Sisäänpäin kääntyneet nännit...

Girl------

Mulla on ollu koko ikäni nännit kääntyneenä sisäänpäin, saako niitä mitenkään "ulos" kotikonstein tai edes jollain muulla tavalla? Please kertokaa, jokainen neuvo otetaan vastaan!

23

12085

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdgfdgdfgd

      Sama "ongelma".

      Onko täällä ketään, jolla tilanne olisi muuttunut vaikkapa iän myötä? Voiko nää vielä esim. parikymppisenä muuttua? Ja miksi ihmeessä nää on näin? Kuuluuko näiden antaa vain olla, vai voiko tai kannattaako tehdä jotain?

      "Sisäänpäin kääntyneet nännit" kuulostaa pahemmalta kuin se tosiasiassa on, mutta on tämä silti vähän outoa.

      • Anonyymi

        Mullakin on sama juttu


    • nännääjä

      Liikunta auttaa, mutta siihen on myös olemassa lääke, käännä tissit nurinpäin.

      hanki apteekista lääkeruisku, sellainen pikkusormen paksuinen ruisku jolla yleensä annostellaan vauvalle sopiva lääkemäärä ja jossa ei ole lainkaan mitään neulaa keulassa. Sahaa siitä keulasta pois se kapea kohta esimerkiksi leipäveitsellä tai muulla vastaavalla teräaseella. Sen jälkeen hio hyvin tarkkaan röpelöt pois reunoilta esimerkiksi kynsiviilalla. Huomioi erityisesti sisäreuna. Tämän jälkeen hyvin varovasti kuumennat (KUUMENNAT, ET POLTA etkä nokea!) suuaukkoa sytkällä niin että röpelöt pehmenevät ja kaikki viimeisetkin terävät kulmat katoavat. Tee tuo viimeinen vaihe äärimmäisen varovasti, äläkä pidä hetkeäkään muovista päätä liekissä äläkä paina pehmennyttä päätä mitään vasten. On äärimmäisen tärkeää ettei putki pehmene niin että se taittuu tai että putken päähän tulee terävä painauma, joten pehmennät vaan ja annat taas jäähtyä ja kovettua.

      Nyt sitten laitat sen nännisi päälle ja vedät nänniä ulospäin ilmanpaineen avulla. Koska rinta on rasvakudosta ja siinä ei ole lihasta tai mitään muutakaan, voit vielä rinnan kasvuvaiheessa saada nänniä ulospäin tuolla tavalla, mutta sitä täytyy tehdä useasti, pitkään ja säännöllisesti.

      Tuo auttaa nänniin, mutta esimerkiksi samalla periaatteella toimivat penispumput eivät toimi eivätkä kasvata penistä, koska penistä ei vedetä ulos mistään, eikä sen avulla saavutettu pituus (joka on oikeasti pelkkää turpoamista) pysy kauaa.

      Nännit tietenkin turpoavat kun ne pyrkivät täyttämään tyhjiön, mutta tässä täytyykin muistaa se nännin venyttäminen, ei turvottavaa vaikutusta. Eli joudut aktiivisesti vetämään nänniä ulospäin rinnasta.

      • nännääjä

        Se joka väittää ettei edeltävä auta, niin se auttaa ja se perustuu täsmälleen samaan ilmiöön kuin muukin venyttäminen ja notkeus.

        Älkää sitten vetäkö ilmanpaineella nänniä liian turvonneeksi ja kipeäksi! Tarkoitus on vain ottaa nännistä "kiinni", että sitä voi pitää venynytksessä, ei repiä sitä irti tissistä. En ota mitään vastuuta siitä että nännit on revitty hajalle


      • Mievesi

        ...noin pitää tehdä?


      • Mievesi
        Mievesi kirjoitti:

        ...noin pitää tehdä?

        Ja pitääkö leikata ruiskusta se PELKKÄ ohut kohta, niin että tulee vain pikkiriikkinen reikä, vai pitääkö leikata myös pala ruiskusta? Tajuuko tosta mun selityksestä yhtään...........?


      • 2-kymppinen
        Mievesi kirjoitti:

        Ja pitääkö leikata ruiskusta se PELKKÄ ohut kohta, niin että tulee vain pikkiriikkinen reikä, vai pitääkö leikata myös pala ruiskusta? Tajuuko tosta mun selityksestä yhtään...........?

        Vauvatarvikeliikkeistä voi ostaa valmiin nänninvenyttimen. Itselläni Avent Nipplette (nännipumppu) merkkinen ja on toiminut hyvin. Molemmat nännit ovat jääneet pysyvästi "nöpöttämään".


      • Tieytsti
        Mievesi kirjoitti:

        Ja pitääkö leikata ruiskusta se PELKKÄ ohut kohta, niin että tulee vain pikkiriikkinen reikä, vai pitääkö leikata myös pala ruiskusta? Tajuuko tosta mun selityksestä yhtään...........?

        PIkkupala ruiskustakin pitää leikata että se nänni mahtuu sisään. Eihän se siitä ohuesta kohdasta mahtuisi ikinä sisään.


      • Tautisen kallis!
        2-kymppinen kirjoitti:

        Vauvatarvikeliikkeistä voi ostaa valmiin nänninvenyttimen. Itselläni Avent Nipplette (nännipumppu) merkkinen ja on toiminut hyvin. Molemmat nännit ovat jääneet pysyvästi "nöpöttämään".

        Tuo on aivan tautisen kallis! 40 euroa on ihan liian hintava kun tuollaisen ruiskun saa ehkä jopa ilmaiseksi jos apteekkari on anteliaalla päällä ja on ylimääräisiä ruiskuja joilla ei tee mitään. Tietenkin se pitää itse muokata ja itse sitä venyttää, mutta ei se ole vaikeaa.


      • nyt isot
        Tieytsti kirjoitti:

        PIkkupala ruiskustakin pitää leikata että se nänni mahtuu sisään. Eihän se siitä ohuesta kohdasta mahtuisi ikinä sisään.

        Seksikaupastakin saa nännipumppuja joilla nännit saa esille. Eikä maksa kun alle 20 egee. Ja on toiminut odotustakin paremmin.


      • enrn
        nyt isot kirjoitti:

        Seksikaupastakin saa nännipumppuja joilla nännit saa esille. Eikä maksa kun alle 20 egee. Ja on toiminut odotustakin paremmin.

        Alaikäiset ei pääse seksikauppaan ja nettikaupastakin tilaamisessa on omat riskinsä.


      • Mievesi

        Monenko millin ruisku? Eli siis kuinka paksu. Pikkurilleissä on eroa. Sori


      • Anonyymi

        Tyttöystävälläni oli tuo ongelma. Hoito oli se, että imin nänniä joka päivä ulospäin. Pikkuhiljaa nänni alkoi pysyä ulkona ja nykyään sojottaa ihan normaalisti. Lisäksi tyttöystäväni nautti kovin toimenpiteestä....


      • Anonyymi
        Tieytsti kirjoitti:

        PIkkupala ruiskustakin pitää leikata että se nänni mahtuu sisään. Eihän se siitä ohuesta kohdasta mahtuisi ikinä sisään.

        Heti huomenna alan venyttää nännejä noilla lääkeruiskulla. Onneksi olen paljon yksin kotona ni voin päivisin kulkea lääkeruiskut tisseissä. Itsellä tulee nännit noin puoli senttiä ihosta ylöspäin, mutta ovat silti liian pienet. Nänni pihat ovat halkaisijaltaan 8cm


    • afdajfadjkfja

      Imuri varmaan toimii? Noh. Läppä läppänä. Vaikka en tieedä voisi toimiakin :D

    • 96

      oon kohta 14 ja sama ongelma...onko normaalia? ja toimiiko tuo ruisku homma?

    • Pikkusiskonen

      Mulla sellanen ongelma, että kun iho menee kananlihalle, nännit tulee ns. ulos, mutta kun ihan normisti esim katson peilistä rintojani, niin nännien kohdalla on vain pikkuinen kolo, jonka tuntee jos kokeilen nännin ympärysaluetta ja sitä aluetta missä "kolo" on.

      Olen yksitoista, joten voi olla että nännit vielä ns. kasvaa ulos, mutta onko tää ihan normaalia?

      • Anonyymi

        Itellä on ihan täysin sama juttu ja ite täytin just 12


    • Kantsii kokeilla

      Muutaman kuukauden jälkeen nännit nöpöttää kovina kuin....

    • Anonyymi

      Mullakin on ihan sama ongelma😐mua kiusataan sen takia esim.uimassa😔

    • Anonyymi

      Sama ongelma mutta kokeile imurilla jos 11 vuotta ei ole ratkaissut ongelmaa

    • Anonyymi

      Niihin pystytään tekemään leikkaus joka kestää noin 1-2h

    • Anonyymi

      Itselläni oli sisäänpäin kääntyneet nännit.. onneksi sormilla vääntämällä ja hieromalla nännejä ne sai esille ja tein sitä aina ennen yleisiin suihkutiloihin mennessä ja kävin aina melko kylmässä suihkussa, tein myös aina ennen petipuuhia mieheni kanssa. Turhaan jännitin ekan lapsen kanssa onnistuuko imetys, hyvin onnistui kun väänteli niitä ekana. Imetys muutti nännejä vähän ulkoneviksi. Älkää turhaan olko huolissanne! On normaalia että osalla naisia on sisäänpäin kääntyneet nännit ja niiden kanssa voi elää :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe