Kultainennoutaja Kira etsii sulhasta seuraavalle juoksulle. Kaikki potentiaaliset puhdasrotuiset isä ehdokkaat (myös paperittomat) voivat alustavasti laittaa s.postia osoitteeseen [email protected]
Sovitaan astutuksesta (maksuista yms.)! :)
Kira sijaitsee Oulaisissa, sulhanen voi myös olla kauempaa.
Kira etsii sulhasta
8
759
Vastaukset
- mielenkiinnosta kys.
Ja minkä takia Kirasi on sellainen kultainen, jota kannattaa jalostukseen käyttää? Tuloksia? Terveys? Luonne?
- miks paperiton
ilmeisesti vielä rekisteröimätön koska kelpuutat myös paperittomat. Eli et saa pentuja edes rekisteriin.
- rotuinen
Muistappa niina H,jos emällä tai ehkä tulevalla isällä ei ole papereita(rekisteröity),pennut luokitellaan sekarotuisiksi!!
- vastuu kestää vuosia
rotuinen kirjoitti:
Muistappa niina H,jos emällä tai ehkä tulevalla isällä ei ole papereita(rekisteröity),pennut luokitellaan sekarotuisiksi!!
ja pommittavat pentutehtailijaa 15 v kysymyksillään. Osaavat myös onkia yhteystiedot selville ja kirjoittelevat miellään lehtiin ym :)
- Niina H
vastuu kestää vuosia kirjoitti:
ja pommittavat pentutehtailijaa 15 v kysymyksillään. Osaavat myös onkia yhteystiedot selville ja kirjoittelevat miellään lehtiin ym :)
Onpas täällä varsin tyly ilmapiiri.
Ensinnäkin en ole 15 vuotias pentutehtailija. Jos koirani luokitellaan paperittomana sekarotuiseksi asia sillä selvä. Mutta ei se muuta mitään. Minulle Kira on silti puhdas mutta vain paperiton.
Siksi kirjoitin että käy myös paperittomat kultsit koska mielestäni näiden paperittomien koirien omistajia kohdellaan juuri näin tylysti kuten täälläkin. "Sehän on sitten serobi!"
Kiralle löydetty sulhanen, kiitos kaikille palautteista mutta ei niin rakentavista kommenteista.
Hyvää Kesän jatkoa! - Niina H
Niina H kirjoitti:
Ensinnäkin en ole 15 vuotias pentutehtailija. Jos koirani luokitellaan paperittomana sekarotuiseksi asia sillä selvä. Mutta ei se muuta mitään. Minulle Kira on silti puhdas mutta vain paperiton.
Siksi kirjoitin että käy myös paperittomat kultsit koska mielestäni näiden paperittomien koirien omistajia kohdellaan juuri näin tylysti kuten täälläkin. "Sehän on sitten serobi!"
Kiralle löydetty sulhanen, kiitos kaikille palautteista mutta ei niin rakentavista kommenteista.
Hyvää Kesän jatkoa!Niin ja jos Kirassa olisi jokin "vika". En lähtisi sillä pentuja tekemään. Kira on täysin eläinlääkärin tarkistama.
- tarkastajax
Niina H kirjoitti:
Niin ja jos Kirassa olisi jokin "vika". En lähtisi sillä pentuja tekemään. Kira on täysin eläinlääkärin tarkistama.
"Eläinlääkärin tarkastama" tarkoittaa, että hampaat on katsottu ja sydän ja keuhkot kuunneltu. Meidän koirakin oli kaikin puolin terve, niin eiäinlääkärin kuin meidänkin mielestä, kunnes se käytettiin virallisissa luustokuvauksissa. Lonkat oli D/D ja kyynärät 2/2. Minkäänlaisia oireita koirallamme ei vieläkään ole ollut, mutta jos teetäisimme sillä pennut, olisi hyvin todennäköistä, että pennut saisivat oireita.
Eli pelkkä eläinlääkärin tarkistus ei kerro mitään esim. koiran luuston tilasta. Vaikka käyttäisittekin koiran röntgenissä, ette saa sille virallista lausuntoa, kun se ei ole rekisteröity. Silmäpeilauskin olisi syytä suorittaa, ja huom. se että eläinlääkäri katsoo koiran silmät esim. rokotuksen yhteydessä ei ole silmäpeilaus.
Ystäväni otti pennun kultainennoutaja-labradorinnoutaja yhdistelmäsät. Molemmat vanhemmista olivat terveitä ja eläinlääkärin tarkastamia, mutta paperittomia, joten mitään virallisia lausuntoja ei tietenkään löytynyt. Ennekuin ystäväni koira oli ehtinyt täyttää kaksi, siltä piti leikata molemmat polvet perinnöllisen kasvuhäiriön vuoksi. Hintaa operaatioille tuli muutama tuhat euroa, eikä ystäväni ollut ottanut vakuutusta, kun koiran vanhemmat oli kerran täysin terveet ja mitään sairauksia ei pitänyt tulla.
Hyvää kesänjatkoa sinullekin ja onnea pennutukseen, sillä sitä taidat todella tarvita! - _______
Niina H kirjoitti:
Hyvää Kesän jatkoa!Syy tylyyteen.
olen nyt pari tuntia lukenut näitä tän foorumin kultainennoutaja juttuja ja todennut, että monessa ketjussa hyökätään samalla tavalla. Mitä todennäköisemmin asialla on kasvattaja tai kasvattajat. Ja syy miksi itseään kasvattajaksi kutsuva hyökkää näin on se että sä viet "rahaa sen taskusta" teettämällä pennut omalla kultaisellanoutajallasi.Tää on ihan naurettavaa, kun joka ketjussa vouhotetaan, että paperiton kultainennoutaja ei ole kultainennoutaja vaan seropi. Mulla on paperillinen kultainennoutaja, jonka vanhemmilla on kovia meriittejä ja läpäläpä lää.. ihan sama mitä niillä on ja ihan yks pas**n hailee koko paperit. Se on minun koira, fiksu, terve,rakastava ja hyvännäköinen perheenjäsen. Muulla ei ole merkitystä. Nii, sit nää samat kasvattajat huutelee täällä pentutehtailijoista.. mikä kasvattaja sitten on, jos ei pentutehtailija? "moi mä oon kasvattaja, sain just 7 pentua ja ens kuussa tulee toinen pentue, pentu maksaa 1000e-1200e" jos toi ei oo bisnestä niin ei sit mikään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2056468Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 962161
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3871256