ajattelin riskeerata paluulennon maaliskuun loppuun kyttäämällä Tjäreborgin tai Finnmatkojen äkkilähtöä suoraan kotikentälle tänne Pohjanmaalle. Jos se ei heti onnistu, niin mikäpä kiire minulla on sieltä pois, sillä vapaata majoitustilaa tuohon aikaan jo löytynee - jos ei muualta, niin sopimalla vuokraemännän kanssa "lisävuorokausista". Kelitkin ovat varmasti paremmat kuin Suomessa, joten mikä hätä siellä on kuluttaa aikaansa!

      • pavi

        näkyi olevan ,yks suuntanen muutaman kympin päälle 200 €...
        viime keväänä oli halvin paluu,suora Las Palmasista, tiistaina 27/4 Vantaalle 39 €
        finnmatkoilla ja keskiviikkona 28/4 49 € suora,,,
        "Ryyskän Jussi sano et kohta alkaa hinnat olla kohallaan "kunhan
        saa ruuat ja kenttäkuljetukset...mahtoikohan johtua tuhkapilvistä...

        Tulin mutkan kautta 28/4 Vantaalle 173 € ,mut olin varannut jo aiemmin,
        koneet oli puolillaan...

        Sotikselle: kyl sen huomaa ,turska /meriantura,,, me vitsailtiin
        talvella Inglesissä,kun Kiinalaisis rafloissa on niin halvat pöperöt,ett
        mihinkähän kulku kissat ja koirat on "hävinneet",kun ennenvanhaan niitä oli
        vaik kuinka...mä kyll teen kaikki muonat itse,niin tiiän ainaskin mitä syön...
        ja kun aikaa ja hyviä aineksia on...ja hinta/laatu OK


      • pavi kirjoitti:

        näkyi olevan ,yks suuntanen muutaman kympin päälle 200 €...
        viime keväänä oli halvin paluu,suora Las Palmasista, tiistaina 27/4 Vantaalle 39 €
        finnmatkoilla ja keskiviikkona 28/4 49 € suora,,,
        "Ryyskän Jussi sano et kohta alkaa hinnat olla kohallaan "kunhan
        saa ruuat ja kenttäkuljetukset...mahtoikohan johtua tuhkapilvistä...

        Tulin mutkan kautta 28/4 Vantaalle 173 € ,mut olin varannut jo aiemmin,
        koneet oli puolillaan...

        Sotikselle: kyl sen huomaa ,turska /meriantura,,, me vitsailtiin
        talvella Inglesissä,kun Kiinalaisis rafloissa on niin halvat pöperöt,ett
        mihinkähän kulku kissat ja koirat on "hävinneet",kun ennenvanhaan niitä oli
        vaik kuinka...mä kyll teen kaikki muonat itse,niin tiiän ainaskin mitä syön...
        ja kun aikaa ja hyviä aineksia on...ja hinta/laatu OK

        Päätin juuri harkita kokkaamista tulevalla turneella. Aika moni pidempään asuvista tekee niin, että esim. viikonlopun kunniaksi käyvät ulkona syömässä ja muuten laittavat sapuskat itse.
        Kaupungeissahan ei yleensä näe kissoja lainkaan, paitsi nimenomaan Puerto de la Cruzissa, siinä Luabay -nimisen hotellin puistossa kuului öiseen aikaan pirunmoinen kissojen meteli. Joko joku kiinalaisen ravintolan kokki haki saalistaan tai sitten ne katit vaan mourusivat omia juttujaan... Mentiran kanssa aiheesta olikin juttua aiemmin.
        Asiallisesti ottaen kiinalaisten sapuskat ovat ihan mukavia, niitä noutopöytiä tosin käytän harvemmin, mutta kun itse tilaa, saa todennäköisesti esim. oikeasti kanaa, eikä kissaa. Erityisesti tykkään noissa paikoissa syödä ankkaa.

        Mistä tulikin mieleeni vanha juttu yhdestä tapahtumasta kiinalaisravintolassa. Paikka oli Corralejo, siis Fuerteventuralla. Naapuripöydässä istui saksalaispariskunta; mies oli hyvin pienikokoinen ja nainen semmonen arviolta 150-kiloinen. Tyypilliseen tapaan pöytään tuotiin useita eri juttuja, taisi olla jonkinsortin menu kahdelle (tai useammalle). Se rouva söi suurimman osan ruuastaan käsin, erityisesti ne lätyt, minkä sisään tulee nimenomaan ankkaa. Oltiin pitkän dyynivaelluksen jälkeen aika nälkäisiä, mutta ruokahalu katosi hetkessä sitä sikailua katsoessamme.

        Aina sattuu ja tapahtuu...


    • Ei ole paha hinta. Voisi melkein lähteä täältä sateista, mutta nyt luvattu tännekin lämpimämpää. Eipä noi huonot ilmat ole juuri nyt haitanneet tämän rempan keskellä, loppusuoralla kuitenkin:)) Syksyllä kuitenkin Inglesiin joko pidemmäksi tai sitten lyhyemmäksi ajaksi.

      • pavi.

        tää näyttää, hämärää jo 9 maissa,tuulee niin pirusti ja vettä.
        kyl täält jo Inglesiin joutais,
        mut kylhän täst vielä kesä...
        saas nähä mitkä S-raflat on Inglesissä pystyssä ens talvena,
        Mut Ryyskä varmaan ?? ja Ale-karaoke siin vieressä.,
        Matti & Jope ??????????


    • Inglesiin

      Otimme viesteistä vaarin ja varasimme matkan FM:lta. Koska omat päivitetyt tietomme on vuodelta -88, haluaisimme tietää hieman hintatasoa:

      - taksi
      - bussi
      - ruoka
      - vesi (tonkka)
      - lepopeti ja aurinkovarjo rannalla
      - ym. tärkeää

      • pavi

        halpaa 2.25 / yöllä/pyh.2.70 € viime talvena Inglesin alueella ja
        mittarin mukaan,mut n, 2.50/3.00 kun vähän tippiä... siis ei kantsi kävellä,
        kengät kuluu enämpi...
        bussi edullista ,esim.lentokentälle 3.25 €ja halvempi jos ostatat ("tarjeta") kortin,,joka maksaa 15 € ja se leimataan bussissa,sanot vaan kuskille mihin oot menossa...
        ruoka on Suomnen hintoja halvempaa,riippuu missä /mitä syöt...
        vesi. 5 ltr 0.85 € >> ja ylöspäin, paras vesi maksoi 0.58 € 1.5 ltr pullo
        aurinkotuoleis en tiiä,kun ,en oo käyttänyt.(en makaile rannalla)ja aurinkoo
        välttelen,..käyn uimassa aptoksen altaalla,meill on sellainen lämmitetty suolavesi
        allas...

        ym.tärkeää :tupakki halpaa,"itse en polta" ,,viini/viina/olut edullista...käytän...

        tärkeää on että otat matkavakuutuksen,muuten voi tulla kalliiks jos jotain
        sattuu... Clinica Roca paras...myös clinica IGUATZU OK

        aamu yöstä ei kovasti "jurrissa"kantsi kävellä syrjä kylillä,ainsaskaan yksin,

        taxi on halpaa ja turvallista...

        tanssi paikkoja on Suomalais/ja muun maalaisii,,

        MUKAVAA LOMAA INGLESISSÄ
        itse tuun 3/10 7kk
        terv. Pavi


      • Inglesiin
        pavi kirjoitti:

        halpaa 2.25 / yöllä/pyh.2.70 € viime talvena Inglesin alueella ja
        mittarin mukaan,mut n, 2.50/3.00 kun vähän tippiä... siis ei kantsi kävellä,
        kengät kuluu enämpi...
        bussi edullista ,esim.lentokentälle 3.25 €ja halvempi jos ostatat ("tarjeta") kortin,,joka maksaa 15 € ja se leimataan bussissa,sanot vaan kuskille mihin oot menossa...
        ruoka on Suomnen hintoja halvempaa,riippuu missä /mitä syöt...
        vesi. 5 ltr 0.85 € >> ja ylöspäin, paras vesi maksoi 0.58 € 1.5 ltr pullo
        aurinkotuoleis en tiiä,kun ,en oo käyttänyt.(en makaile rannalla)ja aurinkoo
        välttelen,..käyn uimassa aptoksen altaalla,meill on sellainen lämmitetty suolavesi
        allas...

        ym.tärkeää :tupakki halpaa,"itse en polta" ,,viini/viina/olut edullista...käytän...

        tärkeää on että otat matkavakuutuksen,muuten voi tulla kalliiks jos jotain
        sattuu... Clinica Roca paras...myös clinica IGUATZU OK

        aamu yöstä ei kovasti "jurrissa"kantsi kävellä syrjä kylillä,ainsaskaan yksin,

        taxi on halpaa ja turvallista...

        tanssi paikkoja on Suomalais/ja muun maalaisii,,

        MUKAVAA LOMAA INGLESISSÄ
        itse tuun 3/10 7kk
        terv. Pavi

        Me mennään lapsen takia ennen koulun alkua. Sattumalta ollaan oltu aina aiemminkin kesäaikaan Inglesissä. Hinnat oli silloin kyllä erilaisia. Tuskin voin muistaa kunnolla mutta muistelen kuitenkin että vesi 5L oli 70-80 pesetaa ja kalja 150-350 pesetaa, vesi maksoi baareissa saman verran tai enemmän: Ei juotu vettä. Tämä siis joskus -85 - 89. Nykyisin vain vettä ilman prosentteja.

        Matkavakuutukset on. Pistän kyllä mainetsimasi lääkäriasemat muistiin, ja toivon ettemme kuitenkaan niissä juuri kyläile.



        Hyvää lomaa sinullekin


      • don luis
        Inglesiin kirjoitti:

        Me mennään lapsen takia ennen koulun alkua. Sattumalta ollaan oltu aina aiemminkin kesäaikaan Inglesissä. Hinnat oli silloin kyllä erilaisia. Tuskin voin muistaa kunnolla mutta muistelen kuitenkin että vesi 5L oli 70-80 pesetaa ja kalja 150-350 pesetaa, vesi maksoi baareissa saman verran tai enemmän: Ei juotu vettä. Tämä siis joskus -85 - 89. Nykyisin vain vettä ilman prosentteja.

        Matkavakuutukset on. Pistän kyllä mainetsimasi lääkäriasemat muistiin, ja toivon ettemme kuitenkaan niissä juuri kyläile.



        Hyvää lomaa sinullekin

        kaksi "hamacaa"(aurinkotuolia) plus varjo on siinä 7 euron paikkeilla.


      • pavi
        Inglesiin kirjoitti:

        Me mennään lapsen takia ennen koulun alkua. Sattumalta ollaan oltu aina aiemminkin kesäaikaan Inglesissä. Hinnat oli silloin kyllä erilaisia. Tuskin voin muistaa kunnolla mutta muistelen kuitenkin että vesi 5L oli 70-80 pesetaa ja kalja 150-350 pesetaa, vesi maksoi baareissa saman verran tai enemmän: Ei juotu vettä. Tämä siis joskus -85 - 89. Nykyisin vain vettä ilman prosentteja.

        Matkavakuutukset on. Pistän kyllä mainetsimasi lääkäriasemat muistiin, ja toivon ettemme kuitenkaan niissä juuri kyläile.



        Hyvää lomaa sinullekin

        NO JOOPA... -85 OLI ERI HINNAT ("DRINKIN SAI SATASELLA" NYT SAA VITOSELLA",,)
        JA ERI VALUUTTA,OLIHAN SUOMESSAKIN MARKKA
        JA KAIKKI OLI HUOMATTAVASTI HALVEMPAA,,,NOI MUN HINTATIEDOT ON
        VIIME TALVELTA,EHKÄ OVAT HILANNEET "YLÖSPÄIN" ,,SITHÄN SEN NÄKEE
        PAIKAN PÄÄLLÄ ,,,SE KUN ON MITÄ ON...JA ITKU EI AUTA MARKKINOILLA


      • Inglesiin
        don luis kirjoitti:

        kaksi "hamacaa"(aurinkotuolia) plus varjo on siinä 7 euron paikkeilla.

        Meillä on kyllä käyttöä noille aurinkotuoleille, joten kiva kuulla niidenkin hinnat.


      • Inglesiin
        pavi kirjoitti:

        NO JOOPA... -85 OLI ERI HINNAT ("DRINKIN SAI SATASELLA" NYT SAA VITOSELLA",,)
        JA ERI VALUUTTA,OLIHAN SUOMESSAKIN MARKKA
        JA KAIKKI OLI HUOMATTAVASTI HALVEMPAA,,,NOI MUN HINTATIEDOT ON
        VIIME TALVELTA,EHKÄ OVAT HILANNEET "YLÖSPÄIN" ,,SITHÄN SEN NÄKEE
        PAIKAN PÄÄLLÄ ,,,SE KUN ON MITÄ ON...JA ITKU EI AUTA MARKKINOILLA

        NE HINNAT VAAN MUUTTUU! OHO caps lock


        Hinnat on enemmän kuin kuusinkertaistuneet täällä suomessa euron tulon jälkeen. Markan arvo lisäksi kellutettiin n. 40% huonommaksi ennen euroon liittämistä. Tottahan hintojen on täytynyt muuttua kanariallakin yli 20 vuoden aikana. Ja missä tahansa muuallakin maailmassa. Mutta kuten totesit ei itku auta.

        Olen lueskellut näitä Kanaria sivuja tässä nyt jo jonkin aikaa matkakuumeen takia ja olen ymmärtänyt että sä asut Kanarialla ison osan vuodesta. Ehkä mekin joskus myöhemmin.
        Nyt on kuitenkin vain parin viikon seuramatka pyrähdys kuten aiemmatkin reissut silloin kauan sitten. Taksilla ajelemme ilmeisen säänöllisesti koska hotelli on aika kaukana keskustasta ja rannasta. Bussilippu täällä pääkaupukiseudulla maksaa kai enemmän kun taksi siellä. Ei tosiaan ole kallista. On todella hienoa saada tietoja hinnoista ja muista asioista Inglesissä. Hintatiedot talvelta ovat tarpeeksi tuoreita. Omamme on yli 20 vuotta vanhoja.


    • INGLESISTÄ TERV

      ilmoissa mitään vikaa,on NIIN lämmintä ja mukavaa kun toi
      aurinkoinen paistaa,kuin konsanaan Kanarialla,

      HAUSKAA JUHANNUSTA KAIKILLE
      ÄLKÄÄ HUKKUKO JA OLKAA IHMISIKS

    • voi ei

      vvan jo sinne eläkeläispappa!!!

      • pavi

        tarkoitat,niin lokakuussa sinne talveks,mutta ei nyt
        kun aurinkoinen paistaa niin lämpöisesti...

        Sit vielä,,, sain ruohonleikkurin kuntoon,,,vaihdoin öljyt,
        niin eihän täältä vielä Inglesiin voi lähtee,,,
        mut kiitos ehdotuksestasi (en vaan ymmäränyt tota sun "vvan")

        mukavaa kesää PAVI


    • Anonyymi

      Suorat lennot on parhaita.

      • Anonyymi

        jospa niitä ei ollunna sillon 10 vuotta sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jospa niitä ei ollunna sillon 10 vuotta sitten

        Aika homoi väittää tommosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika homoi väittää tommosta

        Oli niitä suoria lentoja jo kauan kauan sitten. Mutta mitä homot tähän kuuluu?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      77
      2325
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1801
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      170
      1689
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe