Eli olen opiskelija ja olen pitkään haaveillut omasta Kleinspitzistä. Ainoa asia mikä mietityttää on se, että asun kerrostalossa. Haluaisinkin nyt mahdollisimman paljon kokemuksia kyseisen rodun omistajilta, vaikka nyt et asuisikaan juuri kerrostalossa niin olisi kiva kuulla vähän kokemuksia pentusi kanssa elämisestä! Vastatkaa pliiiiiis!! :)
Kleinspitz kerrostaloon?
1
612
Vastaukset
- veerusca
Minulla itselläni 7kk kleiniuros. Niiin jääräpää tapaus kun olla vaan voi. Rotu tosi kiltti ja ystävällinen. Turkki näyttävyydestään huolimatta helppo hoitoinen. Herkkähaukkuisuutta esiintyy rodussa,koska se on alunperin jalostettu vahtikoiraksi. Ihan pienestä asti täytyy komentaa, ettei saa haukkua, koska muuten siitä muodostuu varsinainen ONGELMA. Välillä meinaa mennä hermot tämän jääräpään kanssa, mutta rotua en vaihtaisi enää mistään hinnasta! Toivottavasti auttoi edes vähän :)
Ai niin ja kyllä tämä sopii kerrostalokoiraksi, kunhan vain opettaa ettei saa turhaan haukkua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713548
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851578Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?60862Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk93816- 62765