Alkoholi on PASKAA!!!!

aisha94

Se haisee paskalta, se maistuu paskalta(näin oletan..)!
Se pistää aivot paskaks! Tuutte tyhmiks. Teette ittestänne nau-ret-ta-via!

36

3541

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saaaaaakkeli

      vedä lärvit ja sano toi uuestaa pentu

      • ooolbaaa

        herää


      • Anonyymi

        Ja jotkut on sekaisin selvin päin ?


    • aisha94

      Ja unohtu ekasta, että sama koskee tupakkaa. Aijaijaijai...se tappaa.....aijaijaijai.....se haisee...maistuu..pahalta.....saa koukkuun....on kallista.....alaikäsiltä laitonta...........saaaaaaakkkkeeli
      Kun osaa olla tyhmiä nuoria...(huoria)

      • cupcakekiller

        jep jep, mitä kivaa esittää kovista ryyppäämällä ja tupakoimalla ja sit on tosi ihkuu ku on kännis ja tulee krapula yms.


      • kjjkjjkjk

        ''aisha94'

        "Monen tytön kans te ootte nuollu kännis?"

        -Ei oo mun juttu:). Mulla on ollu mahdollisuuksia. En ole halunnut maistaa, hajusta päättelen... Tietokone ei ole mun poaras ystävä, mutta nautin kyllä. Valituksella en luule saavuttavani muuta kuin kait sen että joku provosoitunu MEITÄ nörteiks haukkuva tulee tänne kuin kaikkitietävä pelastaja. Ei ole vain yhtä elämäntapaa ja sun valitsemas ei ole terveellinen.. Alkoholijuomia on monia eri makuja...kalja haisee ehdottomasti paskalta, samoin kaikki kirkkaat yms. On monia mielipiteitä.


      • asdadsasdads
        kjjkjjkjk kirjoitti:

        ''aisha94'

        "Monen tytön kans te ootte nuollu kännis?"

        -Ei oo mun juttu:). Mulla on ollu mahdollisuuksia. En ole halunnut maistaa, hajusta päättelen... Tietokone ei ole mun poaras ystävä, mutta nautin kyllä. Valituksella en luule saavuttavani muuta kuin kait sen että joku provosoitunu MEITÄ nörteiks haukkuva tulee tänne kuin kaikkitietävä pelastaja. Ei ole vain yhtä elämäntapaa ja sun valitsemas ei ole terveellinen.. Alkoholijuomia on monia eri makuja...kalja haisee ehdottomasti paskalta, samoin kaikki kirkkaat yms. On monia mielipiteitä.

        ai ei oo sun juttu nuolla muijien kaa. NO, mikäs siinä jos ei kiinnosta. Hauskaa loppuelämää, luuseri.


      • se edellinen viesti
        asdadsasdads kirjoitti:

        ai ei oo sun juttu nuolla muijien kaa. NO, mikäs siinä jos ei kiinnosta. Hauskaa loppuelämää, luuseri.

        vielä kerran läpi;).

        Ei se voi olla noin monimutkasta, vai alkaako dokaaminen jo vaikuttaa??


    • asdff

      Samaa mieltä, heilukaa te teinit vaa kännissä ja pilatkaa elämänne, toivon mukaan tajuatte sitten vähän vanhempina ;)

      • ayary

        Vieläkö kaikki hyväntahdon lähettiläät jaksavat pauhata täällä näistä viinan kiroista? Suomessa on kuppia kallistettu aina eikä se ole porukasta mitään rapajuoppoja tehnyt...


      • XD
        ayary kirjoitti:

        Vieläkö kaikki hyväntahdon lähettiläät jaksavat pauhata täällä näistä viinan kiroista? Suomessa on kuppia kallistettu aina eikä se ole porukasta mitään rapajuoppoja tehnyt...

        Ai ei vai? ..


    • idn

      pitäs teiän valittaien ymmärtää että pitää pitää hauskaa niin kauan kun on nuori ja ei ole vielä tullut järkiinsä. Sit kun on joku 70wee nii ei sitt enää nuolla tyttöjen kaa kännissä ja sit voi olla tylsä ihan rauhassa ja koko elämys on menyt ohi ikusesti!

      • on siitä

        missä kunnossa olet sen viinan kittaamisen tuloksena 70-vuotiaana... Se vaikuttaa! 70 ei ajella paljoo autoakaan jos refleksit on menny, ja kaihi tullu..


      • fghjghjfgjfhjghf
        on siitä kirjoitti:

        missä kunnossa olet sen viinan kittaamisen tuloksena 70-vuotiaana... Se vaikuttaa! 70 ei ajella paljoo autoakaan jos refleksit on menny, ja kaihi tullu..

        Vittu te olette pässejä! Vittu kyllähän isä, äiti ja setänikin ovat nuorena alkoholia juoneet ja kyllä nykyäänkin ottavat saunakaljaa ja välillä käyvät baarissa ja silti ovat ihan hyvätuloisia ja järkeviä kansalaisia!


      • Isä, äiti ja setä
        fghjghjfgjfhjghf kirjoitti:

        Vittu te olette pässejä! Vittu kyllähän isä, äiti ja setänikin ovat nuorena alkoholia juoneet ja kyllä nykyäänkin ottavat saunakaljaa ja välillä käyvät baarissa ja silti ovat ihan hyvätuloisia ja järkeviä kansalaisia!

        ei olekkaan kovin vanhoja, vai? Että sinäänsä aika turha selitys.. Sitäpaitsi saunakalja on eri asia kun överiks vetäminen.


      • kkkkko
        Isä, äiti ja setä kirjoitti:

        ei olekkaan kovin vanhoja, vai? Että sinäänsä aika turha selitys.. Sitäpaitsi saunakalja on eri asia kun överiks vetäminen.

        no luuletsä et ne ei oo ikin vetäny muuta ku niitä saunakännejää ? toiseks, ei kaikki nuoret vedä överiks, ne jotka nii tekee on ajattelemattomia, mut ei se silti kerro niist mtn ihmisinä. kyllä mäki sellasia sanon typeriks pikkuteineiks mut ei toista voi arvostella jossei tunne. sä tuskin tunnet paljoa porukkaa kun et osaa ajatella et niil on muuki elämä ku ryypätä viikonloppuna. kyllähän noi jotaai 50v ihan hyvin on, ja hyvin pärjäävät. ei se tarkota että jokasesta tulee kaupan vieressä asuva spurgu, joka hakee teineille bisseä paria euroa vastaan. koittakaa tajuta et ihmiset on iha normaaleja vaikka ne joiski, ei jumalauta teiä ifioottien kanssa:D


      • egettaja
        kkkkko kirjoitti:

        no luuletsä et ne ei oo ikin vetäny muuta ku niitä saunakännejää ? toiseks, ei kaikki nuoret vedä överiks, ne jotka nii tekee on ajattelemattomia, mut ei se silti kerro niist mtn ihmisinä. kyllä mäki sellasia sanon typeriks pikkuteineiks mut ei toista voi arvostella jossei tunne. sä tuskin tunnet paljoa porukkaa kun et osaa ajatella et niil on muuki elämä ku ryypätä viikonloppuna. kyllähän noi jotaai 50v ihan hyvin on, ja hyvin pärjäävät. ei se tarkota että jokasesta tulee kaupan vieressä asuva spurgu, joka hakee teineille bisseä paria euroa vastaan. koittakaa tajuta et ihmiset on iha normaaleja vaikka ne joiski, ei jumalauta teiä ifioottien kanssa:D

        *Idioottien, kuten lauseessa "On idioottien hupia kännätä ennen aikuisuutta"


    • alkoholi on ok

      vaan sen väärinkäyttäjät ovat, mukaan lukien kaupungilla notkuvat natiaiset...

    • pissispoitsu<33333

      Ite en juo, koska se ei vaan kiinnosta. Pari kertaa on tullu vetästyy kunnon perseet, ja jälkeenpäin voin sanoa ettei se oo sen arvosta. aisha94 on kyllä yks vitun idiootti kun tuomitsee muiden juomisen vain koska itse ei juo. Yleensä jos lähetään porukalla juomaan nii oon ite selvänä siinä, joskus saatan parit pohjat ottaa. Mutta juominen tai polttaminen ei tee yhtään uskottavammaks tai aikuisemmaks

      • viestiäs

        Sinä siis....juot..?

        Tuomitsisin sen vaikka joisinkin!


    • 16327745856970

      "Kansanterveydellinen merkitys: Suomessa alkoholin käytöstä johtuvia kuolemia on vuosittain n. 3000 ja alkoholiin liittyviä tapaturma- ja väkivaltakuolemia on n. 1000 (tilastot vuosilta 2003-2007). Alkoholisyyt ovat olleet vuodesta 2005 työikäisten (15-64 -vuotiaiden) yleisin kuolemansyy. (Päihdetilastollinen vuosikirja 2009, 20, 104.) Alkoholi aiheuttaa onnettomuus-, väkivalta-, terveys- ja sosiaalikustannuksia ja -haittoja."

    • NIIIIIHH

      On jokaisen oma asia, mitä valintoja elämässään tekee, eikä mun mielestä niiden perusteella toisia lähdetä haukkumaan naurettaviksi tai miksikään muuksikaan. Se kertoo vaan siitä, että allekirjoittanut on itse vielä lapsi, ainakin mieleltään.

      Omaa mieltään saa olla ja mielipiteensä kertoa. Mutta eihän keskustelussa pitäisi lähteä ketään haukkumaan tai laukoa mitään henkilökohtaisuuksia. Se on asiatonta, kypsymätöntä ja lapsellista.

      Käytän alkoholia, olen 18 vuotta ja mielestäni se on okei. Alaikäisillä käyttö voisi olla hillitympää (sitähän ei voi millään kielloin kokonaan estää kuitenkaan). Eivät läheskään kaikki aikuisetkaan osaa kontrolloida omaa juomistaan, mutta varmasti osalle kasvaa se järkikin päähän ajan kanssa. Esimerkiksi itse olen oppinut juomaan harvemmin ja paremmin, vetämättä övereitä, vaikka selvästi humalaan itseni joisinkin. Kyllä sitä alkoholiakin opitaan käyttämään omien kokeilujen kautta ja siitä saa nauttia.

      Ihan naurettavaa lähteä kärjistelemään asioita, joista itsellä ei ole minkäänlaista käsitystä. Lähdenkö mä selittämään jostain huumeidenkäyttäjistäkään tai tuomitsenko ne naurettaviksi - en, koska se yleistää ja en voi koskaan tietää, minkälaisia ihmisiä ne huumeidenkäyttäjät ovat. Kaikista ihmisryhmistä löytyy hyviä ja huonoja tyyppejä, käytettiinpä sitten alkoholia, huumeita, suklaata, salaattia tai vaikka Activiaa. Mutta mä en niistä ihmisistä mitään tiedä, joten pidän pääni kiinni enkä lähde laukomaan mitään typeryyksiä.

      Ei se hauskanpito alkoholilla kovin kamalaa voi olla, jos niin moni sitä kuitenkin tekee. Sen mä olen huomannut, että melkein jokainen, jolla on absoluuttinen kanta päihteisiin, pitää niiden käyttäjiä vain sellaisina, jotka yrittävät esittää kovaa. Asia ei kyllä ole näin, vaan se voi oikeasti olla hauskaa ja kivaa ajanvietettä. Itse kokeilemalla kivojen kavereiden kanssa se selviää. Pelkkää kapeakatseisuutta tuollaiset mielipiteet, ei osata ajatella laajasti ja monipuolisesti. Se ehkä kertoo jotakin siitä älykkyysosamäärästäkin, osataanko ajatella asioita myös toisten kannalta? Ja ehkä myös tuijotetaan pelkkää omaa napaa?

      Alkoholi on paskan makuista? Allekirjoittanuthan on käynyt maistamassa kaikkia maailmassa olevia alkoholijuomia ja voi sanoa tämän? Eipä taida olla mitään käsitystä sitten siitäkään, kuinka laaja valikoima erimakuisia alkoholijuomia on, varustettuina vielä eri prosenttimäärillä. Mitä vahvemmaksi menee, yleensä sen huonomman makuista - tääkin vaan mun oma, henkilökohtainen mielipiteeni. Lonkerot, siiderit ja lantratut, laimeahkot drinkit ovat hyviä.

      • melkeen

        sivistyneesti kirjoitettu viesti...

        En ole tainnut varsinaisesti mennä henkilökohtaisuuksiin, vai? Yleistäminen ei ole sitä.. Mutta sinä menit, "älykkyysosamäärä". Lapsi ja lapsi, onko joku 17 vuotias jotenkin aikuinen? Ei virallisesti lapsi, mutta....
        Tarkoitan, että vaikken ole asiaa tuonut esille, kantani koskee pääasiassa alaikäisten juomista, ja tietysti liikaa juovia kaksikymppisiäkin jne. Nykyinen alkoholinkäyttö on kypsymätöntä..

        Alaikäisillä hillitympää? Toi on oikeen kannatonta! Eli et sano oikeen mitään, juo ne kuitenkin, ihan sama...
        Minkä takia pitäisi saada se järki päähän monen vuoden dokaamisen jälkeen? Se suurin vahikohan siinä on jo tavallaan tapahtunut.

        "Esimerkiksi itse olen oppinut juomaan harvemmin ja paremmin, vetämättä övereitä, vaikka selvästi humalaan itseni joisinkin. Kyllä sitä alkoholiakin opitaan käyttämään omien kokeilujen kautta ja siitä saa nauttia."

        Nämä lauseet kertovat paljon... Hyvin paljon. Mikä on överit?!?!? Siis sulle? Sairaalaan kun mennään vai?

        Omia kokeiluja vai omat muutaman vuoden elintavat, jonka jälkeen osa ajattelee, että elämässä on muutakin ja elämä ei lopu kun täyttää 24.

        Huumeiden käyttö on eri asia. Alkoholikin aiheuttaa riippuvuutta, sekä fyysistä että psyykkistä (nuorilla pääasiassa psyykkistä) riippuvuutta, mutta huumeen ovat silti enemmän sairaudenomainen riippuvuus.

        Kaikista ihmisistä löytyy hyviä ja huonoja tyyppejä? Jaa.. Hyvät ja pahat..joo.

        En tosiaan luule että ne yrittävät esittää kovaa. en ihan niin mustavalkoisesti ajttele, kyllä mä tiedän sen vaikutukset .. kaikkeen. Ja teidän ongelmistahan tässä puhutaan..
        Alkoholihan ei muuta makua noin vaan nimen mukaan....eli siis..kirjaimellisesti, olisit varmaan samaa mieltä, ja sairaalamatka oisi edessä.


    • dfhgdfhgdfhgfhdfg

      Myös elämä tappaa. Mietipä sitä ja tee itsari, muuten elät eli kuolet.

    • jesppss

      voidaa vetää vaik kännit tän kunniaks

      • Anonyymi

        Viepäs hautuumaalle huomenna kynttilä niin saat saastaset syntisi anteeksi!


    • paskaa5

      PASKAA MITÄ PASKAA PAREMPI KUN EI JUO TOLLASTA LITKU PASKAA

    • herää pelle

      Aloittajalle!

      Voi nyt helvetti sentään.. Itse oon 15-v yläastelainen, ja tässä saa kyllä kokoajan kuulla samanikäisten kännitarinoita, jotka varmasti kaduttavat näitä kyseisiä alkoholistien alkuja myöhemmin, mutta onko se sun elämästä sitten jotenkin pois jos joku muu "pilaa" elämäänsä?

      Jos et itse ole kokeillut, niin miksi vitussa tulet tänne pätemään? Suurimmalla osalla ihmisistä päätavoite ei ole känni, vaan pieni hiprakka, ja hauska fiilis kavereiden seurassa! Ja sun on turha päteä myöskin alkoholin mausta, kun et itse ole edes ikinä maistanut.

      Hirvittävää yleistystä.. Kaikki suomalaiset nuoret jotka alkomahoolia käyttävät, eivät ole joka viikonloppu kännissä ympäri kaupunkia.

    • tosion:)

      'aisha94'' ja ''cupcakekiller" ovat todellisuudessa sama 40v neitsyt nörtti joka haluaisi vetää kännit, mutta kun ei vaan oo pokkaa siihen kun pelkää että saa sieltä baarista vielä jotain tyttö basilleja :)

    • ekakanjaNistiSuomes

      kannabis on paskaa, hidastaa, ei jaksa ees enempää kirjottaa ku niin vitun jälkipaukuis eilisestä

    • Juokaa muumilimsaa

      Mitä jännää on oikeasti vaan riehua kännissä kaupungilla?
      Jonneissakin sama homma, jos ei saa kaljaa, niin sitten energia juomaa ja kylille örveltämään.

      Energia juoma on samaa kuin limsa, paitsi että energia juomissa on myrkkyä.
      Minä säälisin jonneja ellei ne olisi sellaisia idiootteja, kun ne joutuvat juomaan sellaista.

      Maistoin energia juomaa ja se maistui paskalta, onneksi sillä muuten minusta olisi voinut tulla jokin lusmu.

      Nyt todennäköisesti tätä kommenttia vihataan, kun sanon mielipiteeni, niin jonnet ja muut laittavat miinusta, koska ES on hyvää.
      Ei se haittaa sillä olen vain tyytyväinen kun saan teidät suuttumaan niin helposta.

    • siinä lukemista

      hikipedia.info/wiki/Alkoholi

    • Lysergi

      On aivan totta että alkoholi on ala-arvoista liuotinta jonka vaikutukset sekä haittavaikutukset ovat kehnommasta päästä. Likaiselta ja sekavalta tuntuva humala, aiheuttaa nauseaa, heikentää sisäelinten ja NMDA-järjestelmän toimintaa, vieroitusoireet seuraavana aamuna (eli krapula), joka johtuu asetaldehydin ja muiden myrkyllisten metaboliittien kertymisestä kehoon, jne...
      Ainoa syy miksi se on nykypäivänäkin yhteiskuntamme yleisenä riesana on se, ettei sitä vuosituhansien käytön jälkeen voi vaan kitkeä pois. (Se myös tuottaa rahaa)
      Jos haluatte kokea oikeasti järkeviä ja kiinnostavia päihtymystiloja niin kannattaa hakeutua eräiden muiden (haitattomampien) kemikaalien puoleen. Valitettavasti vain sattuvat olemaan "huumeita", termi jota monet psykoaktiiviset aineet eivät ansaitsisi, kun vertaa siihen millainen huume etanoli on. Valtio ei vain pysty rahastamaan niillä eikä muutenkaan halua suoda kansalle haitattomampia päihteitä, sehän kun vähentäisi ongelmaisista ihmisistä sammottua rahamäärää!

    • miettikää sitä.

      Vuonna 1893 New Yorkin
      filharmonikot kantaesittivät Anton Seidlin johdolla Antonín Dvořákin yhdeksännen sinfonian, Uudesta
      maailmasta, mikä auttoi orkesteria
      kohottamaan kansainvälistä
      profiiliaan.

    • Alkoholi todellaki o perseestä, se kuule tuhoaa monie perhesuhteet ja muuta pientä. Heti ku mennee vähäki joku perseellee nii veetää perskännit, ja taas ja taas... En suosittele. Mie oon nähny mitä alkoholi tekkee ihmisele, mulla oli isomummi neljä vuotta sairaalassa ku se oli juoppo, vittu neljä vuotta! Mie tiän ettei tää välttis aiheesee liity, mut oikeesti, tahottako lojua sairaalasa letkuisa vanhoina iha vaa alkoholiln takia. Hauskaa voi pitää ilma juomistaki. Vittu yhtee vällii mie e paljoa nähny mun kummia ku se sulhasella oli/on alkoholi ongelma ja se oli lyöny mun kummia pullola, se oli riehunu pihallaki. Ei alkoholista saa ku huonot välit ja karseen olon. Mun ukkiki o kokopäivä juoppo, se o aina humalassa, ei oo kovin kivvaa ku äijä rymistellee pitki taloa ja kiroaa ku ei löyä jottai. Ihme ku se ei oo vielä ojjaa ajanu! Jos iha välttis saaha huonon terveye nii siitä vaa, EI KIINNOSTA! VITTU OMA VIKANNA KU KÖMMITTÄ TOINE JALKA HAUASA!!! TAPATTAKKAA ITTENÄ VAA.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe