Ongelmani on tälläinen..
Omistan tele finlandin prepaid liittymän.
ostin kaverilta puhelimen (Nokia N70 ja kun pistän kortin sisään niin pin koodin laitettua puhelin alkaa herjaamaan korttia ja sanoo että "SIM-kortti ei kelpaa"
Muissa puhelimissa kortti toimii..
Siskollani on myös samanlainen prepaid liittymä ja hänen korttinsa toimii moitteetta tuossa puhelimessa..
Missä vika?
kiitos.
Hei!
5
574
Vastaukset
- -
olet päässyt nettiin asti niin voisit samalla googlettaa...
- sss...,
Jos olisin vastauksen löytänyt niin en kai olisi tänne postannut kysymystä?
ole hiljaa jos et osaa auttaa.:)
kyllä etsin googlesta - sim lukittu
sss..., kirjoitti:
Jos olisin vastauksen löytänyt niin en kai olisi tänne postannut kysymystä?
ole hiljaa jos et osaa auttaa.:)
kyllä etsin googlestajonkin operaattorin sim-lukittu, eli ei käy kuin ko. operaattorin kortti?
- simsimsim
sim lukittu kirjoitti:
jonkin operaattorin sim-lukittu, eli ei käy kuin ko. operaattorin kortti?
Aivan, jos systerin sim-kortti on saman operaattorin, mihin puhelin aluperin olisi ollut kytkettynä kelpaa ko.puhelimeen.
Onko ko. puhelimesta poistettu kaikki "vanha tieto", joka saattaisi aiheuttaa hämminkiä?
Alkuperäisasetukset, jotka puhelimessa oli ennen ensimmäisen omistajan asetuksia, tulisi palauttaa.
Jos puhelin ollut kytkylaite, tulisi siihen saada purkukoodi edellyttäen, että sopimus on mennyt umpeen. Sen jälkeen pitäisi SIM-kortin kuin SIM-kortin käydä laitteeseen. - sssfsss
simsimsim kirjoitti:
Aivan, jos systerin sim-kortti on saman operaattorin, mihin puhelin aluperin olisi ollut kytkettynä kelpaa ko.puhelimeen.
Onko ko. puhelimesta poistettu kaikki "vanha tieto", joka saattaisi aiheuttaa hämminkiä?
Alkuperäisasetukset, jotka puhelimessa oli ennen ensimmäisen omistajan asetuksia, tulisi palauttaa.
Jos puhelin ollut kytkylaite, tulisi siihen saada purkukoodi edellyttäen, että sopimus on mennyt umpeen. Sen jälkeen pitäisi SIM-kortin kuin SIM-kortin käydä laitteeseen.kuinka nuo alkuperäisasetukset voi palauttaa? pystyykö tehä puhelimella?
siskollani on samanlainen kortti kuin minulla.. eli telefinland ja myös prepaidi..
vieläkään ole saanut tuota toimimaan:( eikä löydy vastausta..
puhelin ei ole kytkypuhelin että sen kohdan voimme hyvin ohittaa:)
Ja mikä muuten voisi olla tuollaista "vanhaa tietoa" mikä estäisi? kertokaa
kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958748
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264958- 524392
- 703952
- 513266
- 513134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.572996Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262746- 432531
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422475