Nuori tyttö lankesi ulkomaalaiseen

nuorijahalukas

Oli lämpöinen kesäpäivä Helsingissä. Olin kuitenkin alamaissa, sillä olin riidellyt poikaystäväni kanssa, vaikka olimme olleet yhdessä vasta kolme kuukautta. Yhdessä olimme asuneet pari viikkoa. Riita ei ollut edes mikään pieni, vaan erostakin oli puhuttu. Miksi olinkaan syöksynyt niin suinpäin asumaan yhteen hänen kanssaan? Hän oli suuttunut, kun en jaksanut siivota kunnolla ja laittaa ruokaa. Ei vaan kiinnostanut! Lähdin ovet paukkuen asunnostamme Herttoniemestä keskustaan. Metrossa mietin, mitä hittoa tekisin. Ei viitsinyt kavereillekaan soittaa, he kuitenkin huomaisivat alakuloni ja alkaisivat tenttaamaan.

Miten hän kehtasikin suuttua minulle! Ei minunlaistani naista helposti löydä. Olen nuori, vasta seitsemäntoista. Olen pienikokoinen ja hoikka, ihanat pyöreät rinnat, jotka keinuvat kävellessä ja täyteläinen peppu. Nätit viattomat silmät ja punaiset posket. Huulet supussa kuin hieman ihmetellen. Pitkät vaaleat hiukset, joiden annan olla vapaana. Huolehdin itsestäni. Tuoksun aina hyvälle ja olen puhdas. Kainalot, jalat ja alapää aina täydellisen sileäksi sheivattu. Mitä väliä, siivoanko tai laitanko ruokaa, olenhan kaunis katsella ja mukava kosketella...

Jäin pois rautatieasemalla. Kiertelin jonkin aikaa kaupoissa, mutta kyllästyin. Menin istuskelemaan Tennispalatsin elokuvateatterille ja katselin surumielisenä ohikulkevia ihmisiä. Oli aika hiljaista, sillä oli arkipäivä. Siinä minä istuin, ylläni mustat legginsit ja pitkähkö vaaleanpunainen toppi, joka juuri peitti pepun. Rintojen vako hieman vilkkui kaula-aukosta. Lisäksi musta nahkatakki päällä ja matalat tavalliset kengät. Kyllähän minä nätti olin, mutta se ei tällä hetkellä paljon piristänyt. Otin pienen romanttisen pokkarin esiin. Jonkin aikaa istuskelin lueskellen tätä kirjaa.

Sivusilmällä näin, kun joku istahti viereeni, ei aivan lähelle. Hän oli melko tummahiuksinen mies, ehkä joku vähän yli kolmekymppinen. Hänellä oli farkut, kauluspaita ja rento puvuntakki päällään. Hiukset olivat hieman kihartuvat ja runsaat. Silmät olivat tummat ja kasvot pehmeän miehekkäät. Hi, hän sanoi englanniksi. Hi, vastasin, ja olin lukevinani kirjaa, vaikka olin hieman jännittynyt. Mitä tuo mies minusta halusi? Komea mies, aika vanha kuitenkin. "How are you doing? " hän kysyi. "I´m ok." Hän kysyi, mikä hätänä. "I just had a fight with my boyfriend", sanoin huonolla englannillani. Ei siinä juuri kerinnyt miettimään, mitä sanoa. Hän selvästikin halusi jutella, en tiennyt miksi. Hän kertoi, että oli töissä Romanian suurlähetystössä. Hän antoi minulle käyntikorttinsa. Hänen englannin kielensä oli erinomaista. Kiinnostukseni heräsi hieman. Vai suurlähetystössä töissä? Hän kysyi, olenko menossa elokuviin. Vastasin kieltävästi. Hän kertoi, että on katsonut lukuisia suomalaisia elokuvia ja pitänyt niistä. Hän mainitsi joitakin elokuvia, mutta useimmista en ollut kuullut. Hävetti vähän, kun olin niin tietämätön.

