Uusi TV-opas lanseerattu

Suomi24toimitus

Hei

Suomi24 on juuri lanseerannut uuden TV-oppaan. Nyt voit tarkistaa päivän TV-tarjonnan ja tsekata seuraavaksi esitettävät elokuvat tai tutustua tulevan viikonlopun urheilutarjontaan uuden ja näppärän TV-oppaan avulla. Ohjelmatietoja on tarjolla aina tulevan kahden viikon ajalle ja saatavilla on käytännössä kaikkien Suomessa näkyvien TV-kanavien tiedot – käy tutustumassa! Ohjelmatiedot tarjoillaan yhteistyössä Telvis.fi:n kanssa.

TV-oppaan lanseerauksen myötä Suomi24 Videot poistuu palveluvalikoimasta. Palveluun ei enää linkitetä etusivultamme, mutta löydät videot vielä jonkin aikaa osoitteesta http://videot.suomi24.fi. Lopullisesti palvelu poistuu käytöstä 1.7.

Terveisin
Suomi24

4

3333

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • the who

Joo ei kiits, telkku on paras

• vaikka musut mua haukkuu mä isken suomi24.een kii

Missä on mun lemppari-Radio-Suomi Ohjelmatiedot, Mä en tarvi muita kanavia, vaikka mulla on kaks korvaa niin mulla on vaan yks pää.

Toivelistaa: Palstat :
      hallitus ja kansanedustajat on, mutta missä on oppositio ja ministerit?
      Ministerit voi olla siellä lueteltuina ministeriöittäin. Nythän siellä on vaan pääministeri.

rikollis-politiikka
      mamu-politiikkkaa ; käsitellään liiaksi PerusSuomalaisten hiekkalaatikolla
      muutos 2011-puolue ; Se vaan kiusaa pääasiallisesti PerusSuomalaisten hiekkalaatikolla.
      Ulkomaanpolitiikka; missä voin haukkua USA.n politiikkaa, vai onko se kiellettyä, Kokoomus-Suomessa

Vois olla jaoteltuna puolueet eduskunnassa ja pienpuolueet vois olla ne jotka ei ole eduskunnassa.
      Suomen politiikka ja ulkomaiden politiikkka Kait tuo ulkopolitiika tarkoittaa Suomen ulkopolitiikkaa ? En ole ehtiny tutustuu.

Sit ehdottaisin, että aloituksen saa tehdä vain rekisteröityneet.
      Ja että palstan aloittajalla olis enemmän valtaa häirikkö-viestien poistamisessa.
      Kun toiset taas poistaa itseensä epäedulliset viestit, miksei sheriffit lue poistettavia kun multakin on poistettu viestejä, joissa ei ole ollu mitään väärää rasistista tai loukkaavaa.
      Poistettavissa viesteissä vois olla ehdotus siirrettävä toiselle palstalle minne?
      Ja ilmoitus s-postiin minne on siirretty.

Pyytäkää sähköposti-osoite rekisteröitymisessä. Niin sinne voisitte otaa yhteyttä jos on kiusaamista.
      kyllähän te näette rekisteröityneen s-postin?

• asdtrrdtrtretrertrte

Sir, u suck

Terveiset
      Suomi24 :lle

• koljoo

Älkää nyt hyvät ihmiset siellä ylläpidossa kehiteltkö enää näitä turhanpäiväisiä uudistuksia ennekuin olette laittaneet keskustelupalstat lukukelpoisiksi.
      Yksi ja toinen purnaa keskustelujen vaikeaselkoisuudesta ja vaatii vanhaa kunnon viestipuuta takaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      236
      4016
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1471
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      930
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe