Jos täällä joku käynyt tuon "työkyvyn arviointi/tutkimusjakson" (vai mikä se nyt virallisesti onkaan) niin kertokaahan millainen se on ja mitä siihen sisältyy!! Mulle siis ehdotettu jossain kunt. laitoksessa tehtävää kahden viikon jaksoa.. Suurkiitokset jo etukäteen!!
tyky arviointi
3
783
Vastaukset
- ,,,
löytyy tietoa, itse olin Malminkartanon Kuntoutussäätiöllä. Oli jos jonkinlaisia testejä ym. Et kerro minkälainen sairautesi on, itselläni kyseessä oli depressio.
- ap.
Mulla kyseessä siis paniikkihäiriö ja sos. tilanteiden pelko. Ja pohjosessa asustelen.. Lisää vastauksia!! :)
- sydä
ap. kirjoitti:
Mulla kyseessä siis paniikkihäiriö ja sos. tilanteiden pelko. Ja pohjosessa asustelen.. Lisää vastauksia!! :)
Kävin 2009 Turussa Petreassa. Kuntoutustutkimuksen tavoitteeksi oli asetettu jäljellä olevan työkyvyn tason määrittäminen.Tutkimukseen kuului sosiaalinen tutkimus jossa selvitettiin koulutus,työhistoria ja sosiaalinentilanne.Psykologinen tutkimus jossa selvitettiin henkilöhistoria,koulutus,työhistoria ja kognitiivinen suorituskyky=psykologinentesti.Lääkärin konsultaatio.Fysiatrin konsultaatio.Toimintaterapeutinlausunto.Fysioterapeutinlausunto. Tutkimus kesti 12pv vkl=16pv Tutkimus oli hieman "levitä lompakkos haluamme tietää sinusta kaiken" mutta mitäpä ei ilmasen "loman" eteen tekis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2417487Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393921Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1172188Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261497- 441473
- 331372
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3411190Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411002Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23938Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7917