Ei taida tuntea omia pykäliä ja säännöksiään...Portilla on koirien kieltomerkki mutta se ei ole laillinen tai pätevä!Kaksi kertaa viikossa käyn vaimovainajani noutajan kanssa hänen haudallaan ja sitä ette voi tauluillanne kieltää ja tiedätte sen itsekin mutta kusetatte veronmaksajianne!Tämä nyt tidoksi kaikille,että evlut seurakuntien mailla SAA kävellä koiran kanssa joka puolella Suomea!!!Koira on Luojan luoma siinä kuin ihminenkin ja ei häpäise olemuksellaan vainajia.Jos paskoo niin tietysti se on siivottava.Vaadin raision seurakuntaa poistamaan kyltin koska se on harhaanjohtava!Muuten vien asian maalliseen oikeuteen jota teidänkin on toteltava!
Raision srk
3
375
Vastaukset
- Koira Kaurista
Hautausmaa ei ole tarkoitetu kusemiseen ja paskantamiseen. Voit sitoa koiran portin lähelle. Niin teen minä ja muut. Raision hautuumaalla muutama punaisen pyörän omistava nainen pyöräilee hautausmaalla.
on se ny merkillist ett oikke kiälletä,,ei voi olla,,,,,,munst o hiano,ett sä käyt koiran kans siäll....
laitasiva vähä suuremma reunakukkase hoirost maksetuill hauroill,ova nii piäni,ett suurennusklasillakka ei oikke niit erot....- ei äyrejä srk:lle
Seurakunnan istuttamat kukat joo ja KALLIITA....!"Koira kaurista"voi hyvin sitoa rakkinsa portinpieleen jos ei sen vertaa ole koulutettu,että osaa tehdä tarpeensa tien pientareelle....En minä oikeasti koiraani hautuumaalle veisi vaikka tuossa alussa kirjoittelinkin kun satuin lukemaan faktaa jossa kerrottiin,ettei nämä kieltomerkit ole ihan virallisia ja niitä ei tarvitse noudattaa....Vaan jos pyörällä joku vastaan tulee niin nurin potkaisen oli sitten mamma tahi nuorempi henkilö...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532617
- 1971890
- 701667
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91351- 721031
- 811020
- 95999
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190924- 67901