Hei
Victorian ja danielin häistä ja illan vietosta tuli koostelähetys sunnuntaina klo: 15.25. Sain nauhoitettua vain tunnin pätkän ja kuva katosi oman kotikuntani ja lähiseutuni soneralle tehdyn ilkivallan takia. Meidän perheessä valtasi suru, kun kuva katosi kesken Kaarle kustaan puheen aikana ja siihen loppui nauhottaminen.
Nyt kysyisinkin että löytyykö keneltäkää kyseistä tallennetta digiboxsilta, ja joka saisi sen tallennettua minulle dvd-muotoon?
Yle ei aio lähettää tästä ohjelmasta uusintaa.
Victorian ja danielin häät tallenne
2
1904
Vastaukset
- konsertti näkemättä
jos joltain löytyisi tallennettuna myös häiden aattoillan gaalakonsertti, haluaisin nähdä sen. Youtubesta löytyy vain pätkiä, joista ei oikein pääse tunnelmaan.. :(
- fijete
heti kun häät on ohi alkoi kunkun pöllyttäminen.luin että on keksitty näkymättömyysviitta joka olis ollu kiva lisävaruste kunkun iltavaatteisiin.olis voinu käydä strippareita ja muita kivoja asioita katsomassa eikä muut olis tienny mitään.se kuinka varsinainen akti olis hoidettu on eri asia.olis siinä kohde ollu ihmeissään kun ketään ei näkyis mutta touhu olis hirmuinen.olis kai pakko selittää kurtisaanille että se on kruunun henki ja piste.mä olen kuullu että noi kuninkaalliset käyttää kurtisaaneja jotta ne eroo meistä moukista selvemmin.antaa käyttää sillä samat taudit ne on niilläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706724
- 594542
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293446- 613037
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616- 171610
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341399
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350