Hei Kaikki!
Ajattelin alkaa kyseleen onko kohtalotovereita :)
Emme ole mieheni kanssa käyttäneet ehkäisyä eli lapsi saa tulla jos on tullakseen.
Nyt on tällainen jännä juttu että minulla on nyt menossa 27/28 pvä. kierrosta ja rinnat ovat olleet jo 2 viikkoa todella kipeät eli laskin että ovulaatiosta asti.Aina ennen olleet kipeät muutamia päiviä ennen kuukautisia,ei koskaa 2 viikkoa...Tein tänä aamuna predictor varhaisen raskaustestin ja haamu tuli aikalailla heti siihen,tosin haalee mutta silti.tein muutama tunti myöhemmin clearblue plus-testin joka näytti negaa.tosin eihän sitä saisi tehdä heti perään eli ei voi luottaa siihen varmaan?
Onko muilla tämmösiä poikkeuksellisia rinta-oireita ollut? :)
Rintojen kipu
3
299
Vastaukset
- 16345
joo on sulla kohtalotovereita.. me ollaan jätetty ehkäisy pois jo 7 kuukautta sitten ja aina ovulaation ja kuukautisten välissä mulla rinnat kasvaa pikkusen ja ovat todella kipeet ja rinnat tuntuvat aina raskailta, mutta silti kuukautiset kun tulevat rintakipu lakkaa ja rinnat pienenevät.. tätä rintojen kipua on ollut jo neljännen kerran peräkanaa kun pillerit lopetin..
- mama?78
Kiitos vastauksesta! :)Aina helpottavaa kuulla että muutki miettii samanlaisia asioita.Mä en oo käyttäny mitään hormonaalista ehkäisyä ja siks jotenki tuntuu oudolta ku periaattessahan niinku mikään ei oo muuttunu,silti nyt yhtäkkiä tälleen.En tiedä voisko sulla sitte johtua siitä et ku hormoonitoiminta on vähän muuttunu ku jätit pillerit pois?
Mulla on tosiaan aina ennen menkkoja kyllä rinnat kipeet mutta nyt tosiaan ollu jo pari viikkoa.On tämä kyllä ihme hommaa :) Tein muuten tänä aamuna uuden testi ja negatiivinen oli :/ Ja tuntuuki siltä että sieltähän ne menkat taas tulee.No eikait auta ku jatkaa yrittämistä!Ootko käyny missään perustutkimuksissa enneku aloitte yrittään? Multa on viime kesänä ultrattu kohtu ja se oli ok ja lekuri sano ettei mitään muuta vielä tarvi tehdä kun kerran kuuakutiset on säännölliset ja ovulaationki tunnen.
Ikää mulla on kummiski jo 32.v ni toivois että pian jo tärppäis. - 16345
mama?78 kirjoitti:
Kiitos vastauksesta! :)Aina helpottavaa kuulla että muutki miettii samanlaisia asioita.Mä en oo käyttäny mitään hormonaalista ehkäisyä ja siks jotenki tuntuu oudolta ku periaattessahan niinku mikään ei oo muuttunu,silti nyt yhtäkkiä tälleen.En tiedä voisko sulla sitte johtua siitä et ku hormoonitoiminta on vähän muuttunu ku jätit pillerit pois?
Mulla on tosiaan aina ennen menkkoja kyllä rinnat kipeet mutta nyt tosiaan ollu jo pari viikkoa.On tämä kyllä ihme hommaa :) Tein muuten tänä aamuna uuden testi ja negatiivinen oli :/ Ja tuntuuki siltä että sieltähän ne menkat taas tulee.No eikait auta ku jatkaa yrittämistä!Ootko käyny missään perustutkimuksissa enneku aloitte yrittään? Multa on viime kesänä ultrattu kohtu ja se oli ok ja lekuri sano ettei mitään muuta vielä tarvi tehdä kun kerran kuuakutiset on säännölliset ja ovulaationki tunnen.
Ikää mulla on kummiski jo 32.v ni toivois että pian jo tärppäis.ei olla käyty missää lääkärissä jätettiin vaan pillerit pois ja nyt vaan odotellaan.. no jos ei 1 - 1 1/2 tärppää siihen mennessä niin sitte varmaan meen käymään lääkärillä ja kysyn miksei nappaa.. onhan se tuskallista tää odottelu ja varsinkin kun olis jo toivonu et tärppää, mutta ku ei niin ei.. mies on niin ihanan positiivinen aina ku mä masennun ainaku kuukautiset alkaa niin mies vaan toteaa ettei vielä oo meidän aika et se tulee sitteku se on meidän vuki..
mä oon ite 26 vuotias jamieheni on mua kaks vuotta nuorempi, mutta silti molemmat epätoivoisesti toivoo perhettä ja sellaista normaalia perhe elämää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894