Mä oon ihan järkyttyneessä mielentilassa siitä kun tyttis oli tänä aamuna krapulassa.Hän ei ollut ainakaan sanojensa mukaan ollut missään, ihan kotona vaan.Menin tänä aamuna sovitusti käymään ja hän oli ilmiselvästi krapulainen!Silmät punoitti, oli väsynyt ja aamupala ei maistunut.Muutenkin hiljainen ja väsynyt.
Kysyin leikilläni että tuliko juhlittua Prinsessa Victorian häitä?Ei naurahtanut, totes vain huokaisten ettei katsonut kuin siihen asti kun lähtivät kirkosta.
Nyt kun mä mietin, niin hän on usein ollut väsynyt viikonloppuna aamuisin kun oon mennyt käymään.Eikä hän ole ollut sanojensa mukaan juhlimassa.Kyse on nuoresta ihmisestä, jolla on ainakin päällisinpuolin kaikki hyvin.
Oon huolestunut, mutten tiedä miten lähestyisin häntä asiassa.Kysymällä suoraan loukkaan ja hänet tuntien en saa suoraa vastausta, jos hänellä siis on alkoholiongelma?Ja eihän alkoholisti kerro totuutta vaan vaalehtelee!
Minusta yksin juominen on merkki jostain ongelmasta!
En ymmärrä miksi kukaan haluaa yksin juoda?Itse ainakin teen sitä seurassa, koska silloin haluan juttuseuraa ja hauskanpitoa.
Piilojuoppo?
12
569
Vastaukset
- Colbert
Kirjoitat "Silmät punoitti, oli väsynyt ja aamupala ei maistunut.Muutenkin hiljainen ja väsynyt." Oliko jotakin merkkejä, jotka viittaisivat nimenomaan juomiseen?
- välinpitävä
olis juopotellut, kun hän on viikolla ihan virkeä, energinen ja seuranhaluinen.Usein juuri sunnuntaiaamuisin ja lauantaiaamuisinkin on sellainen ja sen näköinen kun tänä aamuna!
Mä en ole sitä vastaan ollenkaan, että hän kävis ulkona viikonloppuisin.Itse kun olen viikonloput töissä yhtä vkl:ppua kuussa lukuunottamatta, niin en oleta ettei hän sais mennä.Mut huolestuttaa toi että hän yksin juo kotona!
Ei vaan voi ymmärtää.
"ei juoppo", kun on kyse nuoresta ja muuten aktiivisesta naisesta, ni en voi ymmärtää sellaisen kohdalla yksin kotona "tissutelua".Jokainen tavallaan, en tahdo sua loukata.Mutta ei kertomasi "juopottelen yksinäni kun haluan olla yksin, eikä jaksa ihmisiä" sovi tyttikseeni. - Colbert
välinpitävä kirjoitti:
olis juopotellut, kun hän on viikolla ihan virkeä, energinen ja seuranhaluinen.Usein juuri sunnuntaiaamuisin ja lauantaiaamuisinkin on sellainen ja sen näköinen kun tänä aamuna!
Mä en ole sitä vastaan ollenkaan, että hän kävis ulkona viikonloppuisin.Itse kun olen viikonloput töissä yhtä vkl:ppua kuussa lukuunottamatta, niin en oleta ettei hän sais mennä.Mut huolestuttaa toi että hän yksin juo kotona!
Ei vaan voi ymmärtää.
"ei juoppo", kun on kyse nuoresta ja muuten aktiivisesta naisesta, ni en voi ymmärtää sellaisen kohdalla yksin kotona "tissutelua".Jokainen tavallaan, en tahdo sua loukata.Mutta ei kertomasi "juopottelen yksinäni kun haluan olla yksin, eikä jaksa ihmisiä" sovi tyttikseeni.Ajattelin vain, että jos pulloja tai viinanhajua ei ole, niin vaikkapa itkemällä ja valvomalla on aamulla kunnossa, jossa "Silmät punoitti, oli väsynyt ja aamupala ei maistunut.Muutenkin hiljainen ja väsynyt." Toivottavasti kaikki selviää, puhumalla asiat ehkä selviävät. Kuten arvelit, ei varmaan kannata töksäyttää kysymystä suoraan vaan aloittaa vaikka siitä, että olet huolissasi toisen väsymisestä ja ruokahaluttomuudesta.
- ei juoppo
Joskus yksinään tulee mietittyä asioita liikaa, tällöin alkoholi "turruttaa" mukavasti ja saa ajatukset irtautumaan stressaavista aiheista. Itse juopottelen joskus yksinäni, kun tuntuu että haluaa olla yksin, eikä jaksa ihmisiä on mukava ottaa muutama siideri ja rentoutua. Myös itse joskus uniongelmista kärsineenä voin sanoa että yksi paukku ennen nukkumaan menoa auttaa saamaan unen päästä kiinni ja unen laatukin on parempi!
- kttlll
unen laatu ei todellakaan juomisella parane.päi vastoin
- ihan samaa mieltä!
kttlll kirjoitti:
unen laatu ei todellakaan juomisella parane.päi vastoin
Juomalla kyllä nukahtaa, mut unen laatu on huonoa!
Sitä paitsi ap. sanoi aloituksessa että hänen mielestään yksin juominen on merkki ogelmasta.No niitä *ei juopolla* on, kuten uniongelmat ja stressi!Sehän sano että juo siks yksin! - dfsfsfs
ihan samaa mieltä! kirjoitti:
Sitä paitsi ap. sanoi aloituksessa että hänen mielestään yksin juominen on merkki ogelmasta.No niitä *ei juopolla* on, kuten uniongelmat ja stressi!Sehän sano että juo siks yksin!Hmm.. voihan kyse olla alkoholista/oikeasta krapulasta mutta otathan huomioon univaikeudet. Itse olen kärsinyt paljon univaikeuksista. Voin kertoa että kun on viikon nukkunut (tai muutaman päivänkin) 2h yössä ja ja loput yöstä pyöriny sängyssä ja toivonu että kunpa vaan voisin nukkua, ni aamulla/päivällä on olo ku olis krapulassa ja varmaan ulkonäköki on kamalampi. Silmiä kirveltää, punottaa, vetistää, on ihan pökkyrässä eikä pysty keskityy yhtään mihinkään, eikä siinä ruokakaan paljon maistu. Ja se on vakava ongelma!
Mutta jos tyttöystäväsi on viikolla pirteä niin ei välttämättä ole kyse uniongelmasta. Keskustelemalla asiat yleensä selviää!s - ei juoppo
ihan samaa mieltä! kirjoitti:
Sitä paitsi ap. sanoi aloituksessa että hänen mielestään yksin juominen on merkki ogelmasta.No niitä *ei juopolla* on, kuten uniongelmat ja stressi!Sehän sano että juo siks yksin!Halusinkin valaista, mistä yksindokaaminen voi johtua. En missään vaiheessa sanonut ettei mulla olisi ongelmia. Kyllä niitä on, niin kuin kaikilla joskus. Päällisin puolin kaikki näyttää olevan erittäin hyvin, enkä halua suurimmalle osalle ihmisistä näytääkään että mitään ongelmia olisi.. Stressistä ne univaikeudetkin johtuu. Ja voin vannoa että minulla unenlaatu on taatusti parempi parin siiderin jälkeen kuin ilman, jolloin heräilen jatkuvasti ja nukun erittäin pinnallista unta.
- Sulle voi kyllä
ei juoppo kirjoitti:
Halusinkin valaista, mistä yksindokaaminen voi johtua. En missään vaiheessa sanonut ettei mulla olisi ongelmia. Kyllä niitä on, niin kuin kaikilla joskus. Päällisin puolin kaikki näyttää olevan erittäin hyvin, enkä halua suurimmalle osalle ihmisistä näytääkään että mitään ongelmia olisi.. Stressistä ne univaikeudetkin johtuu. Ja voin vannoa että minulla unenlaatu on taatusti parempi parin siiderin jälkeen kuin ilman, jolloin heräilen jatkuvasti ja nukun erittäin pinnallista unta.
kehittyä alkoholiongelma jos et hoida muulla lailla ku siiderillä tota sun uniongelmaa.Tarkoittaa sitä että sun täytyy hoitaa se perimmäinen syy pois alta, eli stressi!
Ootko muuten kuullu nukahtamislääkkeistä?Nukut yön rauhallisesti ja olet aamulla pirteä.Ei ole sama kuin unilääke!
Auttaa jos et saa unen päästä kiinni, eikä aiheuta riippuvuutta kuten siideri!
Muuten auttaisko sunkin ongelmaan toi puhuminen jonkun kanssa?
- somesaypotato
sinuna hänelle huolestasi puhuisin. Sehän on ihan yksi osa parisuhdetta että kerrotaan ja puhutaan ja kysytään. Jos hänellä on ongelmia puhumisen suhteen, en kyllä haaskaisi aikaani kauheasti odottamalla kesähäitä. On olemassa mörököllejä jotka ei kommunikoi sen muka rakkaansa kanssa, mikä se sellainen suhde on?
Kysy häneltä miksi hän on viikonloppuisin niin erilainen kuin viikolla. Jos hän loukkaantu siitä niin mitä sitten kun seuraava ongelma on? Ihmettelet itseksesi?
Ei kenekään pelkkä pinppi niin kultaa ole että minkäänlaisia sosiaalisia taitoja suhteeseen ei tarvi tuoda.- mököröllin tyttis
Hei kuule, saanko mä käyttää tätä sun "kultainen pinppi" sloganii kun mun kulta taas seuraavan kerran mököttää?
- lovemyanus
mököröllin tyttis kirjoitti:
Hei kuule, saanko mä käyttää tätä sun "kultainen pinppi" sloganii kun mun kulta taas seuraavan kerran mököttää?
juu ihan vapaasti, kyllä se virtsanpolttama karvarako saattaa kaukaa katsoen siltä näyttääkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla723034Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "632609SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1292482Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.891486Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341306Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1021023Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o193994Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m85960Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa
Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html157893Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä73880