Hei
Victorian ja danielin häistä ja illan vietosta tuli koostelähetys sunnuntaina klo: 15.25. Sain nauhoitettua vain tunnin pätkän ja kuva katosi oman kotikuntani ja lähiseutuni soneralle tehdyn ilkivallan takia. Meidän perheessä valtasi suru, kun kuva katosi kesken Kaarle kustaan puheen aikana ja siihen loppui nauhottaminen.
Nyt kysyisinkin että löytyykö keneltäkää kyseistä tallennetta digiboxsilta, ja joka saisi sen tallennettua minulle dvd-muotoon?
Yle ei aio lähettää tästä ohjelmasta uusintaa.
Victorian ja danielin häät tallenne
2
1887
Vastaukset
- konsertti näkemättä
jos joltain löytyisi tallennettuna myös häiden aattoillan gaalakonsertti, haluaisin nähdä sen. Youtubesta löytyy vain pätkiä, joista ei oikein pääse tunnelmaan.. :(
- fijete
heti kun häät on ohi alkoi kunkun pöllyttäminen.luin että on keksitty näkymättömyysviitta joka olis ollu kiva lisävaruste kunkun iltavaatteisiin.olis voinu käydä strippareita ja muita kivoja asioita katsomassa eikä muut olis tienny mitään.se kuinka varsinainen akti olis hoidettu on eri asia.olis siinä kohde ollu ihmeissään kun ketään ei näkyis mutta touhu olis hirmuinen.olis kai pakko selittää kurtisaanille että se on kruunun henki ja piste.mä olen kuullu että noi kuninkaalliset käyttää kurtisaaneja jotta ne eroo meistä moukista selvemmin.antaa käyttää sillä samat taudit ne on niilläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273593- 412439
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362264Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131269
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255