kolme vuotta vanha jonsered sammuu jatkuvasti.
kyseessä siis rankojen kasaus harvenneusta kuusikosta.
puita joutuu nostelemaan pois risukasojen alta,jolloin saha täytyy laittaa maahan.
saha käy hetken normaalia tyhjäkäyntiä,mutta sammuu aika pian.
kylmänä toimii paremmin,mutta lämmettyään sammuu,ja uudelleenkäynnistys on melkoista tuskaa.
mistähän lähtisi vikaa metsästämään?
saha
3
806
Vastaukset
- on täysin
paska, ihme että tuollaisia vielä myydään. Heitä poika romus ongelmajätekeräykseen ja osta laatusaha, jonka kanssa ei tarvii näpeltää kaiken aikaa vaan sillä voi sahatakin.
Itse olen nähnyt omin silmin, miten yks kaupasta ostettu upouusi jonsu hyytyi alle puolessa vuodessa, eikä ollut edes päivittäisessä käytössä.- Jonsered
On Husgvarna,Partner myös sitä, sama valmistaja niillä.Itse olen käyttänyt Husgvarna konsernin tuotteita 30 v merkkinnä Partner,Jonsered.Hyvin ovat toimineet 20 l bensaa polttanut tänä keväänä Jonseredissa.Mallikohtaisia eroja varmasti on Ruotsissa tehdyt Husse Partner,Jonsse ainakin toimivat.Puhdista kaasutin vaihda mahd kalvo säädä suuttimet.
- Lastunraapija
sisäänpäin 1/4 tai 1/2 kierrosta. Tällaiseen vikaan sopii myös se, jos koneen sammuttua tarkastaa sytytystulppaa niin se on märkä bensasta. Eli saa liikaa tyhjäkäyntibensaa. Jos sen sijaan tulppa on ihan kuiva ja koneella on sahattu paljon, voi laakerintiivisteet olla kuluneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633719Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091373- 941237
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651014Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass12854- 38830
Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔57822Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60819Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11817- 65811