Osaisiko joku neuvoa paikan Italiasta, esim. Roomasta, jossa saisi teetettyä itselleen pikkuletit (ihan vaan omista hiuksista)? Olemme lähdössä reissuun autolla ympäri Eurooppaa ja Italiasta sellaiset olisi kivat tuliaiset. Kierrämme Italiassa ainakin Roomassa, Napolissa, Pisassa ja Venetsiassa, eli jos joku tietäisi noista kaupungeista jonkun paikan tai olisi vaikka jossain torilla nähnyt jonkun letittäjän?
Olin itse jo viime vuonna Roomassa, mutta silloin en ainakaan nähnyt siellä mitään letityspaikkaa, tosin en silloin aktiivisesti sellaista etsinytkään.
Pikkuletit Roomasta?
4
355
Vastaukset
- Italian matkalainen
Tämä olisi tarpeellinen tieto itsellenikin. Olisi kiva jos joku pystyisi autttamaan, mekin olemme lähdössä sinnepäin lomailemaan ja tytär tahtoisi letit päähänsä.
Olen kuullu että Roomassa löytyy ainakin sellasia paljon, jotka tekee pari koristelettiä, joissa on nauhoja. Mutta koko pään pikkuletittäjiä en tiedä.. Toivottavasti löytyy! :)
- roomatar1
Roomassa (Centocellen alueella) Giulia ja Katia tekee ihania letityksià ja rastoja edullisin hinnoin.
Yhteydenotot: [email protected]
http://www.treccineedreadlocks.com
"Treccine Dreadlocks Cornrows"-sivu lòytyy myòs facebookista. (runsaasti kuvia letityksistà) - Hil-Ma
Kiitos vastauksista!
Mutta olisikohan vielä muitakin vaihtoehtoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344502Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752934- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451747- 781419
- 211251
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831222PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874