Ennen
Aina sinua ajatellessa
silmäni satoivat
ja sateenkaareksi muutuin
luoksesi tulin ...
Silloin
Kauneus sinussa välähteleli
kun kiidimme katulamppujen alla
ja kaupunkien keskustoissa olit
kuin satumainen rubiini
smagardi unelma
kunnes neonvalot meidät hyvästeli
jättäen sinut vain kullaksi sydämeeni.
Nyt
Muistelen ja kaipaan
kun tie eteenpäin aina jotain
taakseen kadottaa
sen rakkauden
sen rikkauden ...
Halki elämän ...
4
297
Vastaukset
En päässyt Galleriaan,kuin nyt vasta..Noin elämässä käy: Ensin unelmia ja toiveita..sitten tapaa ihanan ihmisen,
jonka säteilystä hetken saamme nauttia..sitten katoaa taas..ei jää.. Oli tuokio vain..Jää mieleemme kuitenkin.
Oikein hyvä runo..Oli vähän kaihoisa muistelu,mutta ei niin surullinen kuitenkaan..Jäi kaunis muisto..
Mukavaa päivää sinulle ja hyvää Juhannusta! Kiitos tästä lukuhetkestä.."tie eteenpäin kulkee" ja uusia kohtaamisia ..iloisiakin ,onnellisia... Voi hyvin! t.Irkku- runo64-1
... huomenta päivää
no niinpä hetken aikaa elää voi
lumous
uskomaton taika
kunnes sen kauneuden kadottaa
vain sen ennennäkemätön ihanuus
itse vaan
kun sellaista onnea ei voi olla olemassa
ei elämässä
saduissa vaan ...
kiitos kyläilystä rakas ystäväin
ja toivotan hyvää matkaa symppiksille
kohti kesän juhlaa
lämmöllä sydämestäni.
- kaunis hetki
kuuntele tämä kipale sana sanalta
http://www.youtube.com/watch?v=II-WrWIXSTg&feature=PlayList&p=519542C92786473C&playnext_from=PL&playnext=1&index=27- runo64-1
... ja hienoista sanoista muistoja syntyi
mutta kuka on se tuntematon joka jossain kulkee
ajatuksia synnyttää
ja kaipauksia luo ...
vierailustasi kiitän
ja juhannuksella vahvistettua hyvää viikonloppua
lämmöllä toivotan ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381