Tämä kaveriko heikoin selostaja?
Näin voisi päätellä, että heikoin selostaja on se joka vähiten selostaa. Tosin voi myös päätellä, että hän on ehkä jokin uusi tuttavuus, mutta eikai sen pitäisi selostettavien otteluiden määrään vaikuttaa.
Täytyy vain todeta, että kyllä oli Kimmo Porttila aivan liekeissä ottelussa Uusi-Seelanti - Italia.
Jos tässä selostuksessa ei ole tunnetta niin jäävätkö enää jäljelle sitten niin monen kaipaamaa Virkkunen ja Mertaranta?
Kooste ottelusta
http://areena.yle.fi/video/1081354
Ihmettelen miten tämä kaveri on se joka selostaa vähiten. YLE VOISI VÄHÄN HERÄTÄ SIELLÄ! Ainakin toivon jatkossa, että tämä kaveri kuuluisi kahden pää selostajan joukkoon seuraavissa Jalkapallon arvokisoissa.
Tämäkö heikoin selostaja!
2
194
Vastaukset
- Kurppu
Huomaa, että kenen poika kyseessä, kun täällä itseään kehuu :) vai itse isäukkoko oot?
- Ylellä!
Voi hyvä ihminen. On täällä ihme porukkaa kun haukutaan jotain artistia bändiä tai urheiluselostajaa niin se on okei. Mutta sittenkun jotain kehuu niin se kehuja on automaattisesti itse kehujenkohteena oleva henkilö tai hänen sukulainen tai todella hyvä ystävä.
Kuuntelisit sinäkin oikeasti noita selostuksia niin tietäisit mistä puhutaan.
Terveisin: en ole Kimmo enkä hänen isänsä en sukulainen kuten en myöskään kaveri tai saati, että olisin koskaan muualla kuin radion tai television välillä kuulut kaveri/törmännyt häneen..
WEEO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247