Jos täällä joku käynyt tuon "työkyvyn arviointi/tutkimusjakson" (vai mikä se nyt virallisesti onkaan) niin kertokaahan millainen se on ja mitä siihen sisältyy!! Mulle siis ehdotettu jossain kunt. laitoksessa tehtävää kahden viikon jaksoa.. Suurkiitokset jo etukäteen!!
tyky arviointi
3
877
Vastaukset
- ,,,
löytyy tietoa, itse olin Malminkartanon Kuntoutussäätiöllä. Oli jos jonkinlaisia testejä ym. Et kerro minkälainen sairautesi on, itselläni kyseessä oli depressio.
- ap.
Mulla kyseessä siis paniikkihäiriö ja sos. tilanteiden pelko. Ja pohjosessa asustelen.. Lisää vastauksia!! :)
- sydä
ap. kirjoitti:
Mulla kyseessä siis paniikkihäiriö ja sos. tilanteiden pelko. Ja pohjosessa asustelen.. Lisää vastauksia!! :)
Kävin 2009 Turussa Petreassa. Kuntoutustutkimuksen tavoitteeksi oli asetettu jäljellä olevan työkyvyn tason määrittäminen.Tutkimukseen kuului sosiaalinen tutkimus jossa selvitettiin koulutus,työhistoria ja sosiaalinentilanne.Psykologinen tutkimus jossa selvitettiin henkilöhistoria,koulutus,työhistoria ja kognitiivinen suorituskyky=psykologinentesti.Lääkärin konsultaatio.Fysiatrin konsultaatio.Toimintaterapeutinlausunto.Fysioterapeutinlausunto. Tutkimus kesti 12pv vkl=16pv Tutkimus oli hieman "levitä lompakkos haluamme tietää sinusta kaiken" mutta mitäpä ei ilmasen "loman" eteen tekis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651