Kello oli jo yhdeksän illalla. "I have to go to sleep", sanoin. "Why?" hän kysyi. "You could come and visit my apartment. We could watch some Finnish movies. You shouldn´t go home if your boyfriend is angry."
Katsoin häntä hieman epäillen. "No... ",sanoin epäillen. "I shouldn´t come, I still have a boyfriend..." En todellakaan aikonut pettää poikaystävääni. "We would just watch a movie, come on..." Hän hymyili ystävällisesti. Mies oli kuitenkin kiinnostavan oloinen, ja lopulta hän sai minut suostuteltua mukaan. Ajattelin, että katsoisimme vain jonkun elokuvan ja juttelisimme. Sitten menisin kotiin. Eihän mies voinut olla kiinnostunut minusta muussa mielessä, olinhan niin nuorikin, enkä ollut kertonut ikääni. Olin aina varsinainen tylsimys, voisin tällä kertaa tehdä poikkeuksen ja tutustua rohkeasti tähän uuteen tyyppiin. Lähdimme ulos elokuvateatterista. Hän käveli turvallisen välimatkan päässä minusta. Hän jutteli niitä näitä, ja vaikutti todella fiksulta mieheltä, joten epäilykseni kaikkosivat. Tiedossa voisi olla oikein mukava ilta!

Nousimme ratikkaan. Oli jo pimeä, ja minulla oli hieman kylmä. Laitoin nahkatakin vetskarin kiinni. Olikohan oikein viisas ajatus lähteä? Poikaystäväni yritti soittaa, mutta painoin punaista luuria ja laitoin puhelimen äänettömälle. "Your boyfriend?"mies kysyi. "Yes", vastasin kyllästynyt ilme naamallani. Mies asui Katajanokalla kerrostalossa. Asunto sijaitsi hieman syrjässä emmekä nähneet montaa ihmistä ratikasta noustuamme. Nousimme pieneen hissiin, jossa oli juuri tilaa kahdelle. Mies vaikutti hiljaiselta ja hän katsoikin minua vähän eri tavalla, välillä vain vilkuillen. Kuvittelen vain, ajattelin. Hän seisoi takanani avatessaan oven. Hän ei koskenut minuun, mutta katsoi minua vienosti hymyillen.

6

20905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuorijahalukas

      Hänellä oli kiva pieni asunto, hieman hämärä. Valot olivat lämpimän sävyisiä. Kalusteet näyttivät laadukkailta ja kalliilta. Otin takin pois päältäni, ja olin vain toppi ylläni eteisessä. Katsoin itseäni peilistä, ja näytin ok:lta. Poskeni punoittivat hieman, tilanne jotenkin jännitti minua. Rintaliivini kuulsivat paidan läpi. Vedin paitaa alemmas enemmän takapuoleni päälle. Olisi pitänyt laittaa joku toinen paita, tää on liian... vartalonmyötäinen ,ajattelin. Huomasin peilistä, kuinka mies vilkaisi nopeasti käteni liikkeen suuntaan. Hän sulki silmänsä aivan hetkeksi ja hengitti sisään. Hänen poskensa punertuivat. Mitä tuokin nyt tarkoitti? Mies riisui takkinsa. Huoneessa oli leveä sänky, jonka päässä oli telkkari. Sängyllä oli suuria tyynyjä. Huoneen sivustalla syvennyksessä oli pieni keittiö ja ruokapöytä."You want something to eat?"hän kysyi, mutten halunnut mitään. Mies vaikutti kuin... huumatulta katsoessaan minua.

      Hän kysyi, minkä elokuvan haluaisin nähdä. Valitsin hyllystä erään, jonka olin katsonut aikaisemminkin. Se oli joku perus draama. Nainen ja mies erosivat ja nainen etsi toisen miehen. Kyllähän siinä muutakin tapahtui, mutta tuossa perusidea. Mies laittoi leffan pyörimään. Hän istui sängyn päähän, kauimmaksi telkkarista. Itse istuin hieman lähemmäksi telkkaria kuin mies risti-istuntaan. Olimme katsoneet jonkin aikaa elokuvaa hiljaisuudessa, kun istuminen ilman selkätukea alkoi tuntua ikävältä. Mies huomasi sen ja laittoi tyynyn eteensä. "Sit here", hän sanoi, melkein vaativasti. Sydämeni alkoi hakata lujempaa. Mitä hän aikoi? En kuitenkaan uskaltanut sanoa mitään, vaan nojasin tyynyyn ja jatkoimme elokuvan katsomista. Vain tyyny oli välissämme, ja huomasin istuvani melkeinpä hänen sylissään. Tunsin hänen hengityksensä kevyesti niskassani enkä pystynyt ajattelemaan selkeästi. "Everything ok?"hän kysyi. "I can sit back there", sanoin, ja liikahdin hieman eteenpäin tavoitteenani palata takaisin entiselle paikalleni.

