Hei!
Ollaan lähdössä syksyllä reissuun Kaakkois-Aasia/Oseania -akselille ja ajateltiin ottaa meno-paluu Helsingistä Singaporeen, Kuala Lumpuriin tai Bangkokiin. Sieltä jatkettaisiin Indonesiaan ja Australiaan. Kannattaako jatkolennot varata ajoissa etukäteen Suomesta vai vasta paikan päältä tai Suomesta käsin vähän ennen lähtöä; mikä on kokemuksenne mukaan edullisin vaihtoehto?
Kiitos kovasti avusta!
Lennot etukäteen Suomesta vai paikal päältä?
4
687
Vastaukset
- ...
Jos tiedätte jo päivät milloin haluatte siirtyä paikasta toiseen niin etukäteen varaamalla säästää huomattavia summia. Omalla kohdalla yks matka oli edestakaisin 20e kun varasin puolta vuotta aikaisemmin, finskin ollessa myöhässä myöhästyin tietty taas omalta lennoltani ja hinta olikin siinä vaiheessa ~80e/suunta, eikä ollut kyse kuin Bkk-KL matkasta airasialla. pidemmillä matkoilla noi viimehetken 3-4kertaiset hinnat molempiin suuntiin alkaa nopeasti tuntumaan matkakassassa;)
Jos haluaa "edullista" ja helppoa niin Finskillä bangkokiin josta sitten jatkolentoja halppis yhtiöillä haluamaan sai paikkaan, paljon kalliimmalla pääsee vaikka KL vaihtamalla bangkokissa ja aikaa menee enemmän kuin itse ottamalla jatkolennon halvalla- bwbwbwb
En varsinaisesti vastaa aloittajan kysymykseen,mutta luettuani 2.7.2010 jätetyn viestin,ei voi kuin ihmetellä miten heikko on joidenkin 'kirjallinen esitystaito'. Ota tuosta nyt selkoa. Varsinkin kun tarvitsisi faktatietoa...
Ehdottaisin lentoa Hki_Bkk sekä päivän parin majoitusta siellä jolloin on hyvää aikaa varailla jatkolentoa.
esim AirAsia lentää suoraan ainakin ja Kuala Lumpuriin ja Balille.
- Hebe-78
Lennot kannattaa ehdottomasti ostaa etukäteen jos vaan on tarkat matkapäivät tiedossa. Halpalentoyhtiöthän toimii periaatteella "mitä aikasemmin varaat, sitä halvemmalla saat".
Suorat Hel-Bkk finnairilla esim: http://www.supersaver.fi/lennot
Bkk-Bali, Bali-Perth(aussi) ja samat takaisin esim: http://www.airasia.com/th/en/home.html
Välit Bkk-Bali-Perth-Bali-Bkk AirAsialla vilkaisin mielenkiinnosta netistä just,
syyskuun 28-lokakuun 28 ajalla. h: 620€.
Halvempi vaikka lennellä ensin Bkk:sta Kualaan ja siitä jatkaa Balille (säästö 20€ ;))
1 paikka lisää lomalle! h: 600€.
Varmasti huomattavasti halvemmalla netistä käsin.
Itse kokenut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279