Top ja Bottom

tietoa tarvitaan

Kertokaahan te jotka asiasta tiedätte enemmän, että mitkä on top ja bottom roolit? Tai siis et mitä tekee top ja mitä tekee bottom. Kiitos jo etukäteen!

9

1314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tupla-v

Vastaus kyllä varmasti löytyy kun googleen pistää, mutta lyhyesti sanottuna top on päällä ja bottom alla.

• btm,kaiken ikää

kun paremminkin, top nussii ja btm antaa persettä, asennoilla siinä väliä, kukin taitonsa ja taipuisuutenssa mukaan

• hhfgtr
        btm,kaiken ikää kirjoitti:

kun paremminkin, top nussii ja btm antaa persettä, asennoilla siinä väliä, kukin taitonsa ja taipuisuutenssa mukaan

top on mies ja bottom huora

• justletyou
        hhfgtr kirjoitti:

top on mies ja bottom huora

tosi kivasti sanottu. btm on huora. onks sitte kaikki naisetkin huoria ku ne antaa pimpsaa.

• felipert

bottom harvemmin saa, koska jakauma on btm 66% loput toppeja, eli persettä saa mies niin paljon kun haluaa-- siitä tulee tuo leima, eli 2:1 on paljon.

• 1836381

Onko sulla minkäänlaisia todisteita väitteellesi vai veditkö numeron vain päästäsi?

• Anonyymi

Oman havaintoni mukaan noin 25 % homoista on toppeja, 25 % bottomeja ja 50 % versatileja.

• Anonyymi

Kyllä meizi nuzzii pyllyyn.

• Anonyymi

Itse olen pelkästään top. En pystyisi bottomin osaan. Kunnioitaan suuresti kaikkia bottomeja. He tekevät topin elämän elämisen arvoiseksi.

Monesti olen miettinyt mitä btm saa seksissä nautintoja itselleen. Tähän en ole koskaan keltään saanut selvää vastaust tai ainakin erittäin harvalta.. Tai ainakin suurin osa karttaa tästä puhumista. He jotenkin häpeävät sitä, että nauttisivat seksissä. Top kun taas nauttii alusta loppuun. Btmit valittavat, että topppeja on liian vähän. Näin saattaa olla, mutta myös btmit voivat olla liian vaativia ulkonäön ja iän suhteen. Jos vain harvat ja valitut kelpaavat, niin tietty määrä vähenee. Jos olet btm, niin kerrotko miten Sinä nautit ja nautitko olleenkaan seksissä. Kerro myös ikäsi, jotta voi ajatella, että kokemuksen kautta nautinto myös kasvaa. Osa heistä myös tykkää imeä penistä ja ottaa myös suihin loppuun asti, Onko tämä tyypillistä bottomeille.? Uskon, että moni vasta-alkaaja voisi hyötyä muiden kokemuksista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      154
      8329
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      432
      7412
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      71
      3831
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      150
      3522
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      111
      2998
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      51
      2557
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2016
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1863
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      36
      1684
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1520
    Aihe