Zooplus

.........

Ajattelin tilata kissoilleni ruokaa ja tuo zooplussa vaikuttaisi todella hyvältä vaihtoehdolta, isoja pakkauksia suht edulliseen hintaan. Mutta.. Eikö sieltä saa esimerkiksi laskulla tms? Luottokortteja en omista ja mitään en haluaisi etukäteen maksaa, ennenkuin tuote on minulla. Jouduin jo kerran koiratuotteen huijaamaksi enkä halua sitä tapahtuvan enää uudelleen.

18

1372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nykyaika on tääl

      Eihän mikään oikeasti bisnestä tekevä anna laskulla. Riskit on vaan liian suuret.

      Luottokortti, Electron tai sitten etukäteen tilisiirrolla Saksaan. Kyllähän noita tilisiirtäjiä on pilvin pimein, jos pelottaa, lue kissapalstoilta (Incat, Kissamaailma, rotupalstat), mitä kirjoittavat asiasta.

      Jos haluat maksaa tuotteen saadessasi, mene kauppaan. Niinhän se menee ;-)

    • kissa__

      Ymmärrän pelkosi, itsekkään en kovin helpolla netistä mitään tilaa, itseasiassa yhden käden sormin voi laskea firmat joilta olen tilannut ja nekin hyvin tunnettuja. Zooplussaa on monen moni kehunut, olen lukenut kymmenistä kissablogeista aiheesta joten sen takia itsekin uskalsin tilata. Homma toimi kun rasvattu! Maksoin ensimmäisen tilauksen siskoni masterilla ja seuraavan omalla visa electronilla, summa meni heti, tilaus lähti seuraavana päivänä ja oli kolmessa päivässä kotiovellani. Suosittelen ehdottomasti.

      Muutamilla ihmisillä on jotain pieniä ongelmia ollut, tullut väärä tuote tai purkissa on ollut kolhu. Näistä on kuitenkin aina saaneet korvauksen.

      Kokeile aluksi jollain pienellä tilauksella? Minäkään en monen kympin tilauksia ole tehnyt kun en yhdelle kissalle viitsi hirveää varastoa kerätä.

      • olivercat

        olen myös tilannut zooplussasta pariin otteeseen ja kotiovelle on kaikki kannettu. Aion tilata vastaisuudessakin!


    • farkku

      onkin ihan oma asiansa. Olen kissa- ja koiraharrastaja ja olen tilannut useilla sadoilla euroilla Zooplussalta tuotteita, jopa yksi kiipeilypuukin on tullut mukana.

      Maksan itse luottokortilla. Kysy foorumeilta (Incat, Kissamaailma etc) olisiko joku samalla paikkakunnalla (tai lähistöllä) asuva tilaamassa Zooplussalta ja jos saisit oman tilauksesi mukaan!

      Tunnen tapauksia jossa oli tullut juniorruoan sijaan seniorruokaa. Olivat kuulemma sanoneet että pitäkää seniorpussi ja lähettäneet juniorpussin ilmaiseksi :)

      • ........

        Joo tuosta koiratuotteesta olen nyt asian kantapään kautta oppinut. Jonkin verran olen jo tuota zooplussaa eri keskustelpalstoilta tutkinut ja itelle ainakin tuli olo, että puhtaat jauhot pussissa olisi ja rupesin jopa miettimään josko hankkisi luottokortin. Eniten kiinnostaa tuo applaws ruoka, joka olisi todellakin paljon edullisempaa kuin esim. faunattaresta ostettaessa. Ja koska olisin tilaamassa ensimmäistä kertaa, saisin myös 10% alennusta sekä yli 39 euron tilaukset aina postikuluitta. Kuulostaa melkoisen hyvältä..


      • ......
        ........ kirjoitti:

        Joo tuosta koiratuotteesta olen nyt asian kantapään kautta oppinut. Jonkin verran olen jo tuota zooplussaa eri keskustelpalstoilta tutkinut ja itelle ainakin tuli olo, että puhtaat jauhot pussissa olisi ja rupesin jopa miettimään josko hankkisi luottokortin. Eniten kiinnostaa tuo applaws ruoka, joka olisi todellakin paljon edullisempaa kuin esim. faunattaresta ostettaessa. Ja koska olisin tilaamassa ensimmäistä kertaa, saisin myös 10% alennusta sekä yli 39 euron tilaukset aina postikuluitta. Kuulostaa melkoisen hyvältä..

        Sitä pitikin vielä kysyä, että miten tuo luottokortilla osto sitten käytännössä menisi? Onko ihan turvallista kuitenkin?


      • ...
        ...... kirjoitti:

        Sitä pitikin vielä kysyä, että miten tuo luottokortilla osto sitten käytännössä menisi? Onko ihan turvallista kuitenkin?

        Eihän siinä luottokorttimaksussa ole mitään pelättävää. Sinne vaan valkkaat aluks luottokortin tyypin (visa, amex. jne), luottokortin numeron, omistajan nimen ja voimassa olo päivän. Summa veloitetaan sitten luottokortilta..


      • kissa__
        ........ kirjoitti:

        Joo tuosta koiratuotteesta olen nyt asian kantapään kautta oppinut. Jonkin verran olen jo tuota zooplussaa eri keskustelpalstoilta tutkinut ja itelle ainakin tuli olo, että puhtaat jauhot pussissa olisi ja rupesin jopa miettimään josko hankkisi luottokortin. Eniten kiinnostaa tuo applaws ruoka, joka olisi todellakin paljon edullisempaa kuin esim. faunattaresta ostettaessa. Ja koska olisin tilaamassa ensimmäistä kertaa, saisin myös 10% alennusta sekä yli 39 euron tilaukset aina postikuluitta. Kuulostaa melkoisen hyvältä..

        Myös visa electronilla voi maksaa vaikka sitä ei erikseen ole mainittu. Valitset maksutavaksi Visan ja jatkat eteenpäin ohjeiden mukaan. Toimi ainakin minulla moitteettomasti.

        Tietysti jos sinulla ei ole kumpaakaan niin sitten ehkä luottokortti on fiksumpi valinta. Tosin Masterillahan menee tietääkseni erilaisia maksuja kun siirtää rahaa "kortille", electronilla mitään maksuja ei mene. Kannattaa kysellä pankista mikä on itselleen sopivin.


      • kanta - asiakas
        kissa__ kirjoitti:

        Myös visa electronilla voi maksaa vaikka sitä ei erikseen ole mainittu. Valitset maksutavaksi Visan ja jatkat eteenpäin ohjeiden mukaan. Toimi ainakin minulla moitteettomasti.

        Tietysti jos sinulla ei ole kumpaakaan niin sitten ehkä luottokortti on fiksumpi valinta. Tosin Masterillahan menee tietääkseni erilaisia maksuja kun siirtää rahaa "kortille", electronilla mitään maksuja ei mene. Kannattaa kysellä pankista mikä on itselleen sopivin.

        Master on ihan samanlainen kuin Visakin. Haetaan pankista, sieltä tulee kortti ja kortin pin-koodi, jota käytetään kaupoissa, nettiostoksissa näpytellään kortin kääntöpuolen turvaluku yleensä aivan lopussa ennen tilauksen lähettämistä (esim. zooplussalle tallentuu muut korttitiedot, kun on kerran rekisteröitynyt, ja tilausta lähetettäessä loppuun pitää laittaa enää turvaluku). Kun Masterilla ostetaan, se kerryttää laskua, joka tulee laskutuskauden päättyessä kotiin ja maksetaan luottokorttiyhtiölle. Erona moniin muihin menetelmiin on se, että isot luottokorttiyhtiöt käyttävät edullisia vaihtokursseja, eli verrattuna pankin/Forexin vaihtokurssiin saa ulkomaan valuutassa tilatut tuotteet usein mukavan edullisesti sekä paikan päältä että netistä. Esim. Tukholmassa ja Lontoossa kannattaa aina maksaa luottokortilla. Master ottaa joskus prosenttipalkkiota ulkomaanostoista ja sen käyttämät korot ovat kalliimpia, eli jos haluaa maksaa pienemmissä osissa/ ostaa paljon ulkomailta, Visa tulee usein halvemmaksi. Vuosimaksu riippuu myöntävästä tahosta, tällä hetkellä ainakin Stockmannin Master ja S-pankin Visa ovat vuosimaksuttomia.

        Kaikessa nettiostamisessa on pieni riski, miltä tahansa kaupalta voidaan varastaa korttitietoja, mutta nämä eivät olet asiakkaan riskillä. Eri asia on nettikaupan luotettavuus, kyllä se googlettamalla selviää aika nopeasti mistä kannattaa tilailla. Pikkuputiikit ovat aina suurin riski, sekä semmoiset, joilla ei voi maksaa Visalla/Masterilla. Luottokorttiyhtiöt vetäytyvät pois epäluotettavista firmoista. Suomalainen nettikauppa on valovuosia jäljessä ulkomaisesta, yleensä saksalaiset (joita zoopluskin on) ovat parhaita ja tehokkaimpia asiakaspalvelijoita, eikä niissä nipotella palautuksista tai odotuteta asiakasta viikkotolkulla kuten Suomessa on tapana.

        Zooplus on erittäin luotettava ja jättimäinen bisnes. Olen itse tilannut sieltä 1,5 vuoden aikana 11 kertaa, yhteensä yli tuhannella eurolla. Kannattaa vertailla zooplus.com ja zooplus.fi, tietyt tuotteet ovat toisessa aina halvempia. Ekaa kertaa tilatessa kannattaa ottaa zooplus.fi, koska vain siellä on -10% tervetuliaisalennus. Myöhemmin kannattaa tilata aina vähintään 100 eurolla ja lisätä coupon/kuponki- kohtaan "stock-up-and-save" tai "varastoi", saa aina 5% alen. Joskus kuljetuksen tasossa on toivomisen varaa eli on tapahtunut niin, että paketit ovat tulleet huonokuntoisina kotiin. Silloin valokuvat kaikista rikkimenneistä tuotteista ja kuva paketista ennen sen avaamista, lähetetään zooplussan sivujen kautta heidän asiakaspalveluunsa. Hyvittävät yleensä hinnassa.


      • .........
        kanta - asiakas kirjoitti:

        Master on ihan samanlainen kuin Visakin. Haetaan pankista, sieltä tulee kortti ja kortin pin-koodi, jota käytetään kaupoissa, nettiostoksissa näpytellään kortin kääntöpuolen turvaluku yleensä aivan lopussa ennen tilauksen lähettämistä (esim. zooplussalle tallentuu muut korttitiedot, kun on kerran rekisteröitynyt, ja tilausta lähetettäessä loppuun pitää laittaa enää turvaluku). Kun Masterilla ostetaan, se kerryttää laskua, joka tulee laskutuskauden päättyessä kotiin ja maksetaan luottokorttiyhtiölle. Erona moniin muihin menetelmiin on se, että isot luottokorttiyhtiöt käyttävät edullisia vaihtokursseja, eli verrattuna pankin/Forexin vaihtokurssiin saa ulkomaan valuutassa tilatut tuotteet usein mukavan edullisesti sekä paikan päältä että netistä. Esim. Tukholmassa ja Lontoossa kannattaa aina maksaa luottokortilla. Master ottaa joskus prosenttipalkkiota ulkomaanostoista ja sen käyttämät korot ovat kalliimpia, eli jos haluaa maksaa pienemmissä osissa/ ostaa paljon ulkomailta, Visa tulee usein halvemmaksi. Vuosimaksu riippuu myöntävästä tahosta, tällä hetkellä ainakin Stockmannin Master ja S-pankin Visa ovat vuosimaksuttomia.

        Kaikessa nettiostamisessa on pieni riski, miltä tahansa kaupalta voidaan varastaa korttitietoja, mutta nämä eivät olet asiakkaan riskillä. Eri asia on nettikaupan luotettavuus, kyllä se googlettamalla selviää aika nopeasti mistä kannattaa tilailla. Pikkuputiikit ovat aina suurin riski, sekä semmoiset, joilla ei voi maksaa Visalla/Masterilla. Luottokorttiyhtiöt vetäytyvät pois epäluotettavista firmoista. Suomalainen nettikauppa on valovuosia jäljessä ulkomaisesta, yleensä saksalaiset (joita zoopluskin on) ovat parhaita ja tehokkaimpia asiakaspalvelijoita, eikä niissä nipotella palautuksista tai odotuteta asiakasta viikkotolkulla kuten Suomessa on tapana.

        Zooplus on erittäin luotettava ja jättimäinen bisnes. Olen itse tilannut sieltä 1,5 vuoden aikana 11 kertaa, yhteensä yli tuhannella eurolla. Kannattaa vertailla zooplus.com ja zooplus.fi, tietyt tuotteet ovat toisessa aina halvempia. Ekaa kertaa tilatessa kannattaa ottaa zooplus.fi, koska vain siellä on -10% tervetuliaisalennus. Myöhemmin kannattaa tilata aina vähintään 100 eurolla ja lisätä coupon/kuponki- kohtaan "stock-up-and-save" tai "varastoi", saa aina 5% alen. Joskus kuljetuksen tasossa on toivomisen varaa eli on tapahtunut niin, että paketit ovat tulleet huonokuntoisina kotiin. Silloin valokuvat kaikista rikkimenneistä tuotteista ja kuva paketista ennen sen avaamista, lähetetään zooplussan sivujen kautta heidän asiakaspalveluunsa. Hyvittävät yleensä hinnassa.

        Miksi zooplus.com myy tuotteita edullisemmin kuin zooplus.fi? Ovat kuitenkin samaa firmaa jne. Mikä eroavaisuus niissä on että toinen myy edullisemmin?


      • ........
        ......... kirjoitti:

        Miksi zooplus.com myy tuotteita edullisemmin kuin zooplus.fi? Ovat kuitenkin samaa firmaa jne. Mikä eroavaisuus niissä on että toinen myy edullisemmin?

        Zooplus.comissa näyttäisi olevan myös paljon enemmän kaikenlaisia ilmaislahjoja ja tarjouksia.. Tyyliin osta kymmenen purkkia näitä niin saat kaksi kaupanpäälle. Tai osta pussi kuivamuonaa niin saa jonkun hienon kissanteltan :o


      • kanta - asiakas
        ......... kirjoitti:

        Miksi zooplus.com myy tuotteita edullisemmin kuin zooplus.fi? Ovat kuitenkin samaa firmaa jne. Mikä eroavaisuus niissä on että toinen myy edullisemmin?

        niillä on todella monta eri portaalia, esim. zooplus.co.uk myy vielä edullisemmin monia juttuja. Miksi, jaa-a. Eri maissa on eri markkinat, toisaalta Suomeen saa pienemmillä postikuluilla ja Orijen-raksut on koko ajan olleet fi:ssä halvempia. Yleensä puhtaat megapakkaukset on halvempia kuin noi "saat nahkarotan kaupan päälle", siis jos kylmästi alat vertailla kilohintoja.

        Pitää vain vertailla.


    • ainakin

      zooplus toimi hyvin. Tilasin sieltä raapimapuun ja maksoin sen etukäteen, tuote oli ihan kohtuuajassa n. viikossa minulla :)

    • LiisaKi

      Tilasin 13.pv sunnuntaina isomman lastin kaikkea. Eilen ilmoittivat että tuotteet on lähetetty matkaan. Tuovat kotiovelle, jos ei olla kotona niin lähimpään postiin ja lappu luukusta.

      Seuraavaksi ajattelin tilata pennulle ruokaa, viljattomia ja runsaslihaisampia vaihtoehtoja runsaasti ja edullisempaa kuin eläinkaupassa. Olen kierrellyt ja tehnyt vertailuja :) Varsinkin säästöpakkaukset halpoja!

    • epäilijä.

      Ensimmäistä kertaa olen tilailemassa zooplus.fi:stä sekä zooplus.com:sta, siis molemmista, koska zooplus.com:ssa oli huomattavasti halvemmat häkit ja ruuat kuin zooplus.fi:ssä. Tällä lailla säästän n. 30e. Kuitenkin hieman epäilyttää kun tilaan reilun 200 euron edestä ensimmäistä kertaa paljon tuotteita kuten ruokia, häkin pohjalle kuivikkeita ja itse häkin, että jos tuotteet ovat rikki ja korvausta en jostain syystä saisi? Olen lukenut paljon tästä sivustosta ja pidän sitä luotettavana, mutta on ollut joitain epäonnekkaita joilla pakkaukset ovat olleet rikki ja korvausta ei olla saatu. Noh minua ei kuitenkaan pienet lommut haittaa, ikäväähän se kuitenkin olisi jos 60 litran olkipelletti pussi tulisi rikkinäisenä pihalle.... :/

    • Sannariina

      Zooplus on todella luotettava nettikauppa. Olen tilannut itse useampaan kertaan ja tilaan jatkossakin. Paljolti ilmaisen kotiinkuljetuksen vuoksi mutta myös hintojen.
      Maksan suoraan verkkopankista eikä ongelmia ole ollut.
      Kerran oli yhdessä kissanruokapussissa pieni repeämä mutta vaikka ruokaa ei edes joutunut hukkaan niin hyvittivät 20% pussin hinnasta!
      Tunnen myös monia muita vakitilaajia ja kaikki ovat tyytyväisiä!
      Kuulostaa todella oudolta ellei rikkinäistä tavaraa ole korvattu???

    • hyvä valinta

      Olen tilannut zooplussalta useiden satojen eurojen edestä ja aina on homma toiminut. Yhdestä raapimapuusta puuttui osia-palautin puutteellisen ja sain tilalle uuden.
      Itella kadotti taannoin pakettini ja sain Zooplussalta hyvityksen nopsasti tililleni.
      Ainoa negatiivinen asia on pakettien toimitus-ei ilmoiteta etukäteen ja ellet ole kotona niin haet postista. Vaikka seuraat paketin kulkua netistä niin aina ei ajoitus sovi nappiin.

      • 2kissaaJAkoira

        Zooplussan asiakkaan reilu 2 vuotta ja olen tyytyväinen.
        Tilaan aina sen vähintään 39€ ja saan tänne "korpeen" kotiovelle tuotteet ILMAISEKSI ! =)
        Jos on ollut lommo AINA on tullut korvaus.
        Riippuu ihan omasta aktiivisuudesta. Lisäksi tilauksen tehtyäsi ja maksettuasi sähköpostiisi tulee vahvistus jonka alaosassa on kome linkkivaihtoehtoa joista voit valita vaihtoehdon miten toimitus/tuotteet ovat Sinulle tulleet ja oletko tyytyväinen, eli klikkaa sopivaa.
        Tilauksia tekemään menossa :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      392
      1545
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1230
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1155
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      826
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      814
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      170
      709
    Aihe