Uusi TV-opas lanseerattu

Suomi24toimitus

Hei

Suomi24 on juuri lanseerannut uuden TV-oppaan. Nyt voit tarkistaa päivän TV-tarjonnan ja tsekata seuraavaksi esitettävät elokuvat tai tutustua tulevan viikonlopun urheilutarjontaan uuden ja näppärän TV-oppaan avulla. Ohjelmatietoja on tarjolla aina tulevan kahden viikon ajalle ja saatavilla on käytännössä kaikkien Suomessa näkyvien TV-kanavien tiedot – käy tutustumassa! Ohjelmatiedot tarjoillaan yhteistyössä Telvis.fi:n kanssa.

TV-oppaan lanseerauksen myötä Suomi24 Videot poistuu palveluvalikoimasta. Palveluun ei enää linkitetä etusivultamme, mutta löydät videot vielä jonkin aikaa osoitteesta http://videot.suomi24.fi. Lopullisesti palvelu poistuu käytöstä 1.7.

Terveisin
Suomi24

4

3305

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • the who

Joo ei kiits, telkku on paras

• vaikka musut mua haukkuu mä isken suomi24.een kii

Missä on mun lemppari-Radio-Suomi Ohjelmatiedot, Mä en tarvi muita kanavia, vaikka mulla on kaks korvaa niin mulla on vaan yks pää.

Toivelistaa: Palstat :
      hallitus ja kansanedustajat on, mutta missä on oppositio ja ministerit?
      Ministerit voi olla siellä lueteltuina ministeriöittäin. Nythän siellä on vaan pääministeri.

rikollis-politiikka
      mamu-politiikkkaa ; käsitellään liiaksi PerusSuomalaisten hiekkalaatikolla
      muutos 2011-puolue ; Se vaan kiusaa pääasiallisesti PerusSuomalaisten hiekkalaatikolla.
      Ulkomaanpolitiikka; missä voin haukkua USA.n politiikkaa, vai onko se kiellettyä, Kokoomus-Suomessa

Vois olla jaoteltuna puolueet eduskunnassa ja pienpuolueet vois olla ne jotka ei ole eduskunnassa.
      Suomen politiikka ja ulkomaiden politiikkka Kait tuo ulkopolitiika tarkoittaa Suomen ulkopolitiikkaa ? En ole ehtiny tutustuu.

Sit ehdottaisin, että aloituksen saa tehdä vain rekisteröityneet.
      Ja että palstan aloittajalla olis enemmän valtaa häirikkö-viestien poistamisessa.
      Kun toiset taas poistaa itseensä epäedulliset viestit, miksei sheriffit lue poistettavia kun multakin on poistettu viestejä, joissa ei ole ollu mitään väärää rasistista tai loukkaavaa.
      Poistettavissa viesteissä vois olla ehdotus siirrettävä toiselle palstalle minne?
      Ja ilmoitus s-postiin minne on siirretty.

Pyytäkää sähköposti-osoite rekisteröitymisessä. Niin sinne voisitte otaa yhteyttä jos on kiusaamista.
      kyllähän te näette rekisteröityneen s-postin?

• asdtrrdtrtretrertrte

Sir, u suck

Terveiset
      Suomi24 :lle

• koljoo

Älkää nyt hyvät ihmiset siellä ylläpidossa kehiteltkö enää näitä turhanpäiväisiä uudistuksia ennekuin olette laittaneet keskustelupalstat lukukelpoisiksi.
      Yksi ja toinen purnaa keskustelujen vaikeaselkoisuudesta ja vaatii vanhaa kunnon viestipuuta takaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1655
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59