      "No", mies sanoi yllättäen hiljaa, ja esti liikkeeni käsillään. Säikähdin. Olin peloissani, mutta huomasin kiihottuneeni tahtomattani. Mitä hittoa mä teen, ajattelin hetken, mutta ajatus unohtui pian. Hän piti kättään reiteni päällä ja jalkojeni välissä tuntui mielettömältä ,vaikka kosketus oli vain kevyt... Mä en petä poikaystävääni, päätin yhtäkkiä, mutta miehellä oli muita suunnitelmia. Mies kaatoi pehmeästi mutta päättäväisesti minut selälleni sängylle, ja huusin: "No!" Mies ei kuitenkaan kuunnellut. Rimpuilin turhaan, kun hän sitoi käteni kiinni sängynpäätyyn huivilla. "Good girl",hän sanoi saatuaan minut sidottua ja suuteli kaulaani. Olin todella peloissani, sillä tiesin nyt varmasti, mitä hän halusi. Miksi olin ollut niin sinisilmäinen? Silti huomasin ajattelevani penistä, joka pian saattaisi työntyä sisääni. Olin selälläni sängyllä, ja yritin epätoivoisesti päästä pakoon, sillä päässäni jyskytti ajatus, että olen pettämässä poikaystävääni. Kyyneleet valuivat silmistäni. Älä, päästä mut, sain sanottua suomeksi. "You`re so cute", mies sanoi karhealla äänellä.

      Mies käsitteli minua varmasti, eikä välittänyt yrityksistäni paeta. Hän istui jalkojeni päällä niin, etten voinut liikkua. Hänen silmistään näkyi halu. Huusin hädissäni ei , kun hän alkoi hivuttaa paitaani ylöspäin. En voinut kuitenkaan estää häntä. Hän nosti paitaani ja rintaliivejäni niin, että rintani olivat pian hänen edessään paljaina. Hän katseli himokkaana nuoria, pystyjä rintojani. Hän alkoi nuolla niitä ahnaasti ja huusin älä, älä, mutta huomasin pian voihkivani nautinnosta. Nännini kovettuivat hänen pyöritellessään kieltään niiden ympärillä. Rintojani ei oltu vielä koskaan nuoltu sillä tavoin!

      Hän laski housujani hieman, ja työnsi kätensä pikkuhousuihini. Olin kauhuissani. En halunnut hänen koskevan sinne, poikaystävänikään ei ollut vielä koskaan koskenut minua käsin! Hän levitti jalkojani hieman ja alkoi hyväillä minua. Hän yrittää saada minut kosteaksi, jotta hänen on hyvä panna minua, ajattelin. Niin ei saa tapahtua... Yritin näyttää tuskaiselta. Yritin turhaan olla kostumatta, sillä hänen sormiensa rytmikäs liike tuntui taivaalliselta. Pian kasvoni rentoutuivat, sillä aloin tahtomattani tuntea suunnatonta nautintoa. Huomasin hänen sormiensa liukuvan yhä liukkaammin. Pian mielessäni oli vain yksi ajatus: haluan, että minua pannaan ja kovaa. Silmät puoliavoinna vääntelehdin hänen käsittelyssään. Kun aloin voihkia kovaa ja vaadin lisää, mies käänsi minut vatsalleni ja veti alushousujani alas niin, että takapuoleni paljastui. Olin niin kiihottunut, ettei minulla ollut voimia hangoitella vastaan.

      • nuorijahalukas

        Kuulin, kuinka hän avasi nopeasti vyönsä ja housunsa. Hän laittoi tyynyn alleni. Hän levitti käsillään pakaroitani ja tunsin yhtäkkiä, miten jotain suurta työntyi sisääni. Ei, ei, huusin hädissäni ja aloin rimpuilla taas vastaan, mutta käteni olivat yhä kiinni. En päässyt liikkumaan, vaan minun oli alistuttava siihen, mitä tapahtui. Tunsin vain, kuinka mies piti kiinni rinnoistani ja penis työntyi rytmikkäästi sisään ja ulos. Välillä hän otti kiinni pakaroistani, jotta hän pystyi työntymään syvemmälle. Voihkin enkä pysynyt tekemään mitään, sillä tilanne oli täysin hänen hallinnassaan. Mies huohotti nautinnosta takanani ja työnsi elintään sisääni. Rintani olivat hänen käsissään ja hän kosketteli ja puristeli niitä estottomasti. Siro vartaloni hytkyi työntöjen tahdissa. Vaaleat hiukseni valuivat silmilleni.

        Yhtäkkiä hän otti vaginassani kostuneen peniksensä ulos ja työnsi sen peräaukkooni. Kiljahdin, koska tunne oli uusi minulle ja se sattui aluksi hieman. Aloin pyristellä vastaan todella voimakkaasti, mutta mies alkoi toisella kädellään jälleen hyväillä klitoristani, ja aloin voihkia nautinnosta. Olin jälleen kiimainen ja halukas. Penis työntyi ulos ja sisään peräaukossani ja olin kuin tahdoton seksinukke, mutta se ei minua haitannut. Halusin lisää ja lisää ja lisää... Mies vaikutti nauttivan suunnattomasti tiukasta peräaukostani, sillä hän jatkoi ja jatkoi työntämistä. Penis työntyi ihanan liukkaasti ulos ja sisään. Ajantajuni katosi täysin.

        Lopulta mies otti peniksensä ulos ja laittoi kondomin. Hän työnsi elimensä peräaukkooni uudestaan. Hän jatkoi työskentelyään aina kovemmin ja kovemmin. Huusin, koska kovat työnnöt peräaukkoon sattuivat. Lopulta hän sai haluamansa. Minä en kuitenkaan ollut vielä saanut. Hän päätti antaa minulle palkintoni, ja hyväili minua hitaasti, hitaasti, oikein kiduttaen, vaikka halusin nopeammin... Lopussa olin kuin eläin, voihkin ja huohotin, anelin miestä jatkamaan... kunnes lopulta sain parhaan lahjan, mitä nainen voi ikinä mieheltä saada.

        E.K.


      • qujswjk s
        nuorijahalukas kirjoitti:

        Kuulin, kuinka hän avasi nopeasti vyönsä ja housunsa. Hän laittoi tyynyn alleni. Hän levitti käsillään pakaroitani ja tunsin yhtäkkiä, miten jotain suurta työntyi sisääni. Ei, ei, huusin hädissäni ja aloin rimpuilla taas vastaan, mutta käteni olivat yhä kiinni. En päässyt liikkumaan, vaan minun oli alistuttava siihen, mitä tapahtui. Tunsin vain, kuinka mies piti kiinni rinnoistani ja penis työntyi rytmikkäästi sisään ja ulos. Välillä hän otti kiinni pakaroistani, jotta hän pystyi työntymään syvemmälle. Voihkin enkä pysynyt tekemään mitään, sillä tilanne oli täysin hänen hallinnassaan. Mies huohotti nautinnosta takanani ja työnsi elintään sisääni. Rintani olivat hänen käsissään ja hän kosketteli ja puristeli niitä estottomasti. Siro vartaloni hytkyi työntöjen tahdissa. Vaaleat hiukseni valuivat silmilleni.

        Yhtäkkiä hän otti vaginassani kostuneen peniksensä ulos ja työnsi sen peräaukkooni. Kiljahdin, koska tunne oli uusi minulle ja se sattui aluksi hieman. Aloin pyristellä vastaan todella voimakkaasti, mutta mies alkoi toisella kädellään jälleen hyväillä klitoristani, ja aloin voihkia nautinnosta. Olin jälleen kiimainen ja halukas. Penis työntyi ulos ja sisään peräaukossani ja olin kuin tahdoton seksinukke, mutta se ei minua haitannut. Halusin lisää ja lisää ja lisää... Mies vaikutti nauttivan suunnattomasti tiukasta peräaukostani, sillä hän jatkoi ja jatkoi työntämistä. Penis työntyi ihanan liukkaasti ulos ja sisään. Ajantajuni katosi täysin.

        Lopulta mies otti peniksensä ulos ja laittoi kondomin. Hän työnsi elimensä peräaukkooni uudestaan. Hän jatkoi työskentelyään aina kovemmin ja kovemmin. Huusin, koska kovat työnnöt peräaukkoon sattuivat. Lopulta hän sai haluamansa. Minä en kuitenkaan ollut vielä saanut. Hän päätti antaa minulle palkintoni, ja hyväili minua hitaasti, hitaasti, oikein kiduttaen, vaikka halusin nopeammin... Lopussa olin kuin eläin, voihkin ja huohotin, anelin miestä jatkamaan... kunnes lopulta sain parhaan lahjan, mitä nainen voi ikinä mieheltä saada.

        E.K.

        Huono...


      • onier
        nuorijahalukas kirjoitti:

        Kuulin, kuinka hän avasi nopeasti vyönsä ja housunsa. Hän laittoi tyynyn alleni. Hän levitti käsillään pakaroitani ja tunsin yhtäkkiä, miten jotain suurta työntyi sisääni. Ei, ei, huusin hädissäni ja aloin rimpuilla taas vastaan, mutta käteni olivat yhä kiinni. En päässyt liikkumaan, vaan minun oli alistuttava siihen, mitä tapahtui. Tunsin vain, kuinka mies piti kiinni rinnoistani ja penis työntyi rytmikkäästi sisään ja ulos. Välillä hän otti kiinni pakaroistani, jotta hän pystyi työntymään syvemmälle. Voihkin enkä pysynyt tekemään mitään, sillä tilanne oli täysin hänen hallinnassaan. Mies huohotti nautinnosta takanani ja työnsi elintään sisääni. Rintani olivat hänen käsissään ja hän kosketteli ja puristeli niitä estottomasti. Siro vartaloni hytkyi työntöjen tahdissa. Vaaleat hiukseni valuivat silmilleni.

        Yhtäkkiä hän otti vaginassani kostuneen peniksensä ulos ja työnsi sen peräaukkooni. Kiljahdin, koska tunne oli uusi minulle ja se sattui aluksi hieman. Aloin pyristellä vastaan todella voimakkaasti, mutta mies alkoi toisella kädellään jälleen hyväillä klitoristani, ja aloin voihkia nautinnosta. Olin jälleen kiimainen ja halukas. Penis työntyi ulos ja sisään peräaukossani ja olin kuin tahdoton seksinukke, mutta se ei minua haitannut. Halusin lisää ja lisää ja lisää... Mies vaikutti nauttivan suunnattomasti tiukasta peräaukostani, sillä hän jatkoi ja jatkoi työntämistä. Penis työntyi ihanan liukkaasti ulos ja sisään. Ajantajuni katosi täysin.

        Lopulta mies otti peniksensä ulos ja laittoi kondomin. Hän työnsi elimensä peräaukkooni uudestaan. Hän jatkoi työskentelyään aina kovemmin ja kovemmin. Huusin, koska kovat työnnöt peräaukkoon sattuivat. Lopulta hän sai haluamansa. Minä en kuitenkaan ollut vielä saanut. Hän päätti antaa minulle palkintoni, ja hyväili minua hitaasti, hitaasti, oikein kiduttaen, vaikka halusin nopeammin... Lopussa olin kuin eläin, voihkin ja huohotin, anelin miestä jatkamaan... kunnes lopulta sain parhaan lahjan, mitä nainen voi ikinä mieheltä saada.

        E.K.

        OIkein hyvä!
        Olin täysillä mukana jutussa ja toivon että saisin joskus toteuttaa samanlaisen jutun oikeasti jonkun nuoren naisen kanssa?


      • Aisuriksi haluavaM
        nuorijahalukas kirjoitti:

        Kuulin, kuinka hän avasi nopeasti vyönsä ja housunsa. Hän laittoi tyynyn alleni. Hän levitti käsillään pakaroitani ja tunsin yhtäkkiä, miten jotain suurta työntyi sisääni. Ei, ei, huusin hädissäni ja aloin rimpuilla taas vastaan, mutta käteni olivat yhä kiinni. En päässyt liikkumaan, vaan minun oli alistuttava siihen, mitä tapahtui. Tunsin vain, kuinka mies piti kiinni rinnoistani ja penis työntyi rytmikkäästi sisään ja ulos. Välillä hän otti kiinni pakaroistani, jotta hän pystyi työntymään syvemmälle. Voihkin enkä pysynyt tekemään mitään, sillä tilanne oli täysin hänen hallinnassaan. Mies huohotti nautinnosta takanani ja työnsi elintään sisääni. Rintani olivat hänen käsissään ja hän kosketteli ja puristeli niitä estottomasti. Siro vartaloni hytkyi työntöjen tahdissa. Vaaleat hiukseni valuivat silmilleni.

        Yhtäkkiä hän otti vaginassani kostuneen peniksensä ulos ja työnsi sen peräaukkooni. Kiljahdin, koska tunne oli uusi minulle ja se sattui aluksi hieman. Aloin pyristellä vastaan todella voimakkaasti, mutta mies alkoi toisella kädellään jälleen hyväillä klitoristani, ja aloin voihkia nautinnosta. Olin jälleen kiimainen ja halukas. Penis työntyi ulos ja sisään peräaukossani ja olin kuin tahdoton seksinukke, mutta se ei minua haitannut. Halusin lisää ja lisää ja lisää... Mies vaikutti nauttivan suunnattomasti tiukasta peräaukostani, sillä hän jatkoi ja jatkoi työntämistä. Penis työntyi ihanan liukkaasti ulos ja sisään. Ajantajuni katosi täysin.

        Lopulta mies otti peniksensä ulos ja laittoi kondomin. Hän työnsi elimensä peräaukkooni uudestaan. Hän jatkoi työskentelyään aina kovemmin ja kovemmin. Huusin, koska kovat työnnöt peräaukkoon sattuivat. Lopulta hän sai haluamansa. Minä en kuitenkaan ollut vielä saanut. Hän päätti antaa minulle palkintoni, ja hyväili minua hitaasti, hitaasti, oikein kiduttaen, vaikka halusin nopeammin... Lopussa olin kuin eläin, voihkin ja huohotin, anelin miestä jatkamaan... kunnes lopulta sain parhaan lahjan, mitä nainen voi ikinä mieheltä saada.

        E.K.

        Huh, olispa upeaa, jos oma tyttöystävä menis ulkomaalaisen, isokaluisen miehen naitavaksi - sellaisesta haaveilen usein!


      • .Tilda.
        nuorijahalukas kirjoitti:

        Kuulin, kuinka hän avasi nopeasti vyönsä ja housunsa. Hän laittoi tyynyn alleni. Hän levitti käsillään pakaroitani ja tunsin yhtäkkiä, miten jotain suurta työntyi sisääni. Ei, ei, huusin hädissäni ja aloin rimpuilla taas vastaan, mutta käteni olivat yhä kiinni. En päässyt liikkumaan, vaan minun oli alistuttava siihen, mitä tapahtui. Tunsin vain, kuinka mies piti kiinni rinnoistani ja penis työntyi rytmikkäästi sisään ja ulos. Välillä hän otti kiinni pakaroistani, jotta hän pystyi työntymään syvemmälle. Voihkin enkä pysynyt tekemään mitään, sillä tilanne oli täysin hänen hallinnassaan. Mies huohotti nautinnosta takanani ja työnsi elintään sisääni. Rintani olivat hänen käsissään ja hän kosketteli ja puristeli niitä estottomasti. Siro vartaloni hytkyi työntöjen tahdissa. Vaaleat hiukseni valuivat silmilleni.

        Yhtäkkiä hän otti vaginassani kostuneen peniksensä ulos ja työnsi sen peräaukkooni. Kiljahdin, koska tunne oli uusi minulle ja se sattui aluksi hieman. Aloin pyristellä vastaan todella voimakkaasti, mutta mies alkoi toisella kädellään jälleen hyväillä klitoristani, ja aloin voihkia nautinnosta. Olin jälleen kiimainen ja halukas. Penis työntyi ulos ja sisään peräaukossani ja olin kuin tahdoton seksinukke, mutta se ei minua haitannut. Halusin lisää ja lisää ja lisää... Mies vaikutti nauttivan suunnattomasti tiukasta peräaukostani, sillä hän jatkoi ja jatkoi työntämistä. Penis työntyi ihanan liukkaasti ulos ja sisään. Ajantajuni katosi täysin.

        Lopulta mies otti peniksensä ulos ja laittoi kondomin. Hän työnsi elimensä peräaukkooni uudestaan. Hän jatkoi työskentelyään aina kovemmin ja kovemmin. Huusin, koska kovat työnnöt peräaukkoon sattuivat. Lopulta hän sai haluamansa. Minä en kuitenkaan ollut vielä saanut. Hän päätti antaa minulle palkintoni, ja hyväili minua hitaasti, hitaasti, oikein kiduttaen, vaikka halusin nopeammin... Lopussa olin kuin eläin, voihkin ja huohotin, anelin miestä jatkamaan... kunnes lopulta sain parhaan lahjan, mitä nainen voi ikinä mieheltä saada.

        E.K.

        Erittäin hyvä, näitä lisää! Jokanaisen salainen fanstasia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      87
      3654
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      577
      3425
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3279
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      50
      2141
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2061
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1918
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1895
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      152
      1599
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1341
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1322
    Aihe