Hei,
tietäiskö kukaan millaisia juhlatiloja Orimattilassa on vuokrattavana, ja mistä niitä kannattaisi kysellä?
Olen menossa ensi kesänä (2011) naimisiin ja minun pitäisi löytää hyvä ja kiva juhlapaikka Orimattilasta n.20 hengelle.
Entä onko pitopalveluita joita suosittelisitte, entä minkä hintaisia pitopalvelut ovat Orimattilassa?
Olen siis penkotun netin läpi jo, haluaisin teidän mielipiteenne siitä mikä on hyvä ja mikä ei:)
Kiitos avusta kaikille jotka vaivaidutte vastaamaan!:)
HÄÄT
4
3831
Vastaukset
- iibe
Työosoite:
Kahvila kehräämö
Pakaantie 1 a
Sisäänkäynti A2
2. Kerros
16300 Orimattila
Avoinna:
Arkisin: ma-pe 9-17
Viikonloppuisin: la 10-15
Yhteystiedot:
Yhteyshenkilö: Tero Hatamaa
Tuolla on ainakin TODELLA hyvät ruoat, ja annokset/hlö reilun kokoisia =ruokaa varmasti riittävästi!!! Useamman olen kuullut kehuvan hyväksi, oman kokemuksen lisäksi... olen ollut useammilla kemuilla, jossa ko. pitopalvelun ruoat.
Kehräämöllä on useitakin tiloja, joita voi vuokrata, kts. www.kehraamo.fi ja itse olen ollut häissä:
Niemisten maamiesseurantalo
eurantalo ja rantasauna kauniin Kylänjärven rannalla Järvikylässä
os. Luhtikyläntie 572.
Juhlatila sekä näyttämö pöytäpaikoin 120 hengelle. Keittiössä mm. sähköliesi, kylmätilat ja mikro.
Puulämmityksen takia ei vuokrausta sydäntalvisin.
Astiastot 100 hengelle ja pöytäliinat vuokrattavissa erikseen.
Vuokraamme myös hyvin varusteltua rantasaunaa keväästä syksyyn. Sopiva max. 15 hlölle.
Kysy lisää vuokrauksista puh. 778 2227, 040-8449487/Eerola tai
778 2247, 050-3026947/Hoikkanen
paikka oli ihan kiva ja järvikin siinä vieressä ja keskustaankin matkaa vajaa 6km!- paikkoja
20-henkilön juhliin noi on ihan hyvät vinkit. Mss-talolle voi kutsua vähän enemmänkin. Oma vaivansa tilan koristelussa yms. Kehräämöltä voi tilata hienommat menuut. Ihan millaset on viilikset ja budjetti.
- HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄT
SOPII KALTAISELLESI OIKEIN HYVIN.
- Pennala
Pennalan seurantalo viihtyisä ja edullinen paikka. Suosittelen! Katso Pennalan kotisivuilta tarkemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2603259Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201809Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.231473Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1381332- 811314
- 1041278
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531082Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581055- 1371018
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717977