Blondi oli ajelemassa autollaan kun poliisipartio pysäytti blondin.
Vanhempi poliisi sanoi: Teillä oli hieman ylinopeutta, saisinko nähdä ajokorttinne.
Blondi vastasi: Mikäs se sellainen olikaan, en nyt ole varma onko minulla sellaista.
Nuorempaa poliisia tilanne hieman huvitti, mutta vanhempi jatkoi asiallisesti:
Se on sellainen litteä esine jossa on teidän kuvanne.
Blondi alkoi kaivaa käsilaukkuaan sanoen: Juu, no onhan minulla se.
Sitten blondi ojensi käsilaukustaan vanhemmalle poliisille meikkipeilin. Poliisi katsoi peiliä ja totesi:
Asia kunnossa, hyvää matkaa !! Blondi jatkoi matkaansa, jonka jälkeen nuorempi poliisi kysyi vanhemmalta:
Miks me ei sakotettu sitä ? Tähän vanhempi vastasi. No kun se oli poliisi kans.
Blondi autoilemassa
empire3
0
554
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2512294- 1921694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471349Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501045- 41846
- 14820
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23778Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25776Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647