Osaisiko joku neuvoa paikan Italiasta, esim. Roomasta, jossa saisi teetettyä itselleen pikkuletit (ihan vaan omista hiuksista)? Olemme lähdössä reissuun autolla ympäri Eurooppaa ja Italiasta sellaiset olisi kivat tuliaiset. Kierrämme Italiassa ainakin Roomassa, Napolissa, Pisassa ja Venetsiassa, eli jos joku tietäisi noista kaupungeista jonkun paikan tai olisi vaikka jossain torilla nähnyt jonkun letittäjän?
Olin itse jo viime vuonna Roomassa, mutta silloin en ainakaan nähnyt siellä mitään letityspaikkaa, tosin en silloin aktiivisesti sellaista etsinytkään.
Pikkuletit Roomasta?
4
349
Vastaukset
- Italian matkalainen
Tämä olisi tarpeellinen tieto itsellenikin. Olisi kiva jos joku pystyisi autttamaan, mekin olemme lähdössä sinnepäin lomailemaan ja tytär tahtoisi letit päähänsä.
Olen kuullu että Roomassa löytyy ainakin sellasia paljon, jotka tekee pari koristelettiä, joissa on nauhoja. Mutta koko pään pikkuletittäjiä en tiedä.. Toivottavasti löytyy! :)
- roomatar1
Roomassa (Centocellen alueella) Giulia ja Katia tekee ihania letityksià ja rastoja edullisin hinnoin.
Yhteydenotot: [email protected]
http://www.treccineedreadlocks.com
"Treccine Dreadlocks Cornrows"-sivu lòytyy myòs facebookista. (runsaasti kuvia letityksistà) - Hil-Ma
Kiitos vastauksista!
Mutta olisikohan vielä muitakin vaihtoehtoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467605
- 334193
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons602534- 542388
- 512358
- 402329
- 162276