kolme vuotta vanha jonsered sammuu jatkuvasti.
kyseessä siis rankojen kasaus harvenneusta kuusikosta.
puita joutuu nostelemaan pois risukasojen alta,jolloin saha täytyy laittaa maahan.
saha käy hetken normaalia tyhjäkäyntiä,mutta sammuu aika pian.
kylmänä toimii paremmin,mutta lämmettyään sammuu,ja uudelleenkäynnistys on melkoista tuskaa.
mistähän lähtisi vikaa metsästämään?
saha
3
828
Vastaukset
- on täysin
paska, ihme että tuollaisia vielä myydään. Heitä poika romus ongelmajätekeräykseen ja osta laatusaha, jonka kanssa ei tarvii näpeltää kaiken aikaa vaan sillä voi sahatakin.
Itse olen nähnyt omin silmin, miten yks kaupasta ostettu upouusi jonsu hyytyi alle puolessa vuodessa, eikä ollut edes päivittäisessä käytössä.- Jonsered
On Husgvarna,Partner myös sitä, sama valmistaja niillä.Itse olen käyttänyt Husgvarna konsernin tuotteita 30 v merkkinnä Partner,Jonsered.Hyvin ovat toimineet 20 l bensaa polttanut tänä keväänä Jonseredissa.Mallikohtaisia eroja varmasti on Ruotsissa tehdyt Husse Partner,Jonsse ainakin toimivat.Puhdista kaasutin vaihda mahd kalvo säädä suuttimet.
- Lastunraapija
sisäänpäin 1/4 tai 1/2 kierrosta. Tällaiseen vikaan sopii myös se, jos koneen sammuttua tarkastaa sytytystulppaa niin se on märkä bensasta. Eli saa liikaa tyhjäkäyntibensaa. Jos sen sijaan tulppa on ihan kuiva ja koneella on sahattu paljon, voi laakerintiivisteet olla kuluneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782