Meinasin tossa ostaa Vecculin -98 ajettu 210 t. Joko 1.8 tai v6. Kertokaa kannattaako ostos??
Opel
4
484
Vastaukset
- prmo
ite ajellut opelilla jo 20v,eikä ole ollut enempää vikoja autoissa.toiset haukkuu opelin,mut voin minäkin haukkua vaikka bmw:tä.osta pois jos tuntuu ajoltaan ja ulkonäöltä hyvältä omaan silmään...
opelissa on kohtuu hintaset varaosat (motonet).... - prmo
tuolta löytyy asia tietoa opeleista OPEL CLUB....
- URPOENSIO
MULLA OLI 98 VEKKULI, 1600 KONEELLA, AJETTU 13300KM.
KALLIIT HULLUN KOVAT HUOLLOT, RUPES SYÖMÄÄN ÖLJYÄ PIAKKOIN.
NÄIN VEKUN TOSSA JOKIN AIKA SITTE , OVIEN ALAOSAT KUKKII NIINKUIN PERUNAPELTO.
AIKANEN MULLA OLI VEKKU MYÖS- VM 92 JA EI MITÄÄN VIKAA .
SAMOIN TUULILASIEN KAARISSA.
VASTAILE, TERO.
NYKYNEN PÖSÖ MIES.- hjero
myös takaapäin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2005226Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki332557Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1282327"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2071953Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol581502Talousasiantuntija sanoo säästämisestä
" parin kuukauden tulo on sellainen, joka voi olla vaikka tilillä tai jossain korkorahastossa, eikä se ole tuottohakuine2681309Lieksa tukee kuntoutumista reilusti
Lieksan sosiaalitoimi käynnistää uuden tukihankkeen – työttömille veneitä hyvinvoinnin edistämiseksi Lieksan sosiaalito861171Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole791019Nato on käytännössä kuollut!
Puolustusliitto Nato on toki natissut liitoksistaan ennenkin, mutta koskaan aiemmin sen vahvin maa Yhdysvallat ei ole uh297985Nyt se on varmaa tieoa - kuntaliitos
Alavus ja Ähtäri liitetään Seinäjokeen. Näin on erään edustajan mukaan päätetty ja asia tulee julkiseksi ensi viikolla.41972