Tuskastunut ihmisiin

Dunes

Jos kelaa omaa elämää, niin jotenkin tuntuu että se loppui silloin kun loppui varhaislapsuus. Ennen oli ystäviä, millä kenelläkään ei ollut mitään päämäärää, oli vaan ystävyys. Monta vuotta ikävöin pohjoispohjanmaata ja sitä paikkaa joka tuntui oikeasti kodilta. Paikka missä ihmiset eivät teeslkennelleet, eivätkä käyttäneet häikäilemättömästi toisia hyväksi, eivätkä valehdelleet.
Montako kertaa ihminen sitten pystyy juurtumaan jonnekkin. Minusta tuntuu ettei tähän maahan saa juuria enää millään. Onko muut osanneet juurtua, vai kaipaatteko jotakin. Tuntuuko elämä aidolta?

3

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lillerilalleri_xx

      Tuskin mikään oikeasti on aitoa.

    • kukija-kalle

      Omilta juurilta repäistyn makua tässä tosiaan on. Toistakymmentä asuinpaikkakuntaa olen asustanut. Tämä viimeinen tuntuu vihoviimeiseltä. Muija täällä pitelee.
      Kalastamisen mahiskin on ½ tunnin ajomatkan päässä. Vene sinne on vietävä mennessään ja kalavarkaat vievät pyydyksetkin. Asiahan on selvä - kalatiskiltä on helpompaa.

      Mut tää juuriltaan tempaisu on ainakin joka kolmannen suomalaisen osa. Se vaikuttaa monilla terveyteen liittyvillä ongelmilla.

      • piipiloo

        Lähdin minäkin maailmalle,alkuvuodet oli pelkkää biletystä,sitten tuli mies ja vaikeudet,tyhmä kun olin,siitä saa kärsiä koko kroppa.Sekin loppui aikanaan,työtä tehtiin kahdessa vuorossa,silti jaksoi ja sai aikaan jotain.

        Sitten elämä seisahtui taas suhteen vuoksi.Siitäkään ei tullut mitään,ollako narsistin vankina ja tehdä kaikki niinkuin hän halusi,muuten olin hankala ihminen.

        Nyt olen yksin,olen kelannut elämääni,vaikeuksia on ollut vaikka muille jakaa,ystävät katoaa pikkuhiljaa omiin oloihinsa,elämiinsä.

        Juurillani käyn usein,takaisin en osais muuttaa,kaupungissa saa olla ns.rauhassa.Ehkä olen luotukin erakoksi,joskus häivähtää mielessä ajatus kanssakulkijasta,mutta näin kuuskymppisenä en enää alistuisi/sopeutuisi ainakaan asumaan toisen kanssa.
        Olemassa olo kylläkin,ajoittain.

        Onko tämä aitoa,mene ja tiedä,tähän olen ajautunut ja olen pääosin tyytyväinen.Vanhetessa vaatimukset ja toiveet vähenee,näin se vaan on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe