Saavumme Cagliariin ja vietämme saarella 4-5 päivää. Viimeisenä päivänä menemme laivalla yli Roomaan, josta lentomme on takaisin Suomeen.
Mitä tuossa ajassa kannattaisi saarella tehdä? Mikäli vuokraamme auton, ehtiikö sillä rauhassa esim. länsirannikkoa pitkin Olbiaan vai millaiset ajo-olosuhteet saarella on?
4-5 päivää Sardiniassa
makaroooni
1
709
Vastaukset
- Sardiina
Tiet ovat ihan hyvät ja liikennekulttuuri iisimpää kuin Italian mantereella. Infokyltit tulevat vaan aika lähellä risteyksiä. Cagliarista itään (esim. Villasimiuksen seudulla) on aivan ihania rantoja! Ehtii ajella Olbiaankin rauhassa. Matkalla mm. nuragheja. Nuorossa, ja muutenkin vuoristossa kannattaa käydä katsomassa oikeaa Sardiniaa ja maistella vaikka juustoja ja viinejä. Berlusconin ja muiden rahakkaiden ranta Costa Smeralda myös kaunis mutta hyvin kallis. Nauttikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066