Kestovaippoja

Aapua

Suositelkaa meille jotain hyviä kestovaippoja.. Saamme nyt kesällä esikoisen ja meillä on vain noita 2009 pakkauksessa tulleita vaippoja. Haluaisimme kuitenkin joitan, mitkä menee pidempään.. Olen kuullut, että on joitain vaippoja, jotka menevät jopa koko vaippakauden.. Minkähän merkkisiä nämä vaipat ovat?

3

415

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tahtois jo testata

itse kans vielä odottelen viimeisilläni esikoista, joten kokemuksella en voi puhua, lähinnä kaipaisin samoja asioita. nyt on eri tahoilta kertynyt äp:n imsevimsejä n. 15 7 kuorta. lisäksi on n. 50 harsoa ostettuja ja saatuja, näpsyjä sekä reilu 10 nauhavaippaa. Ne vaikuttivat omasta mielestä näpsältä paketilta jotka saa vauvalle napakasti vauvan muodoista huolimatta, ja sit noilla harsoilla saa lisäimua. Ne vaikuttaa myös helposti puhdistuvilta ja nopeasti kuivuvilta (ei ole rumpua), ja hinta oli tosi edullinen, 10 kpl reilu 30€, kun yks taskuvaippa uutena voi olla sen 20€. Lisäksi on erilaisia villahousuja (tsi disana), jotka pitäis vielä vanuttaa ja lanoliinittaa. Saatan ommella jotain taskuvaippoja itsekkin, kunhan saan vähän tuntumaa koko vaipanvaihtoon. Mutta tarkoitus olisi koittaa käyttää vain kestoja, kaupassa olen monesti miettinyt että tarttisko osta joku pamperspaketti mutta saahan niitä sittenkin? Ja tuleepahan ainakin testattua nuo kestot.. Eli en meinaa ainakaan alkuun ostaa edes kaiken varalle kertisvaippoja, ei kai se siihen kuole? Eli jos kestovaippainfon vaippatietokannasta selaat ja muuten googlaat niin kurkkaa disana - nauhavaippa.

• R

Heippa! Suosittelen ehdottomasti fuzzi bunz taskuvaippoi!! Helppoja käyttää ja toimii!!

• Aapua

Onko ne yhden koon vaippoja, vai ostetaanko niitäkin aina eri kokoisia? Mikä olisi semmonen perushyvä koko, jota kannattaa ostaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1672
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      107
      859
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      634
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      608
    6. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      89
      595
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      536
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    Aihe