Jostain syystä tässä koneella ei toimi s24 chat, siis oon koettanut ie8 ja mozillaa , päästää sivulle mutta lataa pitkään ja mitään ei tapahdu, missä vika? Entisessä koneessa toimi hienosti, mutta tässä koneessa ei toimi vaikka on hyvä kone ja welhon laajakaista, olisikohan asetuksissa vika tai jotain, kukapas osais neuvoa mites sen saa toimii?
Miksi s24 chat ei toimi mozillalla?
DingDong111
6
681
Vastaukset
- nii'i
käytössäsi on varmaankin f-secure ja se taitaa olla syypää tähän
- ihme juttu
samaa onglemaa täälläkin! Uus kone,käyttis uus windows7 ja F-secure...eikä explorerillakaan toimi cätti,kuin silloin tällöin
- DingDong111
jos niitä' asetuksia lieventää?
- helppixiä
DingDong111 kirjoitti:
jos niitä' asetuksia lieventää?
mutta miten??? neuvokaa nyt tyhmää.
en saa s24 chatteja toimimaan - piia perhonen
Ei sitä virusturvaa jonku sätin vuoksi kannata alkaa vaihtaa. Kyllä sinne huoneeseen pääsee, ku yrittää pari kertaa... tai siis useammin.
Pääsen chatin huoneeseen,mutta kirjoittaminen ei toimi,mistähän johtuu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681