DETURIN lentoyhtiö lopetti

huonosti menee

9

1386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki ok

Deturille ja KAIKKI lennot lennetään,koska Detur on saanut tilalle toisen Turkkilaisyhtiön lentokoneet,joten yhtään peruutusta ei tule.Olkaa siis huoletta=)

• onko luottoa vai

ja mikäs on yhtiö jolla lennetään, ettei taas joku konkurssikypsä yhtiö. sitenhän taas on lisää ihmisiä turkissa ja ihmettelemässä miten tullaan pois. Saas nähdä miten käy Deturille, tuhkapilvi tuli kalliiksi ja nyt tämä. Uskaltaako luottaa ettei se ole suraava jolla konkurssi uhkaa ovella

• ruusapia
        onko luottoa vai kirjoitti:

ja mikäs on yhtiö jolla lennetään, ettei taas joku konkurssikypsä yhtiö. sitenhän taas on lisää ihmisiä turkissa ja ihmettelemässä miten tullaan pois. Saas nähdä miten käy Deturille, tuhkapilvi tuli kalliiksi ja nyt tämä. Uskaltaako luottaa ettei se ole suraava jolla konkurssi uhkaa ovella

se nyt Deturin vika ole että lentoyhtiö menee konkkaan..Itketkö palstalla Aurinkomatkojen surkeaa tilannetta jos Finnair menisi konkkaan...???
        Lentokoneita riittää kyllä ja yhtiöitä. Ovat saaneet jo korvaavat koneet, joten kellään ei mitään hätää...
        Paitsi sulla? Ootko edes itse lentämässä minnekkään...vaan haaveilet matkoista kateellisina toisille jotka reissaa ;D

• Ismola

Alanyasta 26.6 palanneena voin kertoa, että vaikka Deturin sivuilla muuta lukee niin ainakin tämä ensimmäinen lento oli turkkilais-brittiläisen TailWind airlinesin lentämä. Matkan lähtö siirtyi klo 4:30->7:00, mutta tuopa ei juuri haitannut. Menomatkaakaan emme lentäneet KTHY:lla vaan Finnairilla, mukavasti reitti A321:sellä.

Ja vaikka kaikki Turkissa hoitui niin hyvin ettei ole kertakaikkiaan MITÄÄN valittamista(eli suomeksi: kaikki toimi niinkuin pitikin) niin Deturia en kyllä lähemmäs 190 senttisenä valitse enää jatkossa jos jatkavat TailWindin kanssa, sillä jalkatilat olivat todella pienet. Jotain finskin 29 tuuman luokkaa varmasti istuinväli, mutta vanhat istuimet veivät varmasti muutaman sentin jalkatilaa, eikä leveyskään ollut yhtä mukava kuin mennessä. B737-400 oli koneena, yksilönä varmasti joku 80-luvulta peräisin oleva.

• järjenjättiläinen

miks helvetissä niiden pitäs mitään ilmoitella, kun kerran joku lennättää turistit takaisin ja taas uudet tilalle.....

• voi sinua reppanaa.

Jo tuo aloittajan asettelu "Deturin lentoyhtiö".... :D :D Se ei ole Deturin lentoyhtiö vaan yksi lentoyhtiö jota Detur käyttää! :D Oletko koskaan muuten lentänyt....? Deturhan lentää ainakin kolmella eri lentoyhtiöllä riippuen kohdemaasta.

• huonoa ja halpaa
        voi sinua reppanaa. kirjoitti:

Jo tuo aloittajan asettelu "Deturin lentoyhtiö".... :D :D Se ei ole Deturin lentoyhtiö vaan yksi lentoyhtiö jota Detur käyttää! :D Oletko koskaan muuten lentänyt....? Deturhan lentää ainakin kolmella eri lentoyhtiöllä riippuen kohdemaasta.

kaikki jotain paikallisia halpafirmoja joita tuntuu kaatuilevan vähän väliä.

• vieläkin naurattaa
        voi sinua reppanaa. kirjoitti:

on se hauskaa kun lapset löytää naurettavaa deturin käyttämän lentoyhtiöt korkurssista. Jos se lentää kolmella eri yhtiöllä ja kaikki samantapaisia halpayhtiöitä niin tämä vuonna tulee varmaan lisää hauskoja uutisia näiden yhtiöiden konkursseista.

• annebaba
        vieläkin naurattaa kirjoitti:

on se hauskaa kun lapset löytää naurettavaa deturin käyttämän lentoyhtiöt korkurssista. Jos se lentää kolmella eri yhtiöllä ja kaikki samantapaisia halpayhtiöitä niin tämä vuonna tulee varmaan lisää hauskoja uutisia näiden yhtiöiden konkursseista.

Kun kerran olette huomanneet, että Detur käyttää/on käyttänyt kolmea eri lentoyhtiötä, Finnairia (suomalainen), Novairia (tunisialainen) ja nyt konkurssiin mennyttä KTHY:tä (kyproslainen), niin mitkä näistä ovat niitä halpalentoyhtiöitä? Tjäreborgin käyttämä James Cook ainakin mainostaa itseään suureksi eurooppalaiseksi halpalentoyhtiöksi, joten kyllä näitä halpalentoyhtiöitä riittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe