Ennen
Aina sinua ajatellessa
silmäni satoivat
ja sateenkaareksi muutuin
luoksesi tulin ...
Silloin
Kauneus sinussa välähteleli
kun kiidimme katulamppujen alla
ja kaupunkien keskustoissa olit
kuin satumainen rubiini
smagardi unelma
kunnes neonvalot meidät hyvästeli
jättäen sinut vain kullaksi sydämeeni.
Nyt
Muistelen ja kaipaan
kun tie eteenpäin aina jotain
taakseen kadottaa
sen rakkauden
sen rikkauden ...
Halki elämän ...
4
297
Vastaukset 4
En päässyt Galleriaan,kuin nyt vasta..Noin elämässä käy: Ensin unelmia ja toiveita..sitten tapaa ihanan ihmisen,
jonka säteilystä hetken saamme nauttia..sitten katoaa taas..ei jää.. Oli tuokio vain..Jää mieleemme kuitenkin.
Oikein hyvä runo..Oli vähän kaihoisa muistelu,mutta ei niin surullinen kuitenkaan..Jäi kaunis muisto..
Mukavaa päivää sinulle ja hyvää Juhannusta! Kiitos tästä lukuhetkestä.."tie eteenpäin kulkee" ja uusia kohtaamisia ..iloisiakin ,onnellisia... Voi hyvin! t.Irkku- runo64-1
... huomenta päivää
no niinpä hetken aikaa elää voi
lumous
uskomaton taika
kunnes sen kauneuden kadottaa
vain sen ennennäkemätön ihanuus
itse vaan
kun sellaista onnea ei voi olla olemassa
ei elämässä
saduissa vaan ...
kiitos kyläilystä rakas ystäväin
ja toivotan hyvää matkaa symppiksille
kohti kesän juhlaa
lämmöllä sydämestäni.
- kaunis hetki
kuuntele tämä kipale sana sanalta
http://www.youtube.com/watch?v=II-WrWIXSTg&feature=PlayList&p=519542C92786473C&playnext_from=PL&playnext=1&index=27- runo64-1
... ja hienoista sanoista muistoja syntyi
mutta kuka on se tuntematon joka jossain kulkee
ajatuksia synnyttää
ja kaipauksia luo ...
vierailustasi kiitän
ja juhannuksella vahvistettua hyvää viikonloppua
lämmöllä toivotan ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta833297Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3781214Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty36899Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty65815Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä181742Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s271704Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto22670Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel31598Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17575Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan32554