Taideteos, johon näyttelyssä kävijät voisivat aktiivisesti osallistua.
Kysymyksessä uraauurtava kokeilu, jossa taiteilijan ja suuren yleisön välille syntyy kontakti.
Siispä tuumasta toimeen; pullotan meheviä naurispieruja Lidllin isoihin limukkapulloihin.
Yleisö voi aukoa korkkeja ja impata kunnon kulttuuriannoksen nenäonteloonsa, samalla miettien taiteilijan sisuskalujen tilaa. Mielenkiintoinen, kirjaimellisesti uraauurtavaa kommunikointia yleisön kanssa.
Minun ei tarvinne pitkäänkään odottaa yhteydenottoja taidekeskuksilta, läänintaiteilijat ja kriitikot suorastaan hekumoivat pilleri/viinihumalassaan. Kyllä nykytaide on upea juttu!
PS. kalpene mäki, osataan sitä taidetta muuallakin
Kokeileva installaatio
Naurista kans mukaan
0
322
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318