Hei
Suomi24 on juuri lanseerannut uuden TV-oppaan. Nyt voit tarkistaa päivän TV-tarjonnan ja tsekata seuraavaksi esitettävät elokuvat tai tutustua tulevan viikonlopun urheilutarjontaan uuden ja näppärän TV-oppaan avulla. Ohjelmatietoja on tarjolla aina tulevan kahden viikon ajalle ja saatavilla on käytännössä kaikkien Suomessa näkyvien TV-kanavien tiedot – käy tutustumassa! Ohjelmatiedot tarjoillaan yhteistyössä Telvis.fi:n kanssa.
TV-oppaan lanseerauksen myötä Suomi24 Videot poistuu palveluvalikoimasta. Palveluun ei enää linkitetä etusivultamme, mutta löydät videot vielä jonkin aikaa osoitteesta http://videot.suomi24.fi. Lopullisesti palvelu poistuu käytöstä 1.7.
Terveisin
Suomi24
Uusi TV-opas lanseerattu
4
3280
Vastaukset
- the who
Joo ei kiits, telkku on paras
vaikka musut mua haukkuu mä isken suomi24.een kii
Missä on mun lemppari-Radio-Suomi Ohjelmatiedot, Mä en tarvi muita kanavia, vaikka mulla on kaks korvaa niin mulla on vaan yks pää.
Toivelistaa: Palstat :
hallitus ja kansanedustajat on, mutta missä on oppositio ja ministerit?
Ministerit voi olla siellä lueteltuina ministeriöittäin. Nythän siellä on vaan pääministeri.
rikollis-politiikka
mamu-politiikkkaa ; käsitellään liiaksi PerusSuomalaisten hiekkalaatikolla
muutos 2011-puolue ; Se vaan kiusaa pääasiallisesti PerusSuomalaisten hiekkalaatikolla.
Ulkomaanpolitiikka; missä voin haukkua USA.n politiikkaa, vai onko se kiellettyä, Kokoomus-Suomessa
Vois olla jaoteltuna puolueet eduskunnassa ja pienpuolueet vois olla ne jotka ei ole eduskunnassa.
Suomen politiikka ja ulkomaiden politiikkka Kait tuo ulkopolitiika tarkoittaa Suomen ulkopolitiikkaa ? En ole ehtiny tutustuu.
Sit ehdottaisin, että aloituksen saa tehdä vain rekisteröityneet.
Ja että palstan aloittajalla olis enemmän valtaa häirikkö-viestien poistamisessa.
Kun toiset taas poistaa itseensä epäedulliset viestit, miksei sheriffit lue poistettavia kun multakin on poistettu viestejä, joissa ei ole ollu mitään väärää rasistista tai loukkaavaa.
Poistettavissa viesteissä vois olla ehdotus siirrettävä toiselle palstalle minne?
Ja ilmoitus s-postiin minne on siirretty.
Pyytäkää sähköposti-osoite rekisteröitymisessä. Niin sinne voisitte otaa yhteyttä jos on kiusaamista.
kyllähän te näette rekisteröityneen s-postin?- asdtrrdtrtretrertrte
Sir, u suck
Terveiset
Suomi24 :lle - koljoo
Älkää nyt hyvät ihmiset siellä ylläpidossa kehiteltkö enää näitä turhanpäiväisiä uudistuksia ennekuin olette laittaneet keskustelupalstat lukukelpoisiksi.
Yksi ja toinen purnaa keskustelujen vaikeaselkoisuudesta ja vaatii vanhaa kunnon viestipuuta takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2424796- 1252253
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2291928Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641814- 1801670
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881527- 541394
- 611308
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751301- 1191171