Valmistun vuoden päästä media-assistentiksi, ja minua kovasti kiinnostaisi mennä ulkomaille töihin. En vain tiedä onko se kuinka helppoa tai ollenkaan mahdollista? Eniten minua kiinnostaisi mennä USA:han töihin. Jos joku tietää miten media-assistentin papereilla pärjää ulkomailla niin kertokaa ihmeessä :) Kiitos jo etukäteen! :)
media-assistentin töitä ulkomailla?
1
805
Vastaukset
- misterhoney
Ystävältäni että olivat NY:ssä pitäneet parin kaverin kanssa graafisen suunnittelun yms. firmaa.
Asuivat toimistolla 24/7 ja tekivät töitä jatkuvalla syötöllä, periaatteella että kaikki ovesta sisääntulevat hoidetaan samantien.
Ihan vain neuvona, kun itsekin olen muutamaan maahan koettanut rantautua ja silloinkin minulla oli erittäin hyvät kontaktit ja lähtökohdat. Yrittäminen ulkomailla on aina noin 3krt hankalampaa kuin omalla kentällä.
Joten ennen kuin lähdet assarisi papereilla mihinkään, on syytä tehdä todella perusteellenin tiedustelu ja sitten kunnolliset sopimukset. Ymmärrät varmaan ylläolevan viestin perusteella, että kilpailu saattaa olla yllättävänkin kovaa. USA:an tarvitset työskentelulavan, ehkä olisi syytä ensin hankkia hieman kokemusta suomesta, suorittaa korkeampi AMK-tutkinto johon liittää ulkomaanharjoittelu ja sillä koettaa sisään johonkin firmaan, ennen kuin menee tekemään mitään suurempia tai harkitsemattomia liikkeitä suuntaan tai toiseen.
Tietenkin jos osaat noin oletusarvoisesti ottaa hyvin turpaasi ja asennetta löytyy kuten Armanilla, niin miksei. Kyllä elämäkin opettaa ja toiset oppii vain kantapään kautta, yleensä nuorena sitä on kuitenkin enemmän uhoa ja näyttämisen tarvetta kuin varsinaista taitoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110954
- 525230
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452443- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421554Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351176Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892