Jos täällä joku käynyt tuon "työkyvyn arviointi/tutkimusjakson" (vai mikä se nyt virallisesti onkaan) niin kertokaahan millainen se on ja mitä siihen sisältyy!! Mulle siis ehdotettu jossain kunt. laitoksessa tehtävää kahden viikon jaksoa.. Suurkiitokset jo etukäteen!!
tyky arviointi
3
719
Vastaukset
- ,,,
löytyy tietoa, itse olin Malminkartanon Kuntoutussäätiöllä. Oli jos jonkinlaisia testejä ym. Et kerro minkälainen sairautesi on, itselläni kyseessä oli depressio.
- ap.
Mulla kyseessä siis paniikkihäiriö ja sos. tilanteiden pelko. Ja pohjosessa asustelen.. Lisää vastauksia!! :)
- sydä
ap. kirjoitti:
Mulla kyseessä siis paniikkihäiriö ja sos. tilanteiden pelko. Ja pohjosessa asustelen.. Lisää vastauksia!! :)
Kävin 2009 Turussa Petreassa. Kuntoutustutkimuksen tavoitteeksi oli asetettu jäljellä olevan työkyvyn tason määrittäminen.Tutkimukseen kuului sosiaalinen tutkimus jossa selvitettiin koulutus,työhistoria ja sosiaalinentilanne.Psykologinen tutkimus jossa selvitettiin henkilöhistoria,koulutus,työhistoria ja kognitiivinen suorituskyky=psykologinentesti.Lääkärin konsultaatio.Fysiatrin konsultaatio.Toimintaterapeutinlausunto.Fysioterapeutinlausunto. Tutkimus kesti 12pv vkl=16pv Tutkimus oli hieman "levitä lompakkos haluamme tietää sinusta kaiken" mutta mitäpä ei ilmasen "loman" eteen tekis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358