Pihakalusteet ovat todella rapistuneet, kohta enemmän puuta näkyvissä kuin maalia... Puu on ilmeisesti kumipuuta(?). Millä konstilla kannattaisi lopun maalit poistaa, pitääkö pohjamaalata ensin ja lopuksi jotain Miranolia pintaan... vai mitä neuvotte?
Pihakalusteiden maalaus?
3
1022
Vastaukset
- nephtys
moro !
Kaikki vähänkin irtonainen maali täytyy poistaa. Kaapimella tai maalinpoistoainetta esim.NITROMORSE, apuna käyttäen (joita saa rautakaupoista).
Niiltä osin kun maali on hyvin kiinni hio vaan kiilto pois, ei siis tarvi poistaa kokonaan.
Kun olet kaapinut ja hionut käytä oksalakkaa,(läpilyöntien ehkäisyyn) vaikka puu on jo vanhaa saattaa oksista valua vielä jotain.
Sitten pohjamaalaa ohennetulla JEHU:lla. Ja päälle MIRANOL. Pari kerrosta. Rautakaupasta saat tarkemmat ohjeet.- Tumpelo
Nyt tuli todella hyvät ohjeet, enköhän minäkin onnistu!
Todella paljon kiitoksia sinulle ja hyvää keväänjatkoa, nyt tuli kiire rautakauppaan..... - nephtys
Tumpelo kirjoitti:
Nyt tuli todella hyvät ohjeet, enköhän minäkin onnistu!
Todella paljon kiitoksia sinulle ja hyvää keväänjatkoa, nyt tuli kiire rautakauppaan.....Kyllä lämmittää mieltä kun ohjeet kelpaa. Oikeen raikasta kevättä sullekkin !!!!!!! ja työniloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329