Nintendogsissa pentuja?

AnnyMary

10

723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ei ei

Ei voi saada pentuja, ne koirat on itse pentuja niissä peleissä ja eivät ikäänny. Kaikki videot pentujen saamisesta yms on tökeröä huijausta.

• jotain tähän

Se että koirat on erikokoa on tehty actionreplaylla, tai jollain muulla vehkeellä, sen avulla saa peliä muunneltua hieman ja tehtyä koirasta joko tosi pienen tai sitten tosi ison.

• Reikka-Sakura

Olen kuullut että jossakin Japanilaisessa Nintendogsissa voi saada pentuja...Tämä on vai huhu peräistä tietoa...Mutta se VOI pitää paikkaansa.

• 8+12= 20

Tarkoitat varmaan shiba versiota? Huhu ei pirä paikkaansa ;) se shiba versio on itseasiassa täysin sama kuin lapukka versio, siksi vaan muutettiin pelin nimi lapukkaversioksi kun nintendolla ajateltiin, että muissa maissa kuin japanissa lapukka on suositumpi rotu kuin shiba. Näin ollen lapukka versiona myisi enemmän kuin se shiba, mutta siis täysin samoja ovat ;)

• Sasu-

Pelissä ei voi saada pentuja, koska koirat ovat itse pentuja. Eikä ne siitä ikäänny.
      Se on vain huijausta johon moni nähtävsti uskoo. En usko siihen itse, koska koirat itse on pentuja pelissä. (:

• Epätoivoinen

Ömm.. Tossa ylhäällä toi video.. Miten se on sitten saanut pennun jos koko pelissä ei ollenkaan voi saada?? Itse aion ainakin kokeilla tuota

• 20+2

Koodivempeleellä muuttanut koiran kokoa

• nintendogs fani !

en ole varma , mutta täällä joskus kerrottiin että nintendogsissa saisi pentuja kun antaisi pelkästään maitoa ja sitä purkkiruokaa , kahden viikon ajan ja sitten pitäisi olla kaksi samanrotuista koiraa mutta ne pitäisi tietenkin olla tyttö ja poika 8)
      toi oli sitten HUHU , joten se ei ole oma keksimäni yms. ! Voisi nyt kokeilla tuota (8

• lovenintendoxd
    • ~Nenya

Onnistuuko pentujuttu ilman koodeja mäyrisversiolla??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      52
      5300
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      81
      3920
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      325
      2305
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      1932
    5. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      117
      1798
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      56
      1382
    7. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      95
      1290
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      70
      1232
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1197
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      295
      1172
    Aihe