kolme vuotta vanha jonsered sammuu jatkuvasti.
kyseessä siis rankojen kasaus harvenneusta kuusikosta.
puita joutuu nostelemaan pois risukasojen alta,jolloin saha täytyy laittaa maahan.
saha käy hetken normaalia tyhjäkäyntiä,mutta sammuu aika pian.
kylmänä toimii paremmin,mutta lämmettyään sammuu,ja uudelleenkäynnistys on melkoista tuskaa.
mistähän lähtisi vikaa metsästämään?
saha
3
939
Vastaukset
- on täysin
paska, ihme että tuollaisia vielä myydään. Heitä poika romus ongelmajätekeräykseen ja osta laatusaha, jonka kanssa ei tarvii näpeltää kaiken aikaa vaan sillä voi sahatakin.
Itse olen nähnyt omin silmin, miten yks kaupasta ostettu upouusi jonsu hyytyi alle puolessa vuodessa, eikä ollut edes päivittäisessä käytössä.- Jonsered
On Husgvarna,Partner myös sitä, sama valmistaja niillä.Itse olen käyttänyt Husgvarna konsernin tuotteita 30 v merkkinnä Partner,Jonsered.Hyvin ovat toimineet 20 l bensaa polttanut tänä keväänä Jonseredissa.Mallikohtaisia eroja varmasti on Ruotsissa tehdyt Husse Partner,Jonsse ainakin toimivat.Puhdista kaasutin vaihda mahd kalvo säädä suuttimet.
- Lastunraapija
sisäänpäin 1/4 tai 1/2 kierrosta. Tällaiseen vikaan sopii myös se, jos koneen sammuttua tarkastaa sytytystulppaa niin se on märkä bensasta. Eli saa liikaa tyhjäkäyntibensaa. Jos sen sijaan tulppa on ihan kuiva ja koneella on sahattu paljon, voi laakerintiivisteet olla kuluneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502