Hei
Victorian ja danielin häistä ja illan vietosta tuli koostelähetys sunnuntaina klo: 15.25. Sain nauhoitettua vain tunnin pätkän ja kuva katosi oman kotikuntani ja lähiseutuni soneralle tehdyn ilkivallan takia. Meidän perheessä valtasi suru, kun kuva katosi kesken Kaarle kustaan puheen aikana ja siihen loppui nauhottaminen.
Nyt kysyisinkin että löytyykö keneltäkää kyseistä tallennetta digiboxsilta, ja joka saisi sen tallennettua minulle dvd-muotoon?
Yle ei aio lähettää tästä ohjelmasta uusintaa.
Victorian ja danielin häät tallenne
2
1844
Vastaukset
- konsertti näkemättä
jos joltain löytyisi tallennettuna myös häiden aattoillan gaalakonsertti, haluaisin nähdä sen. Youtubesta löytyy vain pätkiä, joista ei oikein pääse tunnelmaan.. :(
- fijete
heti kun häät on ohi alkoi kunkun pöllyttäminen.luin että on keksitty näkymättömyysviitta joka olis ollu kiva lisävaruste kunkun iltavaatteisiin.olis voinu käydä strippareita ja muita kivoja asioita katsomassa eikä muut olis tienny mitään.se kuinka varsinainen akti olis hoidettu on eri asia.olis siinä kohde ollu ihmeissään kun ketään ei näkyis mutta touhu olis hirmuinen.olis kai pakko selittää kurtisaanille että se on kruunun henki ja piste.mä olen kuullu että noi kuninkaalliset käyttää kurtisaaneja jotta ne eroo meistä moukista selvemmin.antaa käyttää sillä samat taudit ne on niilläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2272955
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1202111Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171701Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141655Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2921520Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471257- 471196
- 1061032
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan58974- 91947