Salakuuntelulaitteen paljastus

julkinen akentti

Millä taajuudella tai taajuusalueella pienet salakuuntelulaitteet luultavimmin toimivat, sellaiset jotka lähettävät radiotaajuuksilla?

Onko saatavissa edullisia skanneriradioita jotka pystyisivät skannaamaan tuollaisia taajuuksia? Pystyykö skanneriradio paljastamaan tuollaiset pienet salakuuntelulaitteet?

7

3197

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttaa..
    • 246136

En ole kysyjä mutta kyllä nykypäivänä salakuuntelulaite tms. vakoilulaite ei ole enää rahasta kiinni. Näitä varmaan hommataan vaimon pettämisepäilyjen sun muun vuoksi valvomaan että mitä siellä huoneessa tapahtuukaan kun ollaan itse poissa kotoa...

http://www.dealextreme.com/products.dx/category.812

• suttaaa

Onko olemassa salakuuntelulaitteita joita voi kuunnella esim. 100km päästä?

• salakuuntelija42

On ja vieläkin pidemmälle. Ei maksa kuin muutaman euron.

• Anonyymi

On... mutta noissa pitkälle kuuluvissa on yleensä SIM -korttipaikka ja toimivat GSM -verkon kautta. Eli toimivat siellä, missä operaattorilla on kenttää.

Saahan joistakin puhelimistakin vakoilulaitteen, kun laittaa automaattivastauksen (jota kaikissa malleissa ei ole) päälle ja muistaa liittää kannettavan HandsFreen (=kuulokemikrofoniyhdistelmä) puhelimeen.

Kas kun se automaattivastaus ei yleensä toimi ilman liitettyä HandsFreetä.

• Anonyymi

Lintujen kuuntelulaitteita tehtiin aikoinaan lankapuhelimien langattomista
      jatkopuhelimista. Kantavuus vakioantenneilla n. satakunta metriä.
      Laadukkaita laitteita.

• Anonyymi

Jaa-a, jos pitäisi salakuuntelulaite rakentaa niin olisiko se sitten nykyään jokin wifi-verkkoa käyttävä? Niiden adapterit kun menee nykyään varsin pieneen tilaan.
      Jos lukeminen kiinnostaa, niin Dan Brown:in Meteoriitissa oli hyttysen kokoinen lentävä vakoilulaite.
      Mitä pienempi laite, sitä korkeampi taajuuden on oltava tai antennin kanssa tulee muuten ongelma.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      58
      3679
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2093
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe