Soul Silver vs. Heart Gold

vulpixxxxxxxxxxxxx

Tyhmää kai kysyä, kun kyseessä melko samanlaiset pelit mutta kuitenkin!! >:P

Mielipiteitä kumpi "parempi"?? Kumman ostan?
Onko jommassa kummassa enemmän "vanhoja" pokeja tai eri "vanhat" poket?
Onko mtn merkittäviä eroja muuten?

Voisiko joku muuten kertoa Pokewalkerista? Mitä ominaisuuksia siinä on? Ymmärsin, että sen avulla voi saada myös lisää itemsejä ja jopa napata uuden pokemonin?? Tai mitähäh? :D

Kiitos vastaajille!

51

1443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nm

      Tässä noiden pelien eroja mitä voi nappaa nois eri versioissa ja mitä taas toisessa ei saa.
      http://www.serebii.net/heartgoldsoulsilver/exclusives.shtml (tsekkaa toi linkki)

      Molemmissa peleissä saa Lugian ja Ho-ohhin,
      HeartGoldissa saa Ho-oh 45 lv ja Lugia 75 lv ja toisessa toisin päin.

      Ei oikeestaan oo paljoo muuta eroo noissa, mut jos pidät enemmän Ho-ohhista, niin osta HeartGold,
      jos Lugiasta niin, SoulSilver, ellei tuolla ollut jotain kivoi pokeja jota saavaan vain HeartGoldissa
      tai SoulSilverissä :p

      Toivottavasti älysit jotain :)

    • diivu_87

      Siis HG! (tänään 27.8.10 pe tuli postissa kotia gigantista 39.90€)

      Varmaan sen takii ku siittä saa Lugian 70 lv

      Te kaikki jolla on HG tai SS minkä nimen annoitte sille punatukkaselle pojalle? ja Miksi?
      ja minkä nimen annoitte omalle tyypille?

      Omaksi nimeksi laitoin tällä kertaa Mary. Aattelin että pakko vaihtaa nimee ku oon pelannut Pearlia ja Platiumia samalla nimellä.

      • ·rndm.

        Laitoin Silverille nimeks "CrimSon". Kun sen tukka on punanen (Crimson on punasen sävy). Ja kirjaimet on tollee kun se meinaa viel et CRIMinal SON ku se on Giovannin poika. Tuntu sopivalta =)

        Ethanille laitoin nimeks ·rndm. näin arvaamattomasti. =D
        (tota keskipistettä käyttäisin täälläki tos alus jos se löytys näppikseltä suoraan...)


      • jamin10
        ·rndm. kirjoitti:

        Laitoin Silverille nimeks "CrimSon". Kun sen tukka on punanen (Crimson on punasen sävy). Ja kirjaimet on tollee kun se meinaa viel et CRIMinal SON ku se on Giovannin poika. Tuntu sopivalta =)

        Ethanille laitoin nimeks ·rndm. näin arvaamattomasti. =D
        (tota keskipistettä käyttäisin täälläki tos alus jos se löytys näppikseltä suoraan...)

        Hyvä hinta Diivu! ostin ite kans tuolt kummatki. HG oli sillo 42€ ja SS 39€ (W00T? O__o)

        Punatukkaselle pojalle annoin nimen Silver kaikis peleis, paitsi Jap. versios annoin Silvr ku siin sai antaa vaan viiden merkin nimen. Ja oma tyyppi on Jap. versios Gold, HG:s Grydon (tää oma nimimerkki) ja SS:s Lyra sille tytölle.


      • rndm.
        jamin10 kirjoitti:

        Hyvä hinta Diivu! ostin ite kans tuolt kummatki. HG oli sillo 42€ ja SS 39€ (W00T? O__o)

        Punatukkaselle pojalle annoin nimen Silver kaikis peleis, paitsi Jap. versios annoin Silvr ku siin sai antaa vaan viiden merkin nimen. Ja oma tyyppi on Jap. versios Gold, HG:s Grydon (tää oma nimimerkki) ja SS:s Lyra sille tytölle.

        Ohjelmat --> Merkistö. Sit sieltä ettii. Siis jos on windows.


      • diivu_87
        ·rndm. kirjoitti:

        Laitoin Silverille nimeks "CrimSon". Kun sen tukka on punanen (Crimson on punasen sävy). Ja kirjaimet on tollee kun se meinaa viel et CRIMinal SON ku se on Giovannin poika. Tuntu sopivalta =)

        Ethanille laitoin nimeks ·rndm. näin arvaamattomasti. =D
        (tota keskipistettä käyttäisin täälläki tos alus jos se löytys näppikseltä suoraan...)

        Voi olla ku aian en musta tai sit käyn kattomassa et mitä on kirjotelut mutta ei oo komemtoitavaa tai sitten joku on kysynnty joitna mihin osaan vasdtata mutta täydelisen vastauksen on jo antannut rndm! ;) kukapas muukaan.
        Mä likittelin joilalkin nimillä ja kirjotin Red vaikak tiesin että en laittas sitä nimee sille.
        Niih se näyttääki pahikselta! Poliisi taiski olla sen perässä tai jotian.. ku eikö se olltu joku kyttä joak sitä nimee kysy. Ja misätä mä muka sen tunnen..?
        Jaah ai rndm :D :)
        Ai niin en oo viel testannut sitä wii viesti juttuu.. six en oo siittäkään viel mitään puhunnut..


      • diivu_87
        jamin10 kirjoitti:

        Hyvä hinta Diivu! ostin ite kans tuolt kummatki. HG oli sillo 42€ ja SS 39€ (W00T? O__o)

        Punatukkaselle pojalle annoin nimen Silver kaikis peleis, paitsi Jap. versios annoin Silvr ku siin sai antaa vaan viiden merkin nimen. Ja oma tyyppi on Jap. versios Gold, HG:s Grydon (tää oma nimimerkki) ja SS:s Lyra sille tytölle.

        Sain halvemmalal sen ku olin aatelutkaan et sen vois saada.
        Onneksi katoin googlesta hintaverailuja ja sit klikkasin gigantin sivuu ja sit ku huomasin että ei tuu edes postimaksuja (hyvä koska veroo on jo sikana) ja et tuote tulee ehkä jo 3.ssa päivssä ja rahaakin on.. ni päätin ostaa.. Kiva että sait SS edes 39..viakka onhan sekin paljon silleen rahassa.

        Sieltä luin että tämä hinta vaan verkkokauoassa (mustaakseni) Noh kutenkin halvempi ku missään mitä oon livenä nähnyt.
        Jee joku muukin antanntu nimeksi Silver!


      • diivu_87
        rndm. kirjoitti:

        Ohjelmat --> Merkistö. Sit sieltä ettii. Siis jos on windows.

        siittä HG&SS.n alku esittelystä ku pelin avaa? musta ne kolma kajahdusta on kivat.. ja nöytetään siin 2 kertaa Suicune.

        Mitä toi kekipiste meinaa?

        Niih ja mitä ideaa on HG/SS.n kivisessä kaupungissa..? vai avautuuk siel myöhemmin paikkoja enemmän
        kävin sile Unown luolassa jo.. ja mitä siel Unown laitteela niinku tekee?


      • rndm.
        diivu_87 kirjoitti:

        Voi olla ku aian en musta tai sit käyn kattomassa et mitä on kirjotelut mutta ei oo komemtoitavaa tai sitten joku on kysynnty joitna mihin osaan vasdtata mutta täydelisen vastauksen on jo antannut rndm! ;) kukapas muukaan.
        Mä likittelin joilalkin nimillä ja kirjotin Red vaikak tiesin että en laittas sitä nimee sille.
        Niih se näyttääki pahikselta! Poliisi taiski olla sen perässä tai jotian.. ku eikö se olltu joku kyttä joak sitä nimee kysy. Ja misätä mä muka sen tunnen..?
        Jaah ai rndm :D :)
        Ai niin en oo viel testannut sitä wii viesti juttuu.. six en oo siittäkään viel mitään puhunnut..

        Noei.

        Nii kyttä kyseli sen Silverin nimee. Ja pelaajahan näki sen nimen sen jälkeen kun ne otteli ekaa kertaa Cherrygroves. Tosin näin vaan Heartis ja Soulis, originaaleis ei ilmoteta mitenkään et ois nähny sen nimen. (Remakeis siis sanotaan et sä näit sen Trainer Cardist sen nimen)

        Ai niin, sä olit jotain lähettäny Wiillä? Mitäs se taas olikaan?


      • rndm.
        diivu_87 kirjoitti:

        siittä HG&SS.n alku esittelystä ku pelin avaa? musta ne kolma kajahdusta on kivat.. ja nöytetään siin 2 kertaa Suicune.

        Mitä toi kekipiste meinaa?

        Niih ja mitä ideaa on HG/SS.n kivisessä kaupungissa..? vai avautuuk siel myöhemmin paikkoja enemmän
        kävin sile Unown luolassa jo.. ja mitä siel Unown laitteela niinku tekee?

        Keskipiste ei oikein meinaa mitään, kunhan koristeena on. Piste peräs kyl meinaa jotai, voit viel muistaakin mitä =D


      • rndm.
        rndm. kirjoitti:

        Keskipiste ei oikein meinaa mitään, kunhan koristeena on. Piste peräs kyl meinaa jotai, voit viel muistaakin mitä =D

        Siel on kaikki paikat heti auki, mut tarvittet vaan HMmiä et pääset joihinkin niistä. Ja pariin pääsee vain täysin eri paikan kautta...
        (Vinkki: Union Cave.)
        Niin ja sit sun pitää tehdä asioita et pääset niiden kammioiden takahuoneeseen, ja se asia pitää päätellä siinä takaseinäs lukevan tekstin perusteella.


      • Diivu87
        rndm. kirjoitti:

        Noei.

        Nii kyttä kyseli sen Silverin nimee. Ja pelaajahan näki sen nimen sen jälkeen kun ne otteli ekaa kertaa Cherrygroves. Tosin näin vaan Heartis ja Soulis, originaaleis ei ilmoteta mitenkään et ois nähny sen nimen. (Remakeis siis sanotaan et sä näit sen Trainer Cardist sen nimen)

        Ai niin, sä olit jotain lähettäny Wiillä? Mitäs se taas olikaan?

        Ai niin se tainer cart.. joo nyt muistan se halus sen takas xD ihan niinkun se blondi animessa..

        Siis En oo viel lähettännty wiillä mitään ,mut mun piti kattoo mitä vikaa siin on ku ei tullut sulle viesti perille ku Yritin lähettää.


      • Diivu87
        rndm. kirjoitti:

        Siel on kaikki paikat heti auki, mut tarvittet vaan HMmiä et pääset joihinkin niistä. Ja pariin pääsee vain täysin eri paikan kautta...
        (Vinkki: Union Cave.)
        Niin ja sit sun pitää tehdä asioita et pääset niiden kammioiden takahuoneeseen, ja se asia pitää päätellä siinä takaseinäs lukevan tekstin perusteella.

        Mut pitäneen olla nesin surffi käytössä?

        Ai se viesti : Give Bear Increase Chase ?
        Mitä toi edes meinaa?


      • jamin10
        rndm. kirjoitti:

        Siel on kaikki paikat heti auki, mut tarvittet vaan HMmiä et pääset joihinkin niistä. Ja pariin pääsee vain täysin eri paikan kautta...
        (Vinkki: Union Cave.)
        Niin ja sit sun pitää tehdä asioita et pääset niiden kammioiden takahuoneeseen, ja se asia pitää päätellä siinä takaseinäs lukevan tekstin perusteella.

        Mul on pari sellast luolaa kiinni, siin on sellane seinä vaa, mut luulen et jotenki pitäis päästä...?


      • rndm.
        Diivu87 kirjoitti:

        Ai niin se tainer cart.. joo nyt muistan se halus sen takas xD ihan niinkun se blondi animessa..

        Siis En oo viel lähettännty wiillä mitään ,mut mun piti kattoo mitä vikaa siin on ku ei tullut sulle viesti perille ku Yritin lähettää.

        Et mitä sä olit yrittäny lähettää?


      • rndm.
        jamin10 kirjoitti:

        Mul on pari sellast luolaa kiinni, siin on sellane seinä vaa, mut luulen et jotenki pitäis päästä...?

        Sanonpa uudestaan: Union Cave. =P

        @Diivu
        Missä noin lukee? Ite en olen nähny. Toi tarkottas "Antaa Karhu Lisätä Jahdata", joka nyt ei meinaa mitään =D
        Meinasin sitä Unown-tekstiä niiden pienempien kammioiden peräseinän keskellä.


      • jamin10
        rndm. kirjoitti:

        Sanonpa uudestaan: Union Cave. =P

        @Diivu
        Missä noin lukee? Ite en olen nähny. Toi tarkottas "Antaa Karhu Lisätä Jahdata", joka nyt ei meinaa mitään =D
        Meinasin sitä Unown-tekstiä niiden pienempien kammioiden peräseinän keskellä.

        niihin joihinki mestoihin mihin ei pääse suoraan Ruins of Alphilt, mut mietin vaan että pääseekö niihin suljettuihi jotenki.


      • rndm.
        jamin10 kirjoitti:

        niihin joihinki mestoihin mihin ei pääse suoraan Ruins of Alphilt, mut mietin vaan että pääseekö niihin suljettuihi jotenki.

        Ei pääse niihin, HMmiä tarvii vaan siihen Union Caven kautta menemiseen.


      • diivu_87
        rndm. kirjoitti:

        Sanonpa uudestaan: Union Cave. =P

        @Diivu
        Missä noin lukee? Ite en olen nähny. Toi tarkottas "Antaa Karhu Lisätä Jahdata", joka nyt ei meinaa mitään =D
        Meinasin sitä Unown-tekstiä niiden pienempien kammioiden peräseinän keskellä.

        Se lukee mun UNOWN Report.ssa toisella sivulla. Noiden sanojen edessä on Unow eii näkönen joka sanan edessa.
        No jonkun Unown textin luin siin luolassa missä oli se "palapeli" ja sit aukes tie alas.

        Ja nyt taidan olla jumissa tos pelissä kolma sali oon vetännyt mut mihinkäämn uuten paikkaan en pääse mitään reittiä siel yhessäkohti on tukkeena se sudoowoodo..
        Mitä mun pitäs tehdä?? sit siel yhes kaupungissa missä on se radio juttu on Rakettiryhmäläinen seisoskelemassa.. ketään niistä ei enään tietenkään seiso mun tiellä mut mitä se yx siin kuppaa xD
        Et nyt olis tarpeellisata lukee jostian mitä pitää tehdä mut ku ei oo läpiipeluuopasta :(
        Millon muuten saa flyn?


      • diivu_87
        rndm. kirjoitti:

        Et mitä sä olit yrittäny lähettää?

        Jotian mä kyselin ainkin ja sit samalal halsin kokeilla tuleeko viesti perille nyt ku asutaan taas täällä meidän vahhas asunnossa. Mut kyl mö sit mustan taas kun sais sen yhteyden toimii.


      • diivu_87
        rndm. kirjoitti:

        Sanonpa uudestaan: Union Cave. =P

        @Diivu
        Missä noin lukee? Ite en olen nähny. Toi tarkottas "Antaa Karhu Lisätä Jahdata", joka nyt ei meinaa mitään =D
        Meinasin sitä Unown-tekstiä niiden pienempien kammioiden peräseinän keskellä.

        Mä sain Pal Pad.n mutta siihen ei oo tullut viellä sitä koodia :(
        Pitääkö mun mennä pelissä ninne GTS asemalle vai mitä mun pitää tehdä?


      • rndm.
        diivu_87 kirjoitti:

        Jotian mä kyselin ainkin ja sit samalal halsin kokeilla tuleeko viesti perille nyt ku asutaan taas täällä meidän vahhas asunnossa. Mut kyl mö sit mustan taas kun sais sen yhteyden toimii.

        No, kerro sit kun muistat =)


      • rndm.
        diivu_87 kirjoitti:

        Se lukee mun UNOWN Report.ssa toisella sivulla. Noiden sanojen edessä on Unow eii näkönen joka sanan edessa.
        No jonkun Unown textin luin siin luolassa missä oli se "palapeli" ja sit aukes tie alas.

        Ja nyt taidan olla jumissa tos pelissä kolma sali oon vetännyt mut mihinkäämn uuten paikkaan en pääse mitään reittiä siel yhessäkohti on tukkeena se sudoowoodo..
        Mitä mun pitäs tehdä?? sit siel yhes kaupungissa missä on se radio juttu on Rakettiryhmäläinen seisoskelemassa.. ketään niistä ei enään tietenkään seiso mun tiellä mut mitä se yx siin kuppaa xD
        Et nyt olis tarpeellisata lukee jostian mitä pitää tehdä mut ku ei oo läpiipeluuopasta :(
        Millon muuten saa flyn?

        Joo en sitä ollenkaan tarkottanu. Eikä se ole kokonainen tekstipätkä, vaan neljä yksittäistä sanaa jotka alkavat sen unownin esittämällä kirjaimella.

        Ja tietä alas en meinannu, se aukee palapelin ratkasemalla.
        Tarkotin sen palapelin takaa olevasta seinästä löytyvää tekstiä.

        Ja loput kysymykset:
        -Mene Goldenrodin kukkakauppaan (salin oikeella puolella) ja puhu kaikille siellä. Joku antaa sinulle vesipullon, millä saat Sudowoodon pois tieltä.
        -Rocket liittyy erääseen pelissä myöhemmin tapahtuvaan juttuun, enempää en paljasta =)
        -Flyn saa Cianwood Citystä.
        -Jos ei tullu koodia Pal Padiin, kokeile yhdistää Wi-Fiin jollain tapaa (GTS jne.) tai käydä Union Roomissa.


      • diivu_87
        rndm. kirjoitti:

        Joo en sitä ollenkaan tarkottanu. Eikä se ole kokonainen tekstipätkä, vaan neljä yksittäistä sanaa jotka alkavat sen unownin esittämällä kirjaimella.

        Ja tietä alas en meinannu, se aukee palapelin ratkasemalla.
        Tarkotin sen palapelin takaa olevasta seinästä löytyvää tekstiä.

        Ja loput kysymykset:
        -Mene Goldenrodin kukkakauppaan (salin oikeella puolella) ja puhu kaikille siellä. Joku antaa sinulle vesipullon, millä saat Sudowoodon pois tieltä.
        -Rocket liittyy erääseen pelissä myöhemmin tapahtuvaan juttuun, enempää en paljasta =)
        -Flyn saa Cianwood Citystä.
        -Jos ei tullu koodia Pal Padiin, kokeile yhdistää Wi-Fiin jollain tapaa (GTS jne.) tai käydä Union Roomissa.

        Mitäköhän textiä sit tarkotit> Mä luin sen Ukown kirjotuksen sieltä seinästä. Mut enhän mä tiiä mitä se tarkottaa. Ja palapelin rataksin.

        Joo tuli puhuttuu "kaikille" kukkapupassa eli sille ainoalle naiselle joka siel oli.
        Ja sain kannun ja nyt vaan kohti Sudowuudoa ja uusia alueita :)
        ja pitää hakea Fly liike!
        Hmm okei eli jään odottaa sitä rakettiryhmä juttuu..
        Mä kävin siel vaihtoasemalla taas uudelleen ja katoin pal padiin ja nyt mula on se koodi :)

        MILLON mä voin köyttä sit jonarataa tai mikä onkaan? Ku nyt siin edes seisoo poliisi ja sanoo (kait jotain sellast et on kiire)


      • jamin10
        diivu_87 kirjoitti:

        Mitäköhän textiä sit tarkotit> Mä luin sen Ukown kirjotuksen sieltä seinästä. Mut enhän mä tiiä mitä se tarkottaa. Ja palapelin rataksin.

        Joo tuli puhuttuu "kaikille" kukkapupassa eli sille ainoalle naiselle joka siel oli.
        Ja sain kannun ja nyt vaan kohti Sudowuudoa ja uusia alueita :)
        ja pitää hakea Fly liike!
        Hmm okei eli jään odottaa sitä rakettiryhmä juttuu..
        Mä kävin siel vaihtoasemalla taas uudelleen ja katoin pal padiin ja nyt mula on se koodi :)

        MILLON mä voin köyttä sit jonarataa tai mikä onkaan? Ku nyt siin edes seisoo poliisi ja sanoo (kait jotain sellast et on kiire)

        Sitä pääset käyttää vasta sit ku oot päässy aika pitkälle Kantos. Pitää löytää sellanen koneen osa Power Planttiin Cerulean salilt. Mutta sinne pitkä matka viel :P


      • rndm.
        diivu_87 kirjoitti:

        Mitäköhän textiä sit tarkotit> Mä luin sen Ukown kirjotuksen sieltä seinästä. Mut enhän mä tiiä mitä se tarkottaa. Ja palapelin rataksin.

        Joo tuli puhuttuu "kaikille" kukkapupassa eli sille ainoalle naiselle joka siel oli.
        Ja sain kannun ja nyt vaan kohti Sudowuudoa ja uusia alueita :)
        ja pitää hakea Fly liike!
        Hmm okei eli jään odottaa sitä rakettiryhmä juttuu..
        Mä kävin siel vaihtoasemalla taas uudelleen ja katoin pal padiin ja nyt mula on se koodi :)

        MILLON mä voin köyttä sit jonarataa tai mikä onkaan? Ku nyt siin edes seisoo poliisi ja sanoo (kait jotain sellast et on kiire)

        Se on vinkki miten sinne takahuoneeseen pääsee. Pohdi vaan, kyl sä sen jossai vaihees tajuat =)

        (Ai siel kaupas oli vaan yks =D )


      • diivu_87
        rndm. kirjoitti:

        Se on vinkki miten sinne takahuoneeseen pääsee. Pohdi vaan, kyl sä sen jossai vaihees tajuat =)

        (Ai siel kaupas oli vaan yks =D )

        Vaan yksi :D

        Pohdi.. miten ton muka vois tasjuta... mä en edes osaa Unown aakkosia..!
        Nyt sit sain jo surffin mut Fly.tä en oo saanut vielläkään. Mut pitää mennä hakee se tuolta ^^
        Ai juuh kävin majakassa mut en sit pääse viel sen tyypin luo ja siel näytti olevan tyyppejä ketä vastaan otella seinän toisella puolella mitenköhän niidenki luo pääsee (siis ottelin jo niitä vastaan jotaka oli sen reitin varrela ku kiipee rappuset ylös) Tossa pelis on tuttuja juttuja animesta tai ainkin joitakin jaksoja oon nähnyt.. Esim Miltank farmi,se punatukkanen joka on yhtä häslä ku se blondi (tiputti sen korttinsakki alussa niinku animessa blondi) ja sit toi lammas tyttö.. ihan ku tässä pelissä olis seekotus 2 eri kauden animajaksoja


      • rndm.
        diivu_87 kirjoitti:

        Vaan yksi :D

        Pohdi.. miten ton muka vois tasjuta... mä en edes osaa Unown aakkosia..!
        Nyt sit sain jo surffin mut Fly.tä en oo saanut vielläkään. Mut pitää mennä hakee se tuolta ^^
        Ai juuh kävin majakassa mut en sit pääse viel sen tyypin luo ja siel näytti olevan tyyppejä ketä vastaan otella seinän toisella puolella mitenköhän niidenki luo pääsee (siis ottelin jo niitä vastaan jotaka oli sen reitin varrela ku kiipee rappuset ylös) Tossa pelis on tuttuja juttuja animesta tai ainkin joitakin jaksoja oon nähnyt.. Esim Miltank farmi,se punatukkanen joka on yhtä häslä ku se blondi (tiputti sen korttinsakki alussa niinku animessa blondi) ja sit toi lammas tyttö.. ihan ku tässä pelissä olis seekotus 2 eri kauden animajaksoja

        Unown-aakkoset saat selville kun pyydystät yhen jokasta Unownia, ja sit katot Unown Reportista millä kirjaimella niiden sanat alkaa.

        Majakassa pitää hypätä ikkunasta ulos et pääsee kaikkiin paikkoihin. Multakin meni vähän aikaa keksiä se...


      • diivu_87
        rndm. kirjoitti:

        Unown-aakkoset saat selville kun pyydystät yhen jokasta Unownia, ja sit katot Unown Reportista millä kirjaimella niiden sanat alkaa.

        Majakassa pitää hypätä ikkunasta ulos et pääsee kaikkiin paikkoihin. Multakin meni vähän aikaa keksiä se...

        Ja ainkain nyt foin surffailla mut ei se viel tarkoti sitä et kivikaupungin taka-ovet avautuisivat.. ehkä viel keksi keinon päästä niihin. Ja tuli mileen että on mulla kuvan Unowneista jossa on alapuolella kirjain :) Muutaman pyydystinkin jo sako ne kaikki siit samasta luolasta?

        Eli pariaatteessa ne sanat mitä kirjotian aijemmassa viestissä on tuleet jo nappamistani Unowneista mutta vian ekat kirjaimet merkkaa ja jos mulal olsi kaikki samat mitkä siin takaseinässä voisin arvata vihjeen? Tai sit olsin jo löhenpänä sitä.
        He eli meen sinne van udellen ja hyvin ukkunasta no niin kätevää,kiitti. sit vissiin pääsee sen lammas tytön luo.


      • rndm.
        diivu_87 kirjoitti:

        Ja ainkain nyt foin surffailla mut ei se viel tarkoti sitä et kivikaupungin taka-ovet avautuisivat.. ehkä viel keksi keinon päästä niihin. Ja tuli mileen että on mulla kuvan Unowneista jossa on alapuolella kirjain :) Muutaman pyydystinkin jo sako ne kaikki siit samasta luolasta?

        Eli pariaatteessa ne sanat mitä kirjotian aijemmassa viestissä on tuleet jo nappamistani Unowneista mutta vian ekat kirjaimet merkkaa ja jos mulal olsi kaikki samat mitkä siin takaseinässä voisin arvata vihjeen? Tai sit olsin jo löhenpänä sitä.
        He eli meen sinne van udellen ja hyvin ukkunasta no niin kätevää,kiitti. sit vissiin pääsee sen lammas tytön luo.

        ...mutta kyllä ymmärrän kun vähän mietin =)

        Joo, kaikki Unownit saa samasta luolasta. Jos niitä pyydystäessäsi kuuntelet PokéGearista Unown-lähetystä (Se ihme pimputus), löydät suuremmalla todennäköisyydellä Unownin, jota et ole vielä nähnyt.

        Mutta jos sinulla on jo kuva, mikä kertoo mitä kirjainta mikin Unown merkkaa, ei ole tarvetta pyydystää kaikkia.


      • Diivu87
        rndm. kirjoitti:

        ...mutta kyllä ymmärrän kun vähän mietin =)

        Joo, kaikki Unownit saa samasta luolasta. Jos niitä pyydystäessäsi kuuntelet PokéGearista Unown-lähetystä (Se ihme pimputus), löydät suuremmalla todennäköisyydellä Unownin, jota et ole vielä nähnyt.

        Mutta jos sinulla on jo kuva, mikä kertoo mitä kirjainta mikin Unown merkkaa, ei ole tarvetta pyydystää kaikkia.

        Kiva tietää :) (tosin en tykkää ankä jaksa kuunella sitä radioo) mut voihn sitä sit siel luolassa kuunellakki.

        Niih ei onnex tarvi mut voihan sitä sit jossian vaihees nitä keräillä..
        Mistä saa HG/SS.ssä Water,Fire,Leaf ja Thunder stonen?


      • rndm.
        Diivu87 kirjoitti:

        Kiva tietää :) (tosin en tykkää ankä jaksa kuunella sitä radioo) mut voihn sitä sit siel luolassa kuunellakki.

        Niih ei onnex tarvi mut voihan sitä sit jossian vaihees nitä keräillä..
        Mistä saa HG/SS.ssä Water,Fire,Leaf ja Thunder stonen?

        Katsopa Serebiin ItemDexistä. Sen verran muistan, että niitä voi ostaa Pokeathlonilta tiettyinä päivinä ja voittaa Bug Catching Contestista, mutta loput paikat voit katsoa tuolta.
        Linkki meni kai jotenkin näin...
        http://www.serebii.net/index2/itemdexdp.shtml


      • rndm.

      • Diivu87
        rndm. kirjoitti:

        Tässä oikea:
        http://www.serebii.net/itemdex

        okei katon sit serebistä.. kysyinki vaan et jos joku olsi muistannut ulkoo.

        No nyt oon sitten vetännyt jo 7 salii :)


      • diivu_87
        rndm. kirjoitti:

        No, kerro sit kun muistat =)

        Ja lähetin testi viestin sulle eikä ainkaan tullut valitusta et ehkä se tuli perille jos tuli ni lähetän sulle sit varsinisenkin viestin myöhemmin. ja jos milessä kävi "miksi et voi täällä sitä kirjottaa" ni vastaus En haluu ku haluun pitää wiillä. Ja eipähän sitä nää ketään muu ku sä xD


    • fanboyyzz

      ostan ite ss huomenna tai siiis tänää

      • diivu_87

        Minkäs alotus poken otit?


      • aapoke
        diivu_87 kirjoitti:

        Minkäs alotus poken otit?

        tietääks kukaan miten pääsee pokemon heart goldissa 6 salin kun siinä seisoo joku pulska?????


      • rndm.
        aapoke kirjoitti:

        tietääks kukaan miten pääsee pokemon heart goldissa 6 salin kun siinä seisoo joku pulska?????

        Hanki ensin Olivinen ja Cianwoodin salimerkit, käy Lake of Ragella voittamassa/nappaamassa punainen Gyarados ja voita Team Rocket Mahogany Townissa.


      • pokevoman
        rndm. kirjoitti:

        Hanki ensin Olivinen ja Cianwoodin salimerkit, käy Lake of Ragella voittamassa/nappaamassa punainen Gyarados ja voita Team Rocket Mahogany Townissa.

        aion tässä just ostaa sellasen pokemon soul silver pelin .kannattaakooo...-.-_-


      • joku ukkeli vaan
        rndm. kirjoitti:

        Hanki ensin Olivinen ja Cianwoodin salimerkit, käy Lake of Ragella voittamassa/nappaamassa punainen Gyarados ja voita Team Rocket Mahogany Townissa.

        pokemon rules.,.,.-l


      • nm
        joku ukkeli vaan kirjoitti:

        pokemon rules.,.,.-l

        @pokevoman
        Kannataa Soul Silver ostaa, jos pokemoneista pidät tai jos haluat niihin tutustua.


    • Randomi heppu

      Mitä ees Unowneilla tekee??? Ne ei voi oppii mitää utta.

    • nm

      Ei mitään.... *facepalm*
      Saahan niitä kerätä, jos haluaa ja HG/SS saa jtn. Itemejä sieltä rauniolta.

    • PokeMaster

      Kysykää multa jotain. oon läpässy Soul Silverin 100% läpi!!!!!!!

    • kossupoika

      miten sen snorlaksin saa pois eestä ku oon jo kaikilata kysyny eikä niiltä mitään saa=(

    • sulo4875654555355525

      Hae power plantii varaosa sitte mee lavenderii puhuu diregdorille sit voit kuunnella ratioo kantos sit meet snorlaxin luo avaa radio vedä se ympyrä ihan ylös ota radio pois ja sit puhut snorlaxille voita/nappaa snorlax ja sit pääset digled luolaa ja pewter cityy!!!!!!!!!!!!!!

      • Pókemon heart gold versi

        Kuka tietää miten sinne ihmeen brocin salille pääsee oon jumittanu siihen ja oon ollu siin jo varmaa 10 tuntii et neuvoi?


    • Njaa3

      Jos kerää kaikki unounit nii sitte saa jotenki arceuksen:)

    • Njaa3

      Osta HG siinä on parempi legenda. Sen lisäksi pokewalkerilla voi napata pokémoneja saada parannus hommii harvinaisia kamoja ja sellasta se on myös iskun kestävä ja ehkä veden. Ja myös saada tuurilla harvinaisia pokémoneja jopa legendoja;)

      • .....

        Mun pokewalker joutu vahingossa pesukoneeseen ja se hajos...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7235
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4232
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2039
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1686
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1608
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe