L-Koodi

LLLLLlllllll...

Kuka on mielestänne seksikkäin, haluttavin tai rakastettavin nainen L-Koodi sarjassa?

78

5234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TTTT*

      Tina! Todellakin.

      • Merili'

        Kyllä hän on niin ihana ja kaunis, ettei hänen veroistaan ole mailla halmeillakaan.
        Kyllä on tosi pitkä väli seuraavaan.
        On myös sanavalmis ja hyvä juontamaan kokouksia.
        Huh-huh, on suuri vahinko, kun hän on jo varattu.
        Mutta ihaillahan saa silti !


    • jeap:)

      Kyllä se on Shane ;D

    • :))

      Alice!

    • aijaih

      Pelkästään se Carmen oli mun mieleen. Harmi ettei suomessa ole sellasia tai edes sen tyyppisiä omaan sukupuoleen mieltyviä.

      • mmmmih

        en voi valita yhtä. shane, alice ja tasha sanon siis :)


    • __lootus__

      Shanen haluaisin ystäväksi, Marinan yhdeksi yöksi ja Tinaan voisin rakastua...
      Jennyn kuvan voisin ottaa kalenterin välälii...

      Äh, liian vaikeeta! =)

      • Tibette :D

        mutta jos on pakko niin kyllä se olisi Tina


      • 6-6
        Tibette :D kirjoitti:

        mutta jos on pakko niin kyllä se olisi Tina

        Ei kukaan..täysin turha sarja!!


    • Inttileski

      Ihana ihana ihana!
      Ei juonittele, ei ole ilkeä koskaan, herkkä, arvokas ja luotettava, omaa terveet elämänarvot, hauska.

      • 6+11

        Mnäkin tykkään Tashasta, se on vaan ihana. :)

        Shanen voisin ottaa yhdeksi yöksi...tai useammaksikin... mutta en rakastua.


    • 8+9

      3. kaudella Helenalla oli se kuvaajanainen (ei muista nimee). Aivan ihastuttava! myöhemmin ei enää niin haluttavan näkönen...

      • 3+12

        Juu Dylan ehdottomasti!


      • Kffkwj

        Tiesittekö että tämä sama "DYLAN" on nykyään naimisissa JODIE FOSTERin kanssa.


    • joomoro

      Shane tietty
      Ainoa syy katsoa edes koko sarjaa =)

    • 16+2

      Kit on aivan ihana, naisellinen nainen

    • Sharmendiu

      Carmen ja Shane ovat tasaväkisiä, heitä seksikkäämpiä ei mielestäni sarjassa ole eikä tule.

    • Mikado^^

      Alice ihan ykkönen, Tina hyvänä kakkosena, Lara myös erittäin hot. En ymmärrä, mikä Shanessa viehättää suurimpaa osaa naisista. En välitä myöskään Carmenista enkä Tashasta.

      • naisellinen1

        marina on ykkönen
        http://i23.photobucket.com/albums/b393/Mad_skywriting/karina_lombard.jpg
        (tuossa kuvassa marinan esittäjä halaa itseään kiitos kuvamanipulaation :)
        oli mukana vain ykköskaudella eikä häntä kansanliikkeestä huolimatta saatu takaisin sarjaan, joka tasoltaan on nyt melkoisen surkea... varsinkin seksikohtaukset tyrmistyttävän väkinäistä ja teennäistä, jenny marina action oli niin niin kuumaa...


      • Ja mä en ymmärrä

        miten miltei kaikki pitää mansikka- tai suklaajäätelöstä, kun mä tykkään päärynästä ;)


    • jos pitäisi

      valita vain yksi, jossa yhdistyy kaikki em. ominaisuudet. Kitillä on tosi jees kroppa - ne rinnat!!!! (Ootteko nähnyt sen vanhoja leffoja/kuvia? Namm.) Marina oli tosi cool ja sexy ja ärsyttävän itsevarma ja kaunis. Tasha on ihana! Niin kaunis ja jotenki tosi magee. Shanea en oo ikinä himoinnut (liian poikamainen vartalo), mutta loppua kohden se "inhimillistyi" ja aloin tykätä siitä persoonana tosi paljon! Se onkin aika herkkis ja jotenki lutunen ja vietävissä. Sama Alicen kanssa - siitä en aluksi tykänyt yhtään. Se onkin oikeestaan aika hauska ja hyvä tyyppi.

      Jatkoa odottelen: edes sitä Farmia...

      • Hä?

        Tuleeks jatkoa tai mitä farmia odotellessa???

        Eiks jenkeissä ole jo aikaa sitten L-word kuopattu ja haudattu unohduksiin?
        Me täällä korpijunttila maassa tullaan vuosia perässä ja ihqutaan jostakin jonka reaali ajassa elävät maat on jo aikaa sitten nähny/kokenut!!!


      • täält ite:
        Hä? kirjoitti:

        Tuleeks jatkoa tai mitä farmia odotellessa???

        Eiks jenkeissä ole jo aikaa sitten L-word kuopattu ja haudattu unohduksiin?
        Me täällä korpijunttila maassa tullaan vuosia perässä ja ihqutaan jostakin jonka reaali ajassa elävät maat on jo aikaa sitten nähny/kokenut!!!

        http://www.imdb.com/title/tt1288495/news


      • Hä?
        täält ite: kirjoitti:

        http://www.imdb.com/title/tt1288495/news

        thanks linkistä, puss!

        Sellanen reality-sarja se farmi.Kuullostaa helkutin kiinnostavalta kyllä!Mut tääl korpijunttilassa se tulee sit jotain viiden vuoden päästä:(


      • väärä linkki.
        Hä? kirjoitti:

        thanks linkistä, puss!

        Sellanen reality-sarja se farmi.Kuullostaa helkutin kiinnostavalta kyllä!Mut tääl korpijunttilassa se tulee sit jotain viiden vuoden päästä:(

        Tässä oikee: http://www.imdb.com/title/tt1288495/

        Vaikka ei kai tota sitte tulekaan. Jossain puhuttiin jotain L Word-leffasta, mutta saa nähä. Kivahan se ois kuulla kuka tappo Jennyn. (Shane Shane Shane Shane)


      • Holmesitar
        väärä linkki. kirjoitti:

        Tässä oikee: http://www.imdb.com/title/tt1288495/

        Vaikka ei kai tota sitte tulekaan. Jossain puhuttiin jotain L Word-leffasta, mutta saa nähä. Kivahan se ois kuulla kuka tappo Jennyn. (Shane Shane Shane Shane)

        Ihan selvähän juttu se!Jenny teki itsarin!

        Näkeehän sen kuinka se tahallaan ärsyttää kaikkia, että kaikki olisi todennäköisiä tappajia.
        Jenny on katkera ja vihainen lesboystävilleen, kun sen suhde tuhoutui mieheensä rakastuessaan Marinaan joka vain leikki Jennyn kanssa ja muutkin suhteet ovat menneet pieleen, viimeisin Nikin temput Shanen kanssa oli lopullinen naula arkkuun .

        Niinpä se päätti kostaa vielä haudankin takaa niin, että kaikkia epäiltäisiin ja ne alkais epäilee myös toinen toisiaan, kun kukaan ei tiedä kuka sen teki.Niin näiden ystävysten suhteet toisiinsa tuhoutuu pikkuhiljaa, kun ne ei pysty luottamaan toisiinsa, vaan epäilys kalvaa!

        Oon ihan varma tästä, mutta sittenhän sen näkee toivottavasti.Tossa olis kyllä mielestäni kunnon lesbodraama-leffan ainekset!


      • niiiiin.
        Holmesitar kirjoitti:

        Ihan selvähän juttu se!Jenny teki itsarin!

        Näkeehän sen kuinka se tahallaan ärsyttää kaikkia, että kaikki olisi todennäköisiä tappajia.
        Jenny on katkera ja vihainen lesboystävilleen, kun sen suhde tuhoutui mieheensä rakastuessaan Marinaan joka vain leikki Jennyn kanssa ja muutkin suhteet ovat menneet pieleen, viimeisin Nikin temput Shanen kanssa oli lopullinen naula arkkuun .

        Niinpä se päätti kostaa vielä haudankin takaa niin, että kaikkia epäiltäisiin ja ne alkais epäilee myös toinen toisiaan, kun kukaan ei tiedä kuka sen teki.Niin näiden ystävysten suhteet toisiinsa tuhoutuu pikkuhiljaa, kun ne ei pysty luottamaan toisiinsa, vaan epäilys kalvaa!

        Oon ihan varma tästä, mutta sittenhän sen näkee toivottavasti.Tossa olis kyllä mielestäni kunnon lesbodraama-leffan ainekset!

        MItäköhän tässä lukee...

        "After being convicted of murder Jenny Schecter, Alice is incarcerated in California's Humboldt State Farm and Prison for Women."

        Eikös tuosta nyt käy ilmi se Jennyn murhaaja. Tai ainakin siitä syytetty.


      • tuomittu,
        niiiiin. kirjoitti:

        MItäköhän tässä lukee...

        "After being convicted of murder Jenny Schecter, Alice is incarcerated in California's Humboldt State Farm and Prison for Women."

        Eikös tuosta nyt käy ilmi se Jennyn murhaaja. Tai ainakin siitä syytetty.

        mutta mä oon kuitenkin varma ettei se sitä tehnyt.


      • alice hotis söpö
        tuomittu, kirjoitti:

        mutta mä oon kuitenkin varma ettei se sitä tehnyt.

        ikinä pystysi tekeen simmottist!!!!!!!!


      • 20+8

      • chabla
        20+8 kirjoitti:

        Oli ihan pakko katsoa tuo eka osa tuossa uutisessa mainitusta "The Real L Word"-tositv-sarjasta... :D Onko kukaan muu nähnyt sitä?

        Mä oon kattonu muutaman jakson jo netistä ja tykkään kyllä. Mielenkiintoista kattoo oikeeta meininkiä, vaikka varmasti sitäkin on käsikirjoitettu.. Ekassa jaksossa oli mielettömän hyvännäköinen se Whitneyn "hoito", eikä se Rosen naisystäväkään paha ole ;)

        http://www.sho.com/site/reallword/home.do

        Megavideosta löytyy ainakin noi kaikki jaksot.


    • ...

      Tietysti Bette, kaunis ja vahva, ja tietty olen aina ollut heikkona powersuitteihin ;)

      • roolihahmoista

        Hmm... Jos eläisin L-koodin maailmassa...

        Dylan oli melkoinen hottis, varsinkin aiemmalla vierailullaan. Hänessä kiehtoo tietynlainen feminiinisyyden ja maskuliinisuuden yhdistelmä. Nyt toisella vierailulla Dylanin charmi ei enää purrut minuun samalla tavalla.

        Bette on toinen suosikkini. Hänessä on hyvin paljon samoja piirteitä kuin minussa itsessäni, ja ihmisenä hän on ehdottomasti eniten tyyppiäni. Myös Betten tyyli ja ulkonäkö purevat. Bette on viehättänyt minua L-koodin ensihetkistä asti.

        Tina on mielestäni ihana, mutta hänen tapaisensa naiset eivät sytytä minua. Haluaisin hänet kuitenkin ystäväkseni. Myös Helenan voisin ottaa ystäväkseni. Hän on harmiton.

        Tashassa on paljon piirteitä, joista pidän. Häneen voisin ihastua, hänen kanssaan voisin seurustellakin. Hänestä kuitenkin puuttuu Betten tyylikkyys. Toistaalta hänessä on maskuliinisuutta, josta pidän.

        Marina oli aikoinaan kiehtova tyyppi, mutta ei seurustelukamaa. Jennyyn ja Shaneen en haluaisi koskaan edes törmätä, ja Alice ärsyttää minua.


    • shane looklike

      EI KETÄÄN!KOKO SARJA ON KAKKA.mun mielipide

    • _jem_

      Alice

      • Mellos

      • L-fani

    • Hups!

      Todellakin on L-koodi paras sarja. Aina vaan on pakko kattoa sitä. Shane on tosi seksikäs ja jotenkin ihana. Tinakin on sellainen huolehtivainen ja naisellinen, mutta pidän kovasti myös bettistä. Tosi nättejä kaikki ja hienot personaat! Vaikea valinta, jos saa vain yhden valitä.

      Löytyyköhän Suomesta vastaavanlaisia upeita naisia...?

    • Tina!!

      Alicen luonne, mutta Tinan ulkonäkö! Naiselliset naiset ovat ihanimpia! :)

      • breach_soul

        EI hertsyykkeri mun on jätettävä lesbolauma väliin, koska neloselta tulee Monica Bellucci... Joskus on pakko tulla vasta toiseksi! 2 4 = sex?


      • Naisellinen1
        breach_soul kirjoitti:

        EI hertsyykkeri mun on jätettävä lesbolauma väliin, koska neloselta tulee Monica Bellucci... Joskus on pakko tulla vasta toiseksi! 2 4 = sex?

        on aivan ihana, katson paljon mielummin monicaa kuin väkinäistä koodia, monica on muuten ollut myös lesborooleissa, joskin aika pienissä sellaisissa, hänet vois laittaa koodiin peuhaamaan vaikka Helenan kanssa niin johan koko sarja piristyisi :)


      • breach_soul
        breach_soul kirjoitti:

        EI hertsyykkeri mun on jätettävä lesbolauma väliin, koska neloselta tulee Monica Bellucci... Joskus on pakko tulla vasta toiseksi! 2 4 = sex?

        Pitää vielä näin jälkijunassa kommentoida tuota nelosen to-illan leffaa. Huhhuh. Olihan raina. Aivan liikaa ammuskelua, jopa lopputekstejä myöten. Ihan kipeetä teki. Taustamusiikkikin häiritsi. Monican osa oli minimaalinen. Pääosanäyttelijöiden välillä ei ollut havaittavissa kemiaa. Monica suuteli yllättävän maskuliinisesti, se pääsi yllättämään! Mieleenpainuvin kohta oli kuitenkin, kun Monica liukui tissiensä (siis omg!) kanssa vastanäyttelijänsä päälle... Pienen hetken olin tuntevani niiden painautuvan omiani vasten hehe... Tiedä sitten, mutta kummasti rupesi kihelmöimään. Ei sillä, etteikö AA:t olisi yhtä ihanat vasten ja suuhunotettavat. Se oli kuitenkin elokuva, jonka olisi voinut jättää väliin. Itse kun keskityn lähinnä ja mieluiten tositapahtumiin perustuviin sekä kuvitteellisiin draamoihin. Jep. Kait se Helena olisi sopivin Monicalle, olisikohan hyväkin hmm...


      • Naisellinen1
        breach_soul kirjoitti:

        Pitää vielä näin jälkijunassa kommentoida tuota nelosen to-illan leffaa. Huhhuh. Olihan raina. Aivan liikaa ammuskelua, jopa lopputekstejä myöten. Ihan kipeetä teki. Taustamusiikkikin häiritsi. Monican osa oli minimaalinen. Pääosanäyttelijöiden välillä ei ollut havaittavissa kemiaa. Monica suuteli yllättävän maskuliinisesti, se pääsi yllättämään! Mieleenpainuvin kohta oli kuitenkin, kun Monica liukui tissiensä (siis omg!) kanssa vastanäyttelijänsä päälle... Pienen hetken olin tuntevani niiden painautuvan omiani vasten hehe... Tiedä sitten, mutta kummasti rupesi kihelmöimään. Ei sillä, etteikö AA:t olisi yhtä ihanat vasten ja suuhunotettavat. Se oli kuitenkin elokuva, jonka olisi voinut jättää väliin. Itse kun keskityn lähinnä ja mieluiten tositapahtumiin perustuviin sekä kuvitteellisiin draamoihin. Jep. Kait se Helena olisi sopivin Monicalle, olisikohan hyväkin hmm...

        http://www.youtube.com/watch?v=sO8V8p4qdOk

        tuossa monica vähän suukottaa naista :P namia, vaikka hiukan hassu video kun sama suukko tulee moneen kertaan...

        ja aivan samaa mieltä siitä leffasta, kauhea pätkä, harmittaa monican puolesta kun on joutunut tuollaiseen hirvitykseen, mutta plussaa rintojen näkymisestä :) onneksi monica on esiintynyt laadukkaimmissakin pätkissä, harmi vaan kun suomen telkkarissa näytetään vaan tuollaista roskaa...


    • 15+11

      Kun täällä näköjään on sekä Alicen että Tinan ihailijoita, niin oletteko huomanneet, että kummankin hahmon näyttelijä on näytellyt lesboroolin myös elokuvissa? :)

    • 4+6

      Tina ja Dylan.

      Shane on ihan liian maskuliininen ja epäkypsä. Hahmo toistaa itseään. eikä kehity mihinkään suuntaan.

    • seksikästä kamaa

      ehdottomasti Moira/Max eli Daniela Sea. Hänen kauniita silmiään, kasvon piirteitä sekä urheilullista lookkia voisin tuijottaa vaikka 24/7. =) No, en nyt sentään, mut kyl hän silti erittäin sexy on.

      • ketä tietää?

        sin moira maxin parta iha oikee?se näyttää iha oikeelta!


      • 2+15
        ketä tietää? kirjoitti:

        sin moira maxin parta iha oikee?se näyttää iha oikeelta!

        No haloo, ei tietenkään ole oikea. Järkeäkin saa käyttää.


      • 5+1
        ketä tietää? kirjoitti:

        sin moira maxin parta iha oikee?se näyttää iha oikeelta!

        Ihme juttuja porukka miettii... Daniela Sea on ihan hyvä näyttelijä, mutta ei nyt sentään niin hyvä, että rooliaan varten parran voisi kasvattaa :D :D

        Kyllä nuo ammattimaskeeraajat osaa paljon ihmeellisempiäkin juttuja tehdä kuin parran naisnäyttelijälle, se nyt itseasiassa on varmaan helpoimmasta päästä...


      • karvat on kivoi
        5+1 kirjoitti:

        Ihme juttuja porukka miettii... Daniela Sea on ihan hyvä näyttelijä, mutta ei nyt sentään niin hyvä, että rooliaan varten parran voisi kasvattaa :D :D

        Kyllä nuo ammattimaskeeraajat osaa paljon ihmeellisempiäkin juttuja tehdä kuin parran naisnäyttelijälle, se nyt itseasiassa on varmaan helpoimmasta päästä...

        tekoparta näytää monesti tekoparralta,sitte se viä kiiltää karvan alta silleen ilkeesti mut mustakin maxin parta näytää oikeelta.


      • 15+15
        karvat on kivoi kirjoitti:

        tekoparta näytää monesti tekoparralta,sitte se viä kiiltää karvan alta silleen ilkeesti mut mustakin maxin parta näytää oikeelta.

        Näytti se ihan miten oikealta vaan, luulisi olevan itsestään selvää, ettei se ole.

        Ja yhtä hyvällä logiikalla voisi sanoa, että tekomustelmat ja muut ruhjeet näyttävät monesti feikeiltä, mutta silti televisiolle ja elokuville työskentelevät ammattimaskeeraajat saavat ne näyttämään ihan aidoilta.


    • En voi valita suosikkiani kahden naisen väliltä. Carmen ja Shane ovat kumpikin omalla tavallaan ihania ja hurmaavia. Carmen on naisellisen seksikäs ja kiihkeä, ja hänenlaiseensa ihmiseen voisin helposti ihastua tai rakastua. Sama tosin pätee Shaneen, joka taas on ihanan poikamainen ja vähän renttumainen, mutta silti niin ihana.

      • l-woman

        Ennen olisin vastannut Shane, mutta se aika on nyt ohi.
        Nyt sanon Helena tai Bette, molemmat ihanan tummaverisiä, elegantteja ja naisellisia :)
        Naisia minun makuuni


    • 4 + 19

      Mä menisin Tashan (paras kaveri matskua) kanssa iskemään keväällä Betten (älyttömän kuuma, mutta luonne liian rankka) mulle yhen illan jutuksi, Carmenin (seksikäs nainen, mutta ei tarpeeksi luonnetta) kesä heilaksi ja fallin in love with Alice (just so so so cute and funny but still sexy and hot) the rest of my life.

    • hiiohoijjj

      Dusty joka vieraili sarjassa ja sitten Tasha... Nammm!

    • tintintan

      Luulin jo hetken että olin yksin tämän kanssa, mutta Moira/Max nousi suosikiksi heti kun sarjaan ilmestyi.
      Vaukuttaa niin sympaattiselta ja rakastavalta hahmolta, että ihan sattuu. Pisti melkein vihaksi välillä miten epäreilua oltiin häntä kohtaan. Itse jos tuollaisen saisin pitäisin niin lujaa kiinni ettei pääsisi karkuun vaikka tahtoisikin.
      Plus tietenkin Daniela Sea on aivan upean näköinen ja se lempeä ääni! Ah.

      Tykästyin myöskin Helenaan ja Dylaniin. Mielestäni paras pari tällä vikalla tuotantokaudella.

    • <3

      • iha outo

        pyllis?


      • 10+6
        iha outo kirjoitti:

        pyllis?

        Ihan varma en ole, mutta eikös Phyllis ollutkin se Cybill Shepherdin esittämä hahmo?


      • bästa tittare
        iha outo kirjoitti:

        pyllis?

        Phyllis on se Betten esimies, Konnankoukkuja kahdelle -sarjassakin näytellyt Cybill Shepherd. Vaalea kuusikymppinen (ehkä vähän alle).

        Mikä tuotantokausi Subilta tulevissa jaksoissa on menossa? Olen ihan sekaisin kun kahdelta kanavalta pukkaa l-koodia...


      • ...
        bästa tittare kirjoitti:

        Phyllis on se Betten esimies, Konnankoukkuja kahdelle -sarjassakin näytellyt Cybill Shepherd. Vaalea kuusikymppinen (ehkä vähän alle).

        Mikä tuotantokausi Subilta tulevissa jaksoissa on menossa? Olen ihan sekaisin kun kahdelta kanavalta pukkaa l-koodia...

        kuudes ja viimeinen kausi menossa subilla..


      • maryStar95
        ... kirjoitti:

        kuudes ja viimeinen kausi menossa subilla..

        alice on ihana =)


      • Naisellinen1
        maryStar95 kirjoitti:

        alice on ihana =)

        menossa on viimeinen kausi, mun mielestä nämä kaksi viimeistä ovat lähinnä kiusallista katseltavaa...

        tässä vielä pikkuinen kooste jennyn ja marinan kuumasta suhteesta,
        http://www.youtube.com/watch?v=3Sei230X9i0
        tuossa on kaikkea sellaista aitoa intohimoa, polttavia katseita ja himoa mikä näistä uusista jaksoista puuttuu, ihan kuin uudet olisi tehty kieli poskessa, aikamoista katsojan aliarvioimista...

        jenny & marina forever


    • Schuster

      Marina on kuumin,
      Jenny haluisin olla,
      Bette on kaunein,
      Alice on sympaattisin.

    • themetalgirl

      Bette sekä Marina iskevät eniten, myös Tasha. Mmm...

    • ilovetoomuch

      Helppo....Carmen. Ei tarvii sanoo enempää, sen ku vaan sulkee silmät ja rupee uneksimaan. :)

    • 19+13

      Tasha, Lara ja Dylan on ehdottomasti kuumimmat, Alicen ja Shane ois mahtavia ystävinä ja jenny on ihan järkyttävä (siis roolihahmo kokonaisuutena) :p

    • jebsob

      ..Shane vie ykköspaikan ja toisena tulee Alice (:

    • theresha

      Kuumimmat ovat Carmen, Paige & Nikki!

    • amatzon

      shane/carmen tajuttoman seksikkäitä ........... bette ja tina myös helvetin sopiva pariiiiii............

    • carmen

    • koool

      Helena 🔥

    • judyis

      Shane! Ihastuin ensisilmäyksellä, niin seksikäs punktomboy ❤ on pitänyt pitkään katsoa tätä sarjaa ja tänään aloitin 😁

    • MarinaL

      Marina, törkeen kuuma!

    • Anonyymi

      Bette!hot

    • Anonyymi

      Bette tietty!!hot,hot

    • Anonyymi

      Marinan matkaan lähtisin vaikka heti.

      Bette on myös kuuma. Itse muistutan aika paljon Tinaa.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti Jacqueline Toboni
      ☺️

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe