Hei
Victorian ja danielin häistä ja illan vietosta tuli koostelähetys sunnuntaina klo: 15.25. Sain nauhoitettua vain tunnin pätkän ja kuva katosi oman kotikuntani ja lähiseutuni soneralle tehdyn ilkivallan takia. Meidän perheessä valtasi suru, kun kuva katosi kesken Kaarle kustaan puheen aikana ja siihen loppui nauhottaminen.
Nyt kysyisinkin että löytyykö keneltäkää kyseistä tallennetta digiboxsilta, ja joka saisi sen tallennettua minulle dvd-muotoon?
Yle ei aio lähettää tästä ohjelmasta uusintaa.
Victorian ja danielin häät tallenne
2
1989
Vastaukset 2
- konsertti näkemättä
jos joltain löytyisi tallennettuna myös häiden aattoillan gaalakonsertti, haluaisin nähdä sen. Youtubesta löytyy vain pätkiä, joista ei oikein pääse tunnelmaan.. :(
- fijete
heti kun häät on ohi alkoi kunkun pöllyttäminen.luin että on keksitty näkymättömyysviitta joka olis ollu kiva lisävaruste kunkun iltavaatteisiin.olis voinu käydä strippareita ja muita kivoja asioita katsomassa eikä muut olis tienny mitään.se kuinka varsinainen akti olis hoidettu on eri asia.olis siinä kohde ollu ihmeissään kun ketään ei näkyis mutta touhu olis hirmuinen.olis kai pakko selittää kurtisaanille että se on kruunun henki ja piste.mä olen kuullu että noi kuninkaalliset käyttää kurtisaaneja jotta ne eroo meistä moukista selvemmin.antaa käyttää sillä samat taudit ne on niilläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511231Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215788En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 64732
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 135696
- 44631
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554