Taitaa olla noi kaupan ruokatarjoukset pelkkää suurta huijausta.Mä kävin aamulla lähikaupassa ja ostin sieltä tarjouksessa olevia eineksiä.Mutta sitten kotona vasta huomasin että nythän mua on viilattu molempiin linsseihin ja viimeisen päälle:Lihaliemikuutio oli ihan onneton kikkare vaikka kuutiohan on tiettävästi metri kertaa metri!Vai olikos se nyt neliö...Ja tonnikalapurkkikin painoi ainoastaan vaivaiset 350 grammaa mutta eikös se tonni pitäisi olla 1000 kiloa?Ihan turhaan mä kävin hakemassa Konevuokraamosta isot telikärryt sapuskan kuljettamista varten.Joten kuka maksaa mulle tämän kauhian häverikin?Ainakin mulle selvisi yksi asia:Myyjillä on pitkät jalat vain sen vuoksi että pystyvät paremmin kusemaan asiakasta silmään!
Väärät pakkausmerkinnät!
36
343
Vastaukset
- tiutautuikku
Onhan sulla kotona miljoonalaatikko. Ota sieltä miljoona, ja näytä niille närhen munat.
- Luotain-56
Mä ajattelin vielä tarkistaa sen kuution mitan.Mutta kun Rautia on näköjään liittynyt siihen huijauskartelliin.Ostin viime viikolla metrimitan ja ihmettelin sen korkeata hintaa mutta nyt sekin homma selvisi:Ne ovat myyneet mulle 5 metriä vaikka mä nimenomaan pyysin metrimittaa!Nyt rupeaa hermo kärvistelemään...
- tiutautuikku
Luotain-56 kirjoitti:
Mä ajattelin vielä tarkistaa sen kuution mitan.Mutta kun Rautia on näköjään liittynyt siihen huijauskartelliin.Ostin viime viikolla metrimitan ja ihmettelin sen korkeata hintaa mutta nyt sekin homma selvisi:Ne ovat myyneet mulle 5 metriä vaikka mä nimenomaan pyysin metrimittaa!Nyt rupeaa hermo kärvistelemään...
Arvaapa, oliko omituista, kun kerran maalla ostettiin leipää. Illalla alettiin sitä murkinoitsemaan, niin sen kerrottiin olevan ylihuomenna leivottua. Silti se oli ihan tuntuvana kädessäni.
- kawe
ylistys ironialle, kyynisyydelle ja mittayksiköiden käytölle.
Liemikuutio on *muoto johon se *tuote on pakattu.
Tonnikala taas on se *kala josta osa on siellä purkissa.
Tämänhän sinä toki tiesit, kun menit henkilökuntaa kiusaamaan, ihan huviksesi ja sitten riemastutit meitä.
Sallittaneen................- Luotain-56
Ja kun mä rupesin ihan uteliaisuuttani tutkimaan asiaa niin kyllähän noita virheellisiä pakkauksia löytyy melko paljon.Punnitsin ensin maitopurkit ja huomasin että ei sen kevytmaidon paino eronnut ollenkaan tavallisesta maidosta!Outoa...Ja sitten muka 500 gramman ketsuppipurkkiin on jollakin ilveellä muka tungettu kokonainen kilo tomaatteja.Kuinkahan tyhmänä ne mua oikein pitää?
- kawe
Luotain-56 kirjoitti:
Ja kun mä rupesin ihan uteliaisuuttani tutkimaan asiaa niin kyllähän noita virheellisiä pakkauksia löytyy melko paljon.Punnitsin ensin maitopurkit ja huomasin että ei sen kevytmaidon paino eronnut ollenkaan tavallisesta maidosta!Outoa...Ja sitten muka 500 gramman ketsuppipurkkiin on jollakin ilveellä muka tungettu kokonainen kilo tomaatteja.Kuinkahan tyhmänä ne mua oikein pitää?
ihan kirjaimellisesti *tutkit asioita.
, näkökulmasi on kaiketi realismin-realismia........
Anna palaa vaan, voi olla että moni muukin huokaa naurun ryppyjen kurtistaessa silmäkulmia.
- Anjaniina.
mistä niille lyhytjalkasislle myyjille muka sitten maksetaan palkkaa?
Ehkä sun olis pitänyt aloittaa siitä myymälästä?
Onko se todella lähellä?
Niinku 20 metrii, sillä jollei ole, ei se voi olla lähikauppa.
Vaadi niitä siirtään se!
Myyhän ne kaikkii tuotteita, että maksaa kilo niin ja niin paljon, ja silti paketissa ei ole kuin 200 gr?
Niin että hä, sua kusetetaan koko ajan.
Olutkin maksaa jotain 4-5 ekee litra ja purkissa on vaan 0,33?
Siellä on osasto joka sanoo:juotavat.
Mutta yritäppä juoda niitä just siinä.
Tulee vartija ja taluttaa ulos!
Vapaan kanan munia.No varmaan, niin vapaita kanoja, ettei niitä enää ees näy, munat vaan on jäljellä...
Että sillai, jos haluaa ettei kuseteta, on parasta mennä luontaistuotemyymälään?
Vai onko?- Luotain-56
mennä arvostelemaan kaupan myyjiä.Mä sain jo Osuuskauppaan porttikiellon enkä ymmärrä miksi!Kiertelin päivällä kaupan vaatepuolella ja äkkäsin parin myyjättären seisovan syrjässä ja juoruilevan.Sanoin niille että eikö haju rupea jo vaivaamaan kun 8 tuntia päivässä joutuu sitä kestämään?-Sitten osoitin kassan yläpuolella olevaa isoa kylttiä:Alusvaatteita emme vaihda!-Aika töykeällä tavalla ne mut talutti pihalle joten taidankin piipahtaa illalla Siwassa!
- Anjaniina.
Luotain-56 kirjoitti:
mennä arvostelemaan kaupan myyjiä.Mä sain jo Osuuskauppaan porttikiellon enkä ymmärrä miksi!Kiertelin päivällä kaupan vaatepuolella ja äkkäsin parin myyjättären seisovan syrjässä ja juoruilevan.Sanoin niille että eikö haju rupea jo vaivaamaan kun 8 tuntia päivässä joutuu sitä kestämään?-Sitten osoitin kassan yläpuolella olevaa isoa kylttiä:Alusvaatteita emme vaihda!-Aika töykeällä tavalla ne mut talutti pihalle joten taidankin piipahtaa illalla Siwassa!
jos se oli Osuuskauppa ni kai siitä oli osa sun?
Siwa tuntuu ton rinnalla niin persoonattomalta.
Mä kuulin jotta Osuuskaupassa oli sillit tynnörissä tiskin päässä.Sillai vanhaan tapaan.
Sokia mies käveli tiskin ohi ja tervehti kohteliaasti, jotta: Huomenta tytöt.
- kerbilero
kans kauppaan, kun huomasin tarjouksessa olevan metrilenkin. pyysin kauppiaalta metrin lenkkiä, mutta hänpä alkoi viisasteleen, että sitä myydään kilo kaupalla. mulla ei moinen vääryys mennyt jakeluun sitten millään ja käskin sit laittaa lenkkiä kilometrin. ilman makkaraa täs keittelen "makkarapottuja", kun ei me päästy kauppiaan kanssa yhteisymmärrykseen makkara-asiassa. tekis mieli ilmoittaa tapahtuneesta ihmisoikeustuomioistuimeen brysseliin, toihan on täysin selvää asiakkaitten huijaamista :((
- Luotain-56
sillä mulle kävi ihan samalla tavalla!Mä kysyin myyjältä josko niillä olisi pitkääpiimää myynnissä.Se sanoi olevan ja kuinka monta litraa?Litraa!!!Mikä pituusmitta se litra muka on sillä mä olisin ottanut 7 metriä sitä pitkääpiimää.Ja nyt on pirun nälkä kun kotona ei ole kuin aamiais-sämpylöitä ja ei kai niitä voi näin illalla syödä?
- Anjaniina.
mutta jotta ruuasta olis voinu tehä "makkarapotut" ni kai siinä makkaran yhteydes olis pitäny olla pottua, muodossa tai toisessa.
Toinen juttu jota mä en ymmärrä on Janssonin kiusaus, pitelin sellasta pakkausta kädessä ja Jansson käveli ohi.
Ei se ollu moksiskaan? - kerbilero
Luotain-56 kirjoitti:
sillä mulle kävi ihan samalla tavalla!Mä kysyin myyjältä josko niillä olisi pitkääpiimää myynnissä.Se sanoi olevan ja kuinka monta litraa?Litraa!!!Mikä pituusmitta se litra muka on sillä mä olisin ottanut 7 metriä sitä pitkääpiimää.Ja nyt on pirun nälkä kun kotona ei ole kuin aamiais-sämpylöitä ja ei kai niitä voi näin illalla syödä?
vieläkin ja lujasti, ei maistunut makkarattomat potut makkarapotuilta kele :( pakko noista vääryyksistä, asiakkaiden silmiin viilauksista ois jonnekin valittaa, kauppiaalle suoraan ei auta, kun net ei ymmärrä kuiteskaan.
eihän illalla saa juoda kuin iltateetä ja ottaa jotain pientä iltapalaa, joten leiko veittelä sämpylä kymmeneen osaan, niin ainakin minä katson sen silloin täyttävän pienen iltapalan kriteerit :) - kerbilero
Anjaniina. kirjoitti:
mutta jotta ruuasta olis voinu tehä "makkarapotut" ni kai siinä makkaran yhteydes olis pitäny olla pottua, muodossa tai toisessa.
Toinen juttu jota mä en ymmärrä on Janssonin kiusaus, pitelin sellasta pakkausta kädessä ja Jansson käveli ohi.
Ei se ollu moksiskaan?toven kiusaukset ottaan :) no, hää ei varmaan huomannut sun vieneen niitä tai oli mielissään päästessään kiusauksesta eroon. aika monihan on paheellisista kiusauksista eroon päästessään mielissään :))
- Anjaniina.
kerbilero kirjoitti:
toven kiusaukset ottaan :) no, hää ei varmaan huomannut sun vieneen niitä tai oli mielissään päästessään kiusauksesta eroon. aika monihan on paheellisista kiusauksista eroon päästessään mielissään :))
sitä?
Hiukka mäkin katselin ihmeissään.Että kun ei oo moksiskaan.
No tynnörisilliä myydään lasipurkissa?
Onko sekään ihan oikein?
Pippurijuustossa ei ole pippurii nimekskään, mitä laatua se semmonen on.
Voileipäkeksi on otsikko, ei oo sitä voileipää sieltä paketista koskaan löytyny, pelkkää keksiä vaan.
Ihan kusetusta koko homma..
Suolakurkusta ei läydy suolaa ettimälläkään ja pannupitsasta puuttuu pannu, olisin ottanu ko just olin hyvää pannua vailla, mutta... - kerbilero
Anjaniina. kirjoitti:
sitä?
Hiukka mäkin katselin ihmeissään.Että kun ei oo moksiskaan.
No tynnörisilliä myydään lasipurkissa?
Onko sekään ihan oikein?
Pippurijuustossa ei ole pippurii nimekskään, mitä laatua se semmonen on.
Voileipäkeksi on otsikko, ei oo sitä voileipää sieltä paketista koskaan löytyny, pelkkää keksiä vaan.
Ihan kusetusta koko homma..
Suolakurkusta ei läydy suolaa ettimälläkään ja pannupitsasta puuttuu pannu, olisin ottanu ko just olin hyvää pannua vailla, mutta...syytä valittaa johonkin, aivan selvää asiakkaiden petkuttamista. en mäkään mitään kieliä löytänyt kielimakkara paketista, perskule pelkkää makkaraa siellä oli :((( varmaan valmistajat ja kauppiaat naureskelevat partoihinsa, kun saavat kusettaa tavallisia kuluttajia omilla knopeillaan :))
- Anjaniina.
kerbilero kirjoitti:
syytä valittaa johonkin, aivan selvää asiakkaiden petkuttamista. en mäkään mitään kieliä löytänyt kielimakkara paketista, perskule pelkkää makkaraa siellä oli :((( varmaan valmistajat ja kauppiaat naureskelevat partoihinsa, kun saavat kusettaa tavallisia kuluttajia omilla knopeillaan :))
tavaroista puuttuu puolet!
Näkkileipä paketissa on pelkkää leipää.
Mihin se Näkki unohtui, olisin tarvinnut! - Luotain-56
Anjaniina. kirjoitti:
tavaroista puuttuu puolet!
Näkkileipä paketissa on pelkkää leipää.
Mihin se Näkki unohtui, olisin tarvinnut!Taisi olla hyvä homma että mä huomasin tämän maailmanlaajuisen huijaus ja petosvyyhdin.Ja mitä enemmän asiaa alkaa kaivelemaan niin lisää ikäviä puolia tulee päivänvaloon.Eilen ostamassani sardiinirasiassa odotti surullinen näky:Mä avasin purkin ja kauhistuin sillä toi Itämeren tilanne on kyllä tosi vakava.Kaikilla sardiineilla oli samean näköiset silmät ja ne olivat kokeneet kauhean kuoleman.Koko purkki oli täynnä öljyä!Herrajumala niitä laivojen pilssivesiä kun tappavat kalakannan.Mun oli sitten pakko hiippailla uudelleen kauppaan ja ostinkin vaihteeksi nakkeja.Ja kerrankin mulla oli hyvä tuuri sillä nakit olivat tarjouksessa.Ensin mä ihmettelin pakkauksia kun ne olivat ihan tyhjiä.Onneksi mä ymmärsin vilkaista tuoteselostusta:Atrian Onttoja,Kuorettomia Herkkunakkeja 480grammaa.Tavara oli niin halpaa että mä ostin sitten kerralla 25 isoa Perhepakkausta!Kyllä nyt riittää nakkeja vähäksi aikaa.
- Anjaniina.
Luotain-56 kirjoitti:
Taisi olla hyvä homma että mä huomasin tämän maailmanlaajuisen huijaus ja petosvyyhdin.Ja mitä enemmän asiaa alkaa kaivelemaan niin lisää ikäviä puolia tulee päivänvaloon.Eilen ostamassani sardiinirasiassa odotti surullinen näky:Mä avasin purkin ja kauhistuin sillä toi Itämeren tilanne on kyllä tosi vakava.Kaikilla sardiineilla oli samean näköiset silmät ja ne olivat kokeneet kauhean kuoleman.Koko purkki oli täynnä öljyä!Herrajumala niitä laivojen pilssivesiä kun tappavat kalakannan.Mun oli sitten pakko hiippailla uudelleen kauppaan ja ostinkin vaihteeksi nakkeja.Ja kerrankin mulla oli hyvä tuuri sillä nakit olivat tarjouksessa.Ensin mä ihmettelin pakkauksia kun ne olivat ihan tyhjiä.Onneksi mä ymmärsin vilkaista tuoteselostusta:Atrian Onttoja,Kuorettomia Herkkunakkeja 480grammaa.Tavara oli niin halpaa että mä ostin sitten kerralla 25 isoa Perhepakkausta!Kyllä nyt riittää nakkeja vähäksi aikaa.
mutta eikö jo pitäis sun tehdä tästä ilmoitus kuluttaja-asianeuvojalle?
Minä tekisin, mutten voi varastaa sun ideaas.
Listaat kaikki ne mitä täs on sanottu ja lähetät sinne toimistoon.
Kyllä naama venähtää , kun ittekki tajuaa miten pitkä höplä hälläkin on... - Luotain-56
Anjaniina. kirjoitti:
mutta eikö jo pitäis sun tehdä tästä ilmoitus kuluttaja-asianeuvojalle?
Minä tekisin, mutten voi varastaa sun ideaas.
Listaat kaikki ne mitä täs on sanottu ja lähetät sinne toimistoon.
Kyllä naama venähtää , kun ittekki tajuaa miten pitkä höplä hälläkin on...liian aikaisin...Nyt on vaimo kiukkuinen mulle ja sain vihat niskoilleni!Meille tulee illalla vieraita ja oli tarkoitus tarjota niitä nakkeja.Mutta vaimo sai hepulin:Kyllä sä olet täysi ääliö!Miten minä noista teen mitään ruokaa kun missään ei lue montako nakkia paketissa on!Eihän niitä pysty laskemaan kun ei niitä edes näe!Voi Ristus sun kanssasi...-Äääähh!Nyt taisi tulla pieni ongelma sillä jääkaapissa ei ole mitään muuta.Mä heitin kaikki muut sapuskat roskiin että mun nakkini mahtuisi kaappiin.Taitaakin tulla meille taas rauhallinen koti-ilta...
- Anjaniina.
Luotain-56 kirjoitti:
liian aikaisin...Nyt on vaimo kiukkuinen mulle ja sain vihat niskoilleni!Meille tulee illalla vieraita ja oli tarkoitus tarjota niitä nakkeja.Mutta vaimo sai hepulin:Kyllä sä olet täysi ääliö!Miten minä noista teen mitään ruokaa kun missään ei lue montako nakkia paketissa on!Eihän niitä pysty laskemaan kun ei niitä edes näe!Voi Ristus sun kanssasi...-Äääähh!Nyt taisi tulla pieni ongelma sillä jääkaapissa ei ole mitään muuta.Mä heitin kaikki muut sapuskat roskiin että mun nakkini mahtuisi kaappiin.Taitaakin tulla meille taas rauhallinen koti-ilta...
teillä niitä rauhallisia koti-iltoja.
Hieno homma, noin sopuisaa paria saa hakea.
Kyllä sen huomaa että näppärä ukko on kestävän rakkauden tae!
Onnittelut!
- viivatiina
tosi hauska juttu nauratti ihan ääneen ja ihan oikeesti =))))))
- GloriaJoy
on miun nettihistoriani aikana lukemistan aloituksista ehdottomasti p a r a s; todella ihana ja hyvällä maulla tehty.
nim. savuton, hajut'on ja mau'ton - Sol57
Minuakin viilattiin silmään todella, ja ilman jopa viilaa... ostin paketin kirnuvoita. Ei siinä paketissa mitään kirnua ollut? Hyvähän sitä Stadilaista Friidua vetää höplästä. Kun tietävät etten mitään kirnua ole koskaan oikeesti edes nähnyt...hmm.häm...höh.. Vähän pistää ihmettelemään tämmöinen asiakkaiden hämääminen...kruunutillissäänkään etsin ja etsin mitään kruunua siellä löytänyt? Samettiruusuja ostin ruukun...mitään samettia ei koko ruusuissa... Konvehtiliiköreissäkään ei yhtään likööriä..mitä tämä tämmöinen? Perunajauhoissakaan ei yhtään perunaa.... Kyllä Luotaimen -56 ja Anjaniinan kanssa aivan samaa mieltä täytyy näistä tuotteista nyt jonkin lainen yhteinen lista tehdä. Ja toimittaa tänne Kuluttajavirastoon. Virkailijalle tehdä virallinen ilmoitus jospa ne sitten siellä Brysselissä nämä Brysselin herrat...ymmärtäisivät kuinka tavallista kuluttajaa ja ihmistä tämmöinen hämmästyttää ja kummastuttaa suorananen harhaanjohtaminen... Minä voin kyllä asiallisesti sitten tuon listan viedä ja toimittaa teille vastauksen. Kun tiedän missä tämä kuluttajavirasto täällä sijaitse...;))))
On tullut käytyä:)))) joten kyllähän minä...asiallisesti siellä tämän asian selitän...että, huolestuneita kansalaisia täällä 50v-ikäpalstalla...moisesta harhaanjohtamisesta ovat asialliset kansalaiset....
tsau:Friidu- Luotain-56
Mulla on täällä nyt tilanne päällä kun vessapytty rupesi temppuilemaan.Kun mä vedin nupista niin ei tullutkaan vettä joten käväisin taasen kaupassa.Lehdestä näin että Valintaladossa on saniteettitavarat tarjouksessa joten sinne.Ja yllätys,yllätys:Ruokatavarat ei ole ainoita hämäyshommia!Mä olen nyt kaatanut tohon pyttyyn melkein 16 paketillista Tehokasta Huuhteluainetta mutta ei vaan pönttö suostu huuhtelemaan.Harmillista kerta kaikkiaan!Poistun hetkeksi koneelta sillä mun täytyy hakea jostakin piikkauskone ennen kuin vaimo tulee kotiin.Pakko saada pytty toimimaan!Se pirun pulveri jysähti pönttöön kuin sementti...
- Sol57
Luotain-56 kirjoitti:
Mulla on täällä nyt tilanne päällä kun vessapytty rupesi temppuilemaan.Kun mä vedin nupista niin ei tullutkaan vettä joten käväisin taasen kaupassa.Lehdestä näin että Valintaladossa on saniteettitavarat tarjouksessa joten sinne.Ja yllätys,yllätys:Ruokatavarat ei ole ainoita hämäyshommia!Mä olen nyt kaatanut tohon pyttyyn melkein 16 paketillista Tehokasta Huuhteluainetta mutta ei vaan pönttö suostu huuhtelemaan.Harmillista kerta kaikkiaan!Poistun hetkeksi koneelta sillä mun täytyy hakea jostakin piikkauskone ennen kuin vaimo tulee kotiin.Pakko saada pytty toimimaan!Se pirun pulveri jysähti pönttöön kuin sementti...
se on hyvä asia että, osaa toimia oikein. Ja valita oikeat tuotteet tarvittaessa tilanteeseen kuin tilanteeseen. Sitä ihminen helposti muuten menee ihan ymmällä täällä kauppamarkettien viidakossa. Myyjältä on aivan turha kysellä apua....Eivät ne mitään tiedä...kuitenkaan. Minäkin tänään tuolla pesuainehyllykössä pitkään mietin mitä kummaa ostaisin. Ostoslistassa luki että, WC-ankka. No millään en ymmärtänyt missä hitsissä se itse ankka? Etsiskelin kyllä siellä hyllyjen välistä epätoivoisesti sitä ankkaa...mutta, mitään kaakatusta en kuulunut... Se on se sinun vaimo tosi onnellinen kun hänellä sinun kaltainen hoksaavainen ja osaavainen mies....Minulla tässä...mies ei osallistu jostain syystä kotihommiin...enää olleenkaan. Sitä joutuu naisihmisenä ihan itse...tekemään arjen päätöksiä...;))) Pulmallisissa tilanteissa....ja niitähän riittää meilläkin;))) Kyllä tämä nyky-ihmisen elämä on sitten tehty vaikeaselkoiseksi...
tsau:Friidu - kartelli kuriin
Sol57 kirjoitti:
se on hyvä asia että, osaa toimia oikein. Ja valita oikeat tuotteet tarvittaessa tilanteeseen kuin tilanteeseen. Sitä ihminen helposti muuten menee ihan ymmällä täällä kauppamarkettien viidakossa. Myyjältä on aivan turha kysellä apua....Eivät ne mitään tiedä...kuitenkaan. Minäkin tänään tuolla pesuainehyllykössä pitkään mietin mitä kummaa ostaisin. Ostoslistassa luki että, WC-ankka. No millään en ymmärtänyt missä hitsissä se itse ankka? Etsiskelin kyllä siellä hyllyjen välistä epätoivoisesti sitä ankkaa...mutta, mitään kaakatusta en kuulunut... Se on se sinun vaimo tosi onnellinen kun hänellä sinun kaltainen hoksaavainen ja osaavainen mies....Minulla tässä...mies ei osallistu jostain syystä kotihommiin...enää olleenkaan. Sitä joutuu naisihmisenä ihan itse...tekemään arjen päätöksiä...;))) Pulmallisissa tilanteissa....ja niitähän riittää meilläkin;))) Kyllä tämä nyky-ihmisen elämä on sitten tehty vaikeaselkoiseksi...
tsau:FriiduHuomasin sen myös kun kävin puodissa.Lauantaimakkaraa myydään vielä maanantaisin,eikö se ole jo laitonta?
- Luotain-56
Sol57 kirjoitti:
tsau:Friidumutta pää sekaisin!Yleensä kahvi on piristänyt mua mutta jostakin kummasta syystä tänään se menee päähän.Meiltä oli kahvi päässyt loppumaan mutta onneksi mä muistin laivatuliaiset.Nyt mä olen imuroinut naamaani 3 litran pulloa Hienoa Kahvilikööriä.Vaan kun en piristy vaan tuntuu jotenkin sumpuraiselta olo.Ja vaimo on näköjään juonut jotakin koska naamakin näyttää kahdelta!Taidanpa tästä kontata huussin puolelle vähän vettä vetämään...
- Sol57
kartelli kuriin kirjoitti:
Huomasin sen myös kun kävin puodissa.Lauantaimakkaraa myydään vielä maanantaisin,eikö se ole jo laitonta?
ihan vakavasti otettava tulevan hallituksen ohjelmaan. Meitä 50 v palstalaisia on suojeltava vääryydeltä. Vaadimme muutosta pakkausmerkintöihin. Maksoi mitä maksoi...viis fyrkasta. Muutos on tultava;))) Minäkin tuossa ererhdyin luulemaan että, sunnuitai-vehnäjauhoilla VOI mukamas leipoa erehdyksessä tientenkin muutenkin kuin sunnuntaina. Lopputulos sitten sen mukainen. Pakkauksessa luki Sunnuntai vehnäjauhoilla onnistut aina. Onko nyt niin että, ainoastaan sunnuntaina voi leipoa? ja entäs tämä huijaus. Tee ihmisenä aamulla teepaketin kyljessä Keisarin morsian...Kumman snadi tämä Keisarin morsian? Mitään morsiantainta sieltä paketista putkahtanut vaikka kuinka paketti silmät sikkuraisena ravistin.....Täysin moraalinta tällainen mainonta...
tsau:Friidu - Sol57
Luotain-56 kirjoitti:
mutta pää sekaisin!Yleensä kahvi on piristänyt mua mutta jostakin kummasta syystä tänään se menee päähän.Meiltä oli kahvi päässyt loppumaan mutta onneksi mä muistin laivatuliaiset.Nyt mä olen imuroinut naamaani 3 litran pulloa Hienoa Kahvilikööriä.Vaan kun en piristy vaan tuntuu jotenkin sumpuraiselta olo.Ja vaimo on näköjään juonut jotakin koska naamakin näyttää kahdelta!Taidanpa tästä kontata huussin puolelle vähän vettä vetämään...
kuluttajan huijausta. Kahvilikööri sen pitäisi olla vain kahvilikööriä. Mitä kummaa siihen on lisätty. Minäkin sain lahjaksi viimeksi itse kauppiaalta tällaisen ms.Veta liqeurin pullon. Eihän tuota uskalla avata. Mitä lie sisältää? Parempi jättää maistamatta. Tiedä mitä se ms.Veta sitten tekee. Kun pääsee meidän kodissa asioita sotkemaan. Ja minähän olen järjestyksen ihminen. Menee juhannussiivoukset aivat hukkaan.
On se sitten hyvä että, teillä tuo ongelma siellä kotona tuli ratkaistetuksi. Minä en tätä BANG- merkkistä puhdistuainetta kyllä nyt uskalla kokeilla lainkaan...taidan antaa naapurille....jospa hän kokeilisi ensisiksi....Noin niinkuin varmuuden vuoksi...
tsau:Friidu - Luotain-56
Sol57 kirjoitti:
kuluttajan huijausta. Kahvilikööri sen pitäisi olla vain kahvilikööriä. Mitä kummaa siihen on lisätty. Minäkin sain lahjaksi viimeksi itse kauppiaalta tällaisen ms.Veta liqeurin pullon. Eihän tuota uskalla avata. Mitä lie sisältää? Parempi jättää maistamatta. Tiedä mitä se ms.Veta sitten tekee. Kun pääsee meidän kodissa asioita sotkemaan. Ja minähän olen järjestyksen ihminen. Menee juhannussiivoukset aivat hukkaan.
On se sitten hyvä että, teillä tuo ongelma siellä kotona tuli ratkaistetuksi. Minä en tätä BANG- merkkistä puhdistuainetta kyllä nyt uskalla kokeilla lainkaan...taidan antaa naapurille....jospa hän kokeilisi ensisiksi....Noin niinkuin varmuuden vuoksi...
tsau:Friidurupeaa tuntumaan toivottomalta.Mä luulin että ne Atrian Ontot,Kuorettomat Herkkunakit olivat tekniikan huippu mutta ei!Aamulla mä ihmettelin Anjovisfilepurkkia:Siinä on mukamas "Nahattomia,Ruodottomia Itä-Meren Kilohaileja".Ei Jumankekkalas pitääkö ne ihmisiä ihan tolloina?Kuka uskoo että Itä-Meressä uiskentelee valtavat parvet kaloja joilla ei ole nahkaa eikä ruotoja.Eihän sellainen elukka pysy millään kasassa!Mitähän tossakin purkissa loppujen lopuksi mahtaa olla...
- Sol57
Luotain-56 kirjoitti:
rupeaa tuntumaan toivottomalta.Mä luulin että ne Atrian Ontot,Kuorettomat Herkkunakit olivat tekniikan huippu mutta ei!Aamulla mä ihmettelin Anjovisfilepurkkia:Siinä on mukamas "Nahattomia,Ruodottomia Itä-Meren Kilohaileja".Ei Jumankekkalas pitääkö ne ihmisiä ihan tolloina?Kuka uskoo että Itä-Meressä uiskentelee valtavat parvet kaloja joilla ei ole nahkaa eikä ruotoja.Eihän sellainen elukka pysy millään kasassa!Mitähän tossakin purkissa loppujen lopuksi mahtaa olla...
tiedostava ihminen kun on....uskalla kauppaan mennä. Itse se on vaan ehkä viisainta selviintyä ja pyydystää ja marjastaa ja viljellä ja kehitellä omiin ja perheensä tarpeisiin elantonsa. Sinulla siellä jo varmasti se oma laboratorio autotallissa onkin pystyssä ja menestykkäästi olet alustavia kokeilua tehnyt...mutta minä olen vasta alkaja. Autotalleista kun täällä kova pula...voihan pahus...Täytyykö sitä tyytyä kellariin...siitä voi tulla sanomista... Eivät kaikki vielä ymmärrä tätä huijauksen laajuutta... Nyt minä ymmärränkin sen uutisen mitä täällä paikallislehdissä kerrottiin. Että, vuokraviljelypalstojen kysyntä on rähjähdysmäisesti lisääntynyt. Ei tämä ole ollenkaan ihme. Tiedostavia ihmisiä kun tällätavalla huiputetaan ja hämätään.;)))) vai että kaloilla ei muka olisi nahkaa eikä ruotoja ollenkaan....Kaikkea sitä kuulekin...pah...tällaisia aivan päätöntä informaatiota levitellään tietoisesti....Mitenkäs olisi suora yhteys Kauppa- ja teollisuusministeriöön ja Mauri Pekkariselle tästä nyt kyllä on sana jotenkin saatava...myös...;)))
tsau:Friidu - HTZA
Sol57 kirjoitti:
tiedostava ihminen kun on....uskalla kauppaan mennä. Itse se on vaan ehkä viisainta selviintyä ja pyydystää ja marjastaa ja viljellä ja kehitellä omiin ja perheensä tarpeisiin elantonsa. Sinulla siellä jo varmasti se oma laboratorio autotallissa onkin pystyssä ja menestykkäästi olet alustavia kokeilua tehnyt...mutta minä olen vasta alkaja. Autotalleista kun täällä kova pula...voihan pahus...Täytyykö sitä tyytyä kellariin...siitä voi tulla sanomista... Eivät kaikki vielä ymmärrä tätä huijauksen laajuutta... Nyt minä ymmärränkin sen uutisen mitä täällä paikallislehdissä kerrottiin. Että, vuokraviljelypalstojen kysyntä on rähjähdysmäisesti lisääntynyt. Ei tämä ole ollenkaan ihme. Tiedostavia ihmisiä kun tällätavalla huiputetaan ja hämätään.;)))) vai että kaloilla ei muka olisi nahkaa eikä ruotoja ollenkaan....Kaikkea sitä kuulekin...pah...tällaisia aivan päätöntä informaatiota levitellään tietoisesti....Mitenkäs olisi suora yhteys Kauppa- ja teollisuusministeriöön ja Mauri Pekkariselle tästä nyt kyllä on sana jotenkin saatava...myös...;)))
tsau:Friiduon elämä helppoa.
Ostan vain niitä, jotka ovat pakkaamattomia.
Poikkeuksena, Kahvi ja Kalja.
Suola, Sokeri ja mausteet.
Ja joo, Juhannus-silli saa tulla tynnyristä. - Sol57
HTZA kirjoitti:
on elämä helppoa.
Ostan vain niitä, jotka ovat pakkaamattomia.
Poikkeuksena, Kahvi ja Kalja.
Suola, Sokeri ja mausteet.
Ja joo, Juhannus-silli saa tulla tynnyristä.ja uudet perunat...ja tuore tilli. Se kuulostaa taivaallisen hyvältä. Friidu tässä on ollut nyt tarkkana ja noudattanut päättäväisesti Hatsa-murusen ohjetta, ei perunaa, ei riisiä, ei makaroonia leipäkin vaihtunut tähän G1-tunnuksella olevaan tummaan leipään....;))) Muu perhe syököön edelleen koska, niin haluaa...mitä haluaa...
Siinähän sitä Hagiksen hallista onkin ihana käydä tämä tuotteet....Hieman vain kateellisena Muruselle koska ei itse jouda torille joka päivä;))) Suoden toki Hatsalle kaiken hyvän...;))
Hyvää Juhannusta Hatsalle samalla toivottaen;))
tsau:Friidu
Aattelin, että takan edessä olis karhuntalja upea ja tein kaupat. Mutta pakkauksesta paljastuikin rulla jotain keltaista mössöä. Kävi myös mielessä, että katolla olis kiva ottaa aurinkoa ja ostin kattotuolin. Vaan jonku järjettömänkokoisen puukehikon toivat näytille. Miten siinäkin muka istuu, joten jätin kauppaan? No toisaalta metrimitta sentään yllätti positiivisesti, se olikin itseasiassa 3 metriä pitkä.
RAntasaunaan laitoin taannoin ohjeen mukaan uivan lattian. Vaan kun tulva tuli niin sinne se jäi pinnan alle. Eli täyttä huijausta!- Sol57
On se sitten todella hyvä että, naisena tällaiset onnettomat räppänä kädet omistaa. Mitähän siitäkin tulisi jos, meikäläinen yrittäisi jotain rautakaupasta tilata ja ihan tosissaan ostaa...saati jotain niistä materiaalista sitten rakentaa. On se sitten hyvä että, minäkin voin ajatella että, maksan jollekin mikäli INNOSTUISIN rakentamispuuhiin.....joka osaa nämäkin salat. Sen verran järkevyyttä pitää naisena olla. Ettei sentään tietämättönä asioista itse Rautakauppaan saati sitten autokauppaan astu.... Kyllä näistä asioista on turhan monimutkaisia tehty..
tsau:Friidu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232423Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531683- 251952
Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu276941Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup11917- 146893
- 56834
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110739- 46725
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8708