Auvo Akseli (4v) ja Altti Olavi (2v) saivat pikkuveljen ja nyt mietitään mikä tulis nimeksi. Ei tarvitse alkaa A-kirjaimella mutta jotain ensimmäinen nimi saisi tarkoittaa, tosin ei sekään ole pakollista. Sukunimi tavallinen XXXXXnen.
Näitä ollaan jo mietitty, suurin osa nimistä jotka eivät tarkoita mitään tulevat sukulaisilta/muilta meille tärkeiltä ihmisiltä:
Armas, Eeli, Jalo, Kari, Lari, Onni, Otava, Otso, Otto, Sampo, Toivo, Touko, Tommi, Teemu, Tuomas, Usko, Veli, Veikka, Vesa, Voitto.
Ehkä joku ulkopuolelta näkisi paremmin mikä olisi kiva jatko tähän veljessarjaan, me ollaan pyöritelty jo vähän liikaakin...
Sitten kysymys joka ei liity poikamme nimiasiaan ollenkaan, tätä emme ole suunnittelemassa poikamme nimeksi mutta ihan muuten vain kysyn toimisiko Suomessa nimi Kiaran/Kieran?
Nimi-ideoita?
14
722
Vastaukset
- huomenta vaan
sopisi aika moni..esim. Jalo Armas
Minä ehdotan aarni otava- jenna.
Ehkä paras noista dun omista olisi Lari Tuomas
mutta tässä nyt vielä pari ehdotusta:
Valtteri= valtias/ohjaaja
Salama
Myrsky
Tapio=metsän jumala tai haltija
- NimiTäti
Armas Otava.
Jalo Evert.
Toivo Henrikki.
Kari Viljami.
Aarre Kalervo.
Aarno Jeremias. - Täti
Tässäkin muutama A:lla alkava ehdotus:
Arvo, Aarni, Aimo,
Alpi, Ahti, Aulis
Ja vielä muutama merkitysnimi:
Into, Valo, Oiva, Otso,
Sulo, Taito, Tarmo,Tenho
Omista ehdotuksistanne minua miellyttää eniten Eeli, Otto, Toivo, Touko ja Voitto.
Minusta Kiaran/Kieran on ääntämykseltään hankala. - Rickshaw
olisi oikein kiva nimi, samoin Sulo Armas =) meidän poika olisi nyt Sulo Armas, jollei mies olisi löytänyt nimiä Emil Oliver omasta suvustaan.
- sisiliskosisko.
Pikkuveljelle antaisin ehdottomasti myös jonkin vähän tavallisuudesta poikkeavan mutta silti reippaan ja rehdin suomalaisen miehen nimen. Omistanne karsisin ihan tästä syystä pois ainakin Onnin, Oton, Tommin, Teemun ja Tuomaksen, ehkä myös Eeli, Lari, Otso, Sampo ja Toivo ovat tällaisia. Jäljelle jää Armas, Jalo, Kari, Otava, Usko, Veli, Veikka, Vesa ja Voitto. Ihan kelpo nimiä, ja tärkeintä on että itse pidätte. Minun on silti vaikea nähdä ainakaan kovin kovaa Karia nykyvauvan nimenä. Suosikkini ovat Armas, Otava, Veikka ja Voitto. Ihania nimiä!
Uusina ehdotan Aatosta, Alpoa, Aarnia ja Alvaria, sekä Taavia ja Niilaa.
Teidän sijassanne tekisin vauvasta Armas Mikaelin tai Voitto Eemilin, esimerkiksi. Onnea nimenpohdintaan!
PS: Kiaran ja Kieran ovat vaikeita nimiä Suomessa. Ovatko ne tytön- vai pojannimiä? Ensimmäinen assosiaatio on Suomessakin käytetty tytönnimi Kiara sekä tavallisempi Kiira/Kira. - Primrose
on Aatos Ilmari.
- ....
Ehdotan
Alpi
Aarni
Aale
Aarre
Ahvo
Arvi
Atso
Ahti - ....
Ehdotan Arvo Otava
- haannaah
Mitä ihmettä nuo teidän pentujen nimet muka tarkoittaa, AUVO ja ALTTI??!! Ainakin tuosta tekstistä sain kästityksen että nekin muka tarkoittaa jotain?! Kamalat nimet, voi lapsi parkoja!
- Primrose
Aarre
Aatos
Aatto
Aimo
Aito
Armas
Arvo
Aulis - Anonyymi
Auvo tämä nimi jos haluaa riidellä jätä Riitta nimi pois riita listoilta
- Anonyymi
Kiva ois esim veikko esaiah gökhan nuotion sytyttäjä von zepi
- Anonyymi
Ja unohtu vielä Sepi ilmari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä2509727Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.578117Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.2057141- 1763828
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2942020- 1061988
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny81768- 1211650
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202191427Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll871424