Onko kokemuksia Karhun pertsa Volcaneista? Täysiverinen kisasuksi ilmeisestikkin?
Pitäisi laittaa uudet pertsan sukset talveksi, ja jotenkin nyt syntyi päähänpinttymä että perinteisen suksen pitäisi olla kotimainen :) Kisatason suksia aiemmin ei ole ollut kuin vapaantyylisiä
Kokemuksia Karhu Volcaneista? (P)
5
2359
Vastaukset
- oll47
Itsellä on parit volcanit,ei moittimista helppo saada pitään ja aivan parasta A-luokkaa.....muutama pari muitakin merkkejä on mutta ei yhtä mieluisia.
- karpaasi.
huonot on todella huonot,älä vaan osta ei luista eikä pidä.
- Karhuaja
Minulla on noin 5 vuoden takainen Volcan classic -pari. Yksilöllisiä eroja varmaankin on, mutta kokemukseni näistä Volcaneista ovat hyviä. Sopivalla kelillä en epäröisi ottaa niitä kilpailuun.
Kotimaisia kannattaa suosia. Jos minulla nyt olisi tarvetta hankkia uusia suksia, luistelusuksiksi valitsisin mieluiten Peltoset, perinteiselle Karhut. - Classic7
Volcan Classic vm. 08-09 on ollut lumikelillä kisakäytössä. Ski Selectorilla valittu pari. Luistaa hyvin ja helppo saada pitämään. Yllättävän hyvä on ollut, mutta tämä pari vaatii lumikelin. Ei siis ole mikään yleissuksi vaan on juuri sitä mitä pitikin. Vesikelille on toiset parit.
- Karhuaja
Yleissuksiakin on, mutta tosiharrastajalla on tosiaan suksiparit eri keleille. Minulla perinteisen Volcanit ovat kovalle alustalle ja toimivat siinä mallikkaasti. Sitten on eri sukset pehmeälle kelille, liisterisukset sekä pitopohjasukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941783
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3591196Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181188- 961058
- 63848
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6774Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.141723- 46716
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690