kolme vuotta vanha jonsered sammuu jatkuvasti.
kyseessä siis rankojen kasaus harvenneusta kuusikosta.
puita joutuu nostelemaan pois risukasojen alta,jolloin saha täytyy laittaa maahan.
saha käy hetken normaalia tyhjäkäyntiä,mutta sammuu aika pian.
kylmänä toimii paremmin,mutta lämmettyään sammuu,ja uudelleenkäynnistys on melkoista tuskaa.
mistähän lähtisi vikaa metsästämään?
saha
3
874
Vastaukset
- on täysin
paska, ihme että tuollaisia vielä myydään. Heitä poika romus ongelmajätekeräykseen ja osta laatusaha, jonka kanssa ei tarvii näpeltää kaiken aikaa vaan sillä voi sahatakin.
Itse olen nähnyt omin silmin, miten yks kaupasta ostettu upouusi jonsu hyytyi alle puolessa vuodessa, eikä ollut edes päivittäisessä käytössä.- Jonsered
On Husgvarna,Partner myös sitä, sama valmistaja niillä.Itse olen käyttänyt Husgvarna konsernin tuotteita 30 v merkkinnä Partner,Jonsered.Hyvin ovat toimineet 20 l bensaa polttanut tänä keväänä Jonseredissa.Mallikohtaisia eroja varmasti on Ruotsissa tehdyt Husse Partner,Jonsse ainakin toimivat.Puhdista kaasutin vaihda mahd kalvo säädä suuttimet.
- Lastunraapija
sisäänpäin 1/4 tai 1/2 kierrosta. Tällaiseen vikaan sopii myös se, jos koneen sammuttua tarkastaa sytytystulppaa niin se on märkä bensasta. Eli saa liikaa tyhjäkäyntibensaa. Jos sen sijaan tulppa on ihan kuiva ja koneella on sahattu paljon, voi laakerintiivisteet olla kuluneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3423994Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283610Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku52332- 1121714
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181668Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241359Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit102999Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j148990Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79885- 86801