Viisumiin helpotusta?

Tepa*

Intialainen ystäväni tänään vihjaisi että siellä oli ollut joku uutinen joka liittyy viisumiin ja on hyvä uutinen suomalaisille. Hän ei ehtinyt olla koneella pidempään, eikä siis selvittänyt tätä uutista tarkemmin. En nyt onnistu löytämään netistä mitään tietoa, onko kukaan kuullut tästä mitään?

6

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha juttu

Olisikohan tuo se vanha juttu, että suomalaiset voivat saada viisumin maahantullessakin suurimmilta lentokentiltä? Ei ole kyllä uusi juttu - eikä käytännössä mikään helpotuskaan. Vähemmällä pääseen, kun hommaa viisumin valmiiksi ennen lähtöä. Goassa on kuulemma esitetty vaatimuksia, että sielläkin pitäisi voida myöntää noita viisumeita, mutta siitä ei taida vielä olla mitään päätöksiä.

Ajantasaista tietoa viisumiasioista saa Intian suurlähetystön nettisivuilta:
      http://www.indianembassy.fi/index.php?id=254

• Moikka vaan kaikille jälleen täältä Keralasta SATAAAAAAAA JA SATAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ei vaan asiaan hain myöskin kaikista mahdollisista linkeistä,mutta,mutta ei löytynyt mitään uutta viisumiin liittyvää.Uskon myöskin tuon oivalluksen olevan jo hieman vanhahtanut.Miksi kiinnostaa minua?siksi,että odotan Intian heräävän ja kumoavan tämän täysin tyhmän ja järjettömän 2kk poikotin poistuessasi maasta.En kuitenkaan usko näin hyvään tuuriin ainakaan vielä hauskoja ja nautinnollisia lomia kaikille

• Tepa*
        WhiteGypsy kirjoitti:

Moikka vaan kaikille jälleen täältä Keralasta SATAAAAAAAA JA SATAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ei vaan asiaan hain myöskin kaikista mahdollisista linkeistä,mutta,mutta ei löytynyt mitään uutta viisumiin liittyvää.Uskon myöskin tuon oivalluksen olevan jo hieman vanhahtanut.Miksi kiinnostaa minua?siksi,että odotan Intian heräävän ja kumoavan tämän täysin tyhmän ja järjettömän 2kk poikotin poistuessasi maasta.En kuitenkaan usko näin hyvään tuuriin ainakaan vielä hauskoja ja nautinnollisia lomia kaikille

Hän pääsikin takaisin koneelle illemmalla ja antoi lisätietoa. Eli siis tuo arrival-viisumi on kuulemma tulossa Goaankin, kuulemma siitä olisi tehty päätös nyt. Mutta eipä tuo mitään mua ainakaan helpota, omasta mielestäni on viisumi paljon helpompi hakea jo valmiiksi. Ja tosiaan tuo kahden kuukauden sääntö on todella älytön, nytkin joutui lomiaan miettimään vähän että varmasti tulee se kaks kuukautta väliin aikaa.

• Voit intialaisen
        WhiteGypsy kirjoitti:

Moikka vaan kaikille jälleen täältä Keralasta SATAAAAAAAA JA SATAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ei vaan asiaan hain myöskin kaikista mahdollisista linkeistä,mutta,mutta ei löytynyt mitään uutta viisumiin liittyvää.Uskon myöskin tuon oivalluksen olevan jo hieman vanhahtanut.Miksi kiinnostaa minua?siksi,että odotan Intian heräävän ja kumoavan tämän täysin tyhmän ja järjettömän 2kk poikotin poistuessasi maasta.En kuitenkaan usko näin hyvään tuuriin ainakaan vielä hauskoja ja nautinnollisia lomia kaikille

puolisona kiertää tuon 2 kk:n säännön hakemalla PIO-kortin. Silloin et tarvitse edes viisumia Intiaan.

Kaikkien muiden matkalaisten puolesta olen myöskin toivomassa, että tuo idioottimainen 2 kk:n sääntö poistettaisiin - tai sitten se asetettaisiin koskemaan ainoastaan niitä kansallisuuksia, joiden takia tähän käytäntöön alunperin päädyttiinkin.

• Ettumanoor
        Voit intialaisen kirjoitti:

puolisona kiertää tuon 2 kk:n säännön hakemalla PIO-kortin. Silloin et tarvitse edes viisumia Intiaan.

Kaikkien muiden matkalaisten puolesta olen myöskin toivomassa, että tuo idioottimainen 2 kk:n sääntö poistettaisiin - tai sitten se asetettaisiin koskemaan ainoastaan niitä kansallisuuksia, joiden takia tähän käytäntöön alunperin päädyttiinkin.

Kyllä kyllä PIO-kortti on hankittu sekin hienosta neuvosta tällä palstalla.Niin täällä on myöskin fiksuja ihmisiä jotka antava asiallisia neuvoja niitä tarvitseville.Ajattelen non yleisesti kaikkia Intiassa matkaajia.Miten se 2kk kielto kiusaa matkan järjestelyissä nimimekillä kokemusta on omasta tyhmyydestä ja kerran käännytettynä takaisin Suomeen mukavia lomia kaikille.

• Ettumanoor kirjoitti:

Kyllä kyllä PIO-kortti on hankittu sekin hienosta neuvosta tällä palstalla.Niin täällä on myöskin fiksuja ihmisiä jotka antava asiallisia neuvoja niitä tarvitseville.Ajattelen non yleisesti kaikkia Intiassa matkaajia.Miten se 2kk kielto kiusaa matkan järjestelyissä nimimekillä kokemusta on omasta tyhmyydestä ja kerran käännytettynä takaisin Suomeen mukavia lomia kaikille.

Harmittaa kovasti tuo 2 kk kielto. Mieheni menee lokakuussa Intiaan ja palaa maaliskuun lopulla. Itse käyn joulu-tammikuussa kuukauden oleilemassa. Nyt pitää sitten laskea päiviä, jolloin voin palata takaisin ja tulla sitten aikanaan Suomeen kimpassa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      95
      1877
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1330
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe