ONKO TIETOO KANASANOSITOJEN HIEROJA KOULUTUKSISTA

muscules

Onko kenelläkään kokemuksia Kansanopistoissa järjestettävistä Hierojan ammattitutkintoon johtavasta koulututen tasosta ? Halpoja ne näyttävät ainakin olevan verrattuna ETELÄSUOMEN KOULUTUS HINTOIHIN (edullisin ? 550 € Itä-Karjalan Kansanopisto)

10

1143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HIPS

Moikka, itse olen käynyt kansanopistossa (Punkaharjulla itä-karjalan kansanopistossa) koulun ja sieltä jäi positiivinen kuva ja käteen erittäin hyvä ammattitaito.
      Koulutus on paljon laajempaa kuin ammattitutkinnossa vaadittava taso. Opettajana on vankan työkokemuksen omaava fysioterapeutti, joka on suorittanut opettajatutkinnon, sekä perehtynyt urheiluhierontaan ja erilaisiin mobilisoiviin hierontatekniikkoihin.
      Käytännön hierontatilanteet oli hyvin valvottuja, ja mieleen jäi erittäin hyvin työergonomiaan paneutuminen.
      Aluksi pelkäsin anatomian opiskelua, mutta se oli erittäin selkeää hyvillä esimerkeillä höystettyä, joten se olikin loppujen lopuksi erittäin kivaa.
      Lisäksi erikoihierojakoulutus osioissa (jäsenkorjaus, vyöhyketerapia, hermoratahieronta) oli myös hyvät ja asiantuntevat opettajat.
      Eli jos etsit koulutusta Itä-Suomesta päin niin suorittelen kyseistä kolua.

• ENY

Itse olen käynyt hierojakoulutuksen myös kansanopistossa Punkaharjulla ja opetuksen taso oli mielestäni erittäin hyvä.
      Vuoden tein opiskelun jälkeen hierojan töitä, jonka jälkeen hakeuduin AMK koulutukseen fysioterapeuttilinjalle. Siellä opetuksen tasoa en kyllä voi kehua, mutta onneksi hierojakoulutuksessa olimme opiskelleet selkeästi yli ammattitutkintojen tason, joten se helpotti valtavasti AMK opiskeluani.
      Keskusteltuani parin muun hierojaksi opiskelleen ja fysioterapeutiksi opiskelevan henkilön kanssa, huomasin että saamani koulutus oli anatomiselta ja tuki-liikuntaelin sairauksien osalta selvästi yli heidän käymänsä koulutuksen.
      Eli jos olet harkinnut hakeutua hierojakoulutukseen, kannattaa kysellä myös ko. oppilaitoksesta opiskelu paikkaa

• Partaturpa

Morjens !
        Selailin näitä nettisivuja ja silmään piti kirjoitukset eri koulujen tasosta. varmaankin tasovaihteluja on, sillä itse n. 5 vuotta ammatissa toimineena (yksityiyrittäjänä), olen huomannut että uusia hierontapaikkoja tulee kuin "sieniä sateella" ja elinkelvottomat häviää kyllä piankin. Itse olen jo vähän ikkäämpi hieroja, joka kävi Itä-karjalan Kansanopistolla hierojakoulutuksen. Opettaja kyllä joutui kohdallani tekemään paljon ylimääräistä työtä niiden "teoriatietojen opetuksessa", jotta sain riittävät tiedot ammattitukintoa varten.
        Opetus oli kerrassaan mahtavaa , käytännöläheitä ja huumotilla höystettyä.
        Eli suosittelen jos haluatte saada vankan ammattitaidon jolla pärjää myös työelämässä !

• Hierojatar

Heips.
      Meillä kävi kyseisen koulun opettaja ottamassa tutkintoja vastaan ja voin kokemuksesta sanoa että osaa oman hommansa. Tutkinnon aikana opimme hieronnan tekemisestä ehkä enemmän ,kuin koko koulun aikana. Ei hän suoraan opettanut, mutta pisti meitä aina pohtimaan miten voisimme hieroa eri asiakkaita ja joka hoito piti pystyä perustelemaan. Kriittisetkin palutteet tuli positiivisesti ja moni opittu asia täsmentyi tutkinnon aikana. Yksi tututn tuttuni on käynyt hänen koulutuksesnsa ja oli erittäin tyytväinen opetuksee.

• m. cremaster

Moikka kaikille hierontakoulutukseta kiinnostuneille.
      Itse onlen käynyt hierojakoulutuksen 12 vuotta sitten Punkaharjulla Kansanopistolla. sain sieltä hyvän ammattitaidon pohjan, jota olen sitten yksityisyrittäjänä toimineena yhä kehittänyt.
      Aina välillä tulee eteen asioita, joiden ratkaisemiseen hae esiin vanhat opiskeluajan muistiinpanot joista on todella hyötyä ammatissa toimisessa.
      Eli jos olet kiinnostunut hyvästä hierojakoulutuksesta kannatta hake koulutukseen Punkaharjulle.

• Levattor

Moi
        Itse valmistuin nyt keväällä ko. koulusta ja voin taata että opetus on laaduksta.
        Työssäoppimisjaksoilla vertailin saamaani koulutusta toisiin harjoittelijoiden saamaan koulutukseen ja huomasin, että me olimme käyneet lähes kaikki hoitoon liittyvät aisat tarkemmin läpi kuin he.
        Lisämausteeksi keväällä oli hyvät urheiluhieronnan ja osteopaattisen mobilisoivan hieronnan koultuksen osiot.
        Jos haluat hyvän koulutuksen HAE TÄNNE

• (?)

Kaustisen kansanopistolla myös hierojakoulutusta. Hyvä paikka ja mahtava ruoka.

• Grise

Itse olen aikonut hakea hierojakoulutukseen ja kun olen kysellyt koulutuksen sisätöjä ja hintoja ympäri suomea, niin on valtavasti eroja.
      Pahimillaan koulutus maksaa n 5000 € ja siihen hintaan kuuluu lisäksi n 700 tuntia palkatonta työvelvoitetta.
      Joten laitoin hakemuksen menemään Punkaharjulle.

• Anonyymi

Olen itse käynyt Punkaharjulla hieroja koulun jo kauan sitten. Opetus oli tasokasta joka suhteessa. Heti opiskelun jälkeen tein töitä kylpylässä, jossa sain asiakkailta hyvää palautetta. Monet ihmettelivät kuinka heti koulun jälkeen voi olla noin osaava. Kiitokset osoittivat tietenkin sen, että saamani opetus oli ollut erinomaista. Ken hierojaksi haluaa HAE PUNKAHARJULLE Se kannattaa.

• Anonyymi

RUAHAHA RUAHAHAAAAAAAAAAAAA

"KANASANOSITOJEN HIEROJA "
      OOT ILMEISESTI KANA TAI VÄHINTÄÄNKIN KANANAIVOILLA VARUSTETTU PÖLJÄKE

BUAHAHABUAHAHAHAAA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2420
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2112
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2099
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1655
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      384
      1560
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      272
      1371
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      12
      1356
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe