Moi XVS1100 vm -99 ajettu 54000. Öljyt vaihdettu, öljyä on tarpeeksi, ei tiputa alleen kone pelaa aivan ookoo;
mutta: kun lähden ajamaan syttyy punainen öljyn merkkivalo ja sammuu jonkun ajan päästä.
Ajan esim 100 km/h valo syttyy ja kun hiukka löysää nopeutta valo taas sammuu.
Joku selitti jostain kohosta joka on moottorissa ja saattaa jumittaa aiheuttaen valon syttymisen ilman että
on mitää voiteluongelmia. Onko kellää kokemuksia vastaavasta ?
Dragstar 1100 öljyvalo
2
2428
Vastaukset
- valoka
Vm. -81 TR1 jammu ja sittemmin Viragon vastaavilla koin samaa. Kiihdytys nostaa öljyä kiertoon niin paljon, jotta pinnan taso laskee ja lamppu hälyttää.
Yksi ohje (maahantuojalla) oli laittaa vahvempi esim. 20W/50 öljy. Ja pitää öljymäärä ylärajalla. Voitelu kyllä pelaa kunhan määrä on riittävä.
DragStar 2004 mallissa en ole ongelmaa havainnut edes uusilla synteettisillä öljyillä. Moi! Todennäköisesti öljymääräanturi jumittaa...seuraavassa öljynvaihdossa irrottaa ja putsaa sen. Tossa kuvassa on nro 16 http://www.mrcycles.com/fiche_section_detail.asp?section=286028&category=motorcycles&make=YAMAHA&year=1999&fveh=6933
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48711- 33683