Kira etsii sulhasta

Niina H

Kultainennoutaja Kira etsii sulhasta seuraavalle juoksulle. Kaikki potentiaaliset puhdasrotuiset isä ehdokkaat (myös paperittomat) voivat alustavasti laittaa s.postia osoitteeseen [email protected]

Sovitaan astutuksesta (maksuista yms.)! :)

Kira sijaitsee Oulaisissa, sulhanen voi myös olla kauempaa.

8

682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielenkiinnosta kys.

      Ja minkä takia Kirasi on sellainen kultainen, jota kannattaa jalostukseen käyttää? Tuloksia? Terveys? Luonne?

    • miks paperiton

      ilmeisesti vielä rekisteröimätön koska kelpuutat myös paperittomat. Eli et saa pentuja edes rekisteriin.

      • rotuinen

        Muistappa niina H,jos emällä tai ehkä tulevalla isällä ei ole papereita(rekisteröity),pennut luokitellaan sekarotuisiksi!!


      • vastuu kestää vuosia
        rotuinen kirjoitti:

        Muistappa niina H,jos emällä tai ehkä tulevalla isällä ei ole papereita(rekisteröity),pennut luokitellaan sekarotuisiksi!!

        ja pommittavat pentutehtailijaa 15 v kysymyksillään. Osaavat myös onkia yhteystiedot selville ja kirjoittelevat miellään lehtiin ym :)


      • Niina H
        vastuu kestää vuosia kirjoitti:

        ja pommittavat pentutehtailijaa 15 v kysymyksillään. Osaavat myös onkia yhteystiedot selville ja kirjoittelevat miellään lehtiin ym :)

        Onpas täällä varsin tyly ilmapiiri.

        Ensinnäkin en ole 15 vuotias pentutehtailija. Jos koirani luokitellaan paperittomana sekarotuiseksi asia sillä selvä. Mutta ei se muuta mitään. Minulle Kira on silti puhdas mutta vain paperiton.

        Siksi kirjoitin että käy myös paperittomat kultsit koska mielestäni näiden paperittomien koirien omistajia kohdellaan juuri näin tylysti kuten täälläkin. "Sehän on sitten serobi!"

        Kiralle löydetty sulhanen, kiitos kaikille palautteista mutta ei niin rakentavista kommenteista.

        Hyvää Kesän jatkoa!


      • Niina H
        Niina H kirjoitti:

        Onpas täällä varsin tyly ilmapiiri.

        Ensinnäkin en ole 15 vuotias pentutehtailija. Jos koirani luokitellaan paperittomana sekarotuiseksi asia sillä selvä. Mutta ei se muuta mitään. Minulle Kira on silti puhdas mutta vain paperiton.

        Siksi kirjoitin että käy myös paperittomat kultsit koska mielestäni näiden paperittomien koirien omistajia kohdellaan juuri näin tylysti kuten täälläkin. "Sehän on sitten serobi!"

        Kiralle löydetty sulhanen, kiitos kaikille palautteista mutta ei niin rakentavista kommenteista.

        Hyvää Kesän jatkoa!

        Niin ja jos Kirassa olisi jokin "vika". En lähtisi sillä pentuja tekemään. Kira on täysin eläinlääkärin tarkistama.


      • tarkastajax
        Niina H kirjoitti:

        Niin ja jos Kirassa olisi jokin "vika". En lähtisi sillä pentuja tekemään. Kira on täysin eläinlääkärin tarkistama.

        "Eläinlääkärin tarkastama" tarkoittaa, että hampaat on katsottu ja sydän ja keuhkot kuunneltu. Meidän koirakin oli kaikin puolin terve, niin eiäinlääkärin kuin meidänkin mielestä, kunnes se käytettiin virallisissa luustokuvauksissa. Lonkat oli D/D ja kyynärät 2/2. Minkäänlaisia oireita koirallamme ei vieläkään ole ollut, mutta jos teetäisimme sillä pennut, olisi hyvin todennäköistä, että pennut saisivat oireita.

        Eli pelkkä eläinlääkärin tarkistus ei kerro mitään esim. koiran luuston tilasta. Vaikka käyttäisittekin koiran röntgenissä, ette saa sille virallista lausuntoa, kun se ei ole rekisteröity. Silmäpeilauskin olisi syytä suorittaa, ja huom. se että eläinlääkäri katsoo koiran silmät esim. rokotuksen yhteydessä ei ole silmäpeilaus.

        Ystäväni otti pennun kultainennoutaja-labradorinnoutaja yhdistelmäsät. Molemmat vanhemmista olivat terveitä ja eläinlääkärin tarkastamia, mutta paperittomia, joten mitään virallisia lausuntoja ei tietenkään löytynyt. Ennekuin ystäväni koira oli ehtinyt täyttää kaksi, siltä piti leikata molemmat polvet perinnöllisen kasvuhäiriön vuoksi. Hintaa operaatioille tuli muutama tuhat euroa, eikä ystäväni ollut ottanut vakuutusta, kun koiran vanhemmat oli kerran täysin terveet ja mitään sairauksia ei pitänyt tulla.

        Hyvää kesänjatkoa sinullekin ja onnea pennutukseen, sillä sitä taidat todella tarvita!


      • _______
        Niina H kirjoitti:

        Onpas täällä varsin tyly ilmapiiri.

        Ensinnäkin en ole 15 vuotias pentutehtailija. Jos koirani luokitellaan paperittomana sekarotuiseksi asia sillä selvä. Mutta ei se muuta mitään. Minulle Kira on silti puhdas mutta vain paperiton.

        Siksi kirjoitin että käy myös paperittomat kultsit koska mielestäni näiden paperittomien koirien omistajia kohdellaan juuri näin tylysti kuten täälläkin. "Sehän on sitten serobi!"

        Kiralle löydetty sulhanen, kiitos kaikille palautteista mutta ei niin rakentavista kommenteista.

        Hyvää Kesän jatkoa!

        Syy tylyyteen.

        olen nyt pari tuntia lukenut näitä tän foorumin kultainennoutaja juttuja ja todennut, että monessa ketjussa hyökätään samalla tavalla. Mitä todennäköisemmin asialla on kasvattaja tai kasvattajat. Ja syy miksi itseään kasvattajaksi kutsuva hyökkää näin on se että sä viet "rahaa sen taskusta" teettämällä pennut omalla kultaisellanoutajallasi.Tää on ihan naurettavaa, kun joka ketjussa vouhotetaan, että paperiton kultainennoutaja ei ole kultainennoutaja vaan seropi. Mulla on paperillinen kultainennoutaja, jonka vanhemmilla on kovia meriittejä ja läpäläpä lää.. ihan sama mitä niillä on ja ihan yks pas**n hailee koko paperit. Se on minun koira, fiksu, terve,rakastava ja hyvännäköinen perheenjäsen. Muulla ei ole merkitystä. Nii, sit nää samat kasvattajat huutelee täällä pentutehtailijoista.. mikä kasvattaja sitten on, jos ei pentutehtailija? "moi mä oon kasvattaja, sain just 7 pentua ja ens kuussa tulee toinen pentue, pentu maksaa 1000e-1200e" jos toi ei oo bisnestä niin ei sit mikään